Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв: Chevrolet Aveo проти Daewoo Lanos

Пам'ятаєте притчу про Буриданову осла, який не міг визначитися в якій купі більше сіна і в підсумку роздирається протиріччями помер з голоду? Питання вибору між Chevrolet Aveo і Daewoo Lanos з тієї ж серії.
 Обидва корейці, обидва з двигунами 1,5 л, обидва з кондиціонерами і коштують майже однаково. Крім того, дизайн обом розробляли італійці і збираються ці автомобілі за методом SKD в Україну. Кого з них віддати перевагу? Chevrolet - новіший, а Lanos перевірений часом і українськими дорогами. Так як же бути?
 Ми задалися цим же питанням, взяли обидва автомобілі і відправилися на тест-драйв.    На тест-драйв ми взяли рівні автомобілі. Обидва - седани, Daewoo Lanos в п'ятсот п'ятидесятих комплектації, а Chevrolet Aveo в комплектації MM55C. Як стверджують дилери, у них однаковий двигун 1,5 л 86 к.с.

 Daewoo Lanos за 49 500 (+500 грн. За колір металік) укомплектований: гідропідсилювачем, кондиціонером, центральним замком, передніми склопідйомниками, магнітолою, передніми протитуманними фарами.

 Chevrolet Aveo H4MM55C обійдеться в 51150 грн (+500 грн за колір металік). За ці гроші він укомплектований: гідропідсилювачем, кондиціонером, центральним замком, передніми склопідйомниками, магнітолою, електроуправлінням правим дзеркалом, підігрівом дзеркал, ABS, і двома передніми подушками безпеки.

 У комплектації Daewoo Lanos відіграє у Aveo один пункт тільки за рахунок передніх протитуманних фар - вельми корисна опція. У свою чергу, Chevrolet Aveo відіграє у Lanos більше. Тут є електроуправління правим дзеркалом - раз, підігрів дзеркал - два, ABS - це три і чотири, подушка безпеки водія - п'ять, і пасажира - шість. Поки більш ніж переконливо і різниця в ціні за все це - 1650 грн. Але комплектація - це ще не весь автомобіль.




  Методика порівняння

 Щоб всебічно оцінити обидва автомобілі ми вирішили скористатися перевіреною методикою і оцінювати автомобілі за такими критеріями: дизайн, ергономіка, динаміка, їздові якості, комфорт салону, комплектація. Оцінка проводиться відносно один одного по 10-бальній шкалі. Оскільки у різних споживачів вага кожного критерію в його ступеня цінності - різний, ми усереднивши оцінки за різними номінаціями. Зрозуміло, що в реальному житті, для одних, перевага в їздовий динаміці значить набагато більше, ніж величина багажника. Але, погодьтеся, що є й такі, кому багажник не менш важливий, ніж стійкість в поворотах. З цієї причини ми й не стали виділяти важливість факторів, а оцінку проводимо, вважаючи, що всі фактори рівнозначні. При такому підході ви можете легко "утяжелить" свій головний критерій і отримати вже свою власну оцінку двох автомобілів.

 Далі всі оцінки підсумовуються, і виводиться загальний бал. Після цього і визначається формальний переможець, але ... Необхідно врахувати і різницю в ціні, для цього% в оцінках зіставляється з різницею у вартості. Якщо перевага у споживчих якостях автомобіля вище, ніж перевищення його вартості над конкурентом, тоді він - беззастережний переможець спаринг-тесту.

 Оцінка за комплектацію:
 Daewoo Lanos - 4 балів;
 Chevrolet Aveo - 8 балів;

  Дизайн

   Дизайн Daewoo Lanos і Chevrolet Aveo розробляли італійці, але з тимчасовим відрізком 5 років. У світі, Chevrolet Aveo, він же Daewoo Kalos (на інших ринках), прийшов на зміну Lanos. В Україні обидва цих автомобіля будуть співіснувати ще довго, до тих пір, поки не знімуть Aveo з виробництва. Вся справа в тому, що ЗАТ «ЗАЗ» планує організувати повномасштабне виробництво Daewoo Lanos в Запоріжжі і стати єдиним виробником цієї моделі. Як тільки це відбудеться (за раніше озвученим планам - листопад 2004 року), Lanos припинять імпортувати з Польщі. Природно, організувавши тут виробництво Lanos, ЗАТ «ЗАЗ» має намір випускати його довго, і є ймовірність того, що в світі зміниться вже не одне покоління його «спадкоємців». Chevrolet Aveo буде присутній в Україні, поки його будуть виробляти в Кореї. За циклам GM - це 5-6 років.

   Daewoo Lanos, на наш погляд виглядає гармонійніше, пропорції тут у всіх ракурсах витримані непогано. Інша справа, що з 1998 року Lanos вже встиг набити «оскому» і його вигляд не викликає колишнього захвату. Але списувати з рахунків Lanos ще рано. Скажімо так, що Lanos - це вже майже класика кінця 90-х. А з огляду на плани ЗАЗу - йому уготована роль «народного автомобіля».

   Chevrolet Aveo - автомобіль більш новий і як будь-яка новинка, сприймається яскравіше. Але навіть не дивлячись на італійське походження його вигляду, в дизайні є промахи. Зверніть увагу як дессонірует високий кузов і невеликі колеса, особливо задні колеса здаються маленькими на базових версіях з 13''дисками. У нашій комплектації стоять 14''диски, але задок все-одно ваговито підноситься над заднім колесом.
З певних ракурсів Aveo виглядає досить ефектно, особливо в 3/4 і ввечері. Вдало вирішені і передні покажчики повороту.



   Інтер'єр двох автомобілів повна протилежність. Daewoo Lanos - класика, знайома нам по багатьом автомобілям 90-х, в Aveo інтер'єр більш стильний, такий собі «круглізм». Тут у стилі кола виконані дефлектори обдування, внутрішні ручки дверей, козирок над приладами, навіть облицьовування дверей і та має стилізовані круглі сектора. Центральна консоль як би стікає від лобового скла через торпедо до важеля КПП.



   Інтер'єр Aveo веселіше, та й якість пластику тут ще трохи краще. А ось оббивка сидінь однакова - велюр. Все ж всередині Aveo нам сподобалося більше, тут здається вільніше і світліше.

 Оцінки за дизайн:
   Daewoo Lanos: зовнішність - 7 балів, інтер'єр - 5 балів;
 Chevrolet Aveo: зовнішність -6 балів, інтер'єр - 7 балів;



  Ергономіка і обзорность

   У Lanos і Aveo управління підрульовими перемикачами ідентично. Мікроклімат в салоні регулюється досить просто і змінити подачу повітря можна практично в «сліпу». У Lanos простіше включити режим рециркуляції простим важелем, а в Aveo доведеться цілитися в невелику кнопку. Зате в Aveo зручніше розташована магнітола. Відзначимо також, що в Aveo управління склопідйомниками розташоване зручно на дверях, а в Lanos, по центру, в районі ручника.








   А от у оглядовості Aveo програє начисто. Спереду і ззаду габаритів автомобіля не видно взагалі. Доводиться паркуватися «на дотик». Не рятують ситуацію і бічні дзеркала. З цим потрібно щось робити: або потрібно ставити парктронік, або натренуватися відчувати габарити на фішках до автоматизму.

 У Lanos такої проблеми немає. Тут видно краю передніх крил, і ззаду можна без проблем контролювати свій габарит.

 Оцінки за ергономіку і обзорность:

Daewoo Lanos: ергономіка - 8 балів, обзорность - 7 балів;
 Chevrolet Aveo: ергономіка -8 балів, обзорность - 5 балів;

  Комфорт і шумоізоляція

   Тепер спробуємо влаштуватися зручніше на передніх сидіннях. Візуально Chevrolet Aveo здається вище і просторіше, і це дійсно так. Ширина (+18 см) і висота (+10 см) дверного отвору в Aveo значно більше - пригинатися при посадці доводиться значно менше. Але саме сидіння в Aveo встановлено вище, через що переваги більш високого кузова розтрачується. Так, висота від подушки сидіння до стелі в Aveo і Lanos відрізняється на 1 см.

 У Lanos посадка більш класична, а в Aveo - автобусна або якщо хочете, мінівена. Сидіння в обох машинах регулюються по куту нахилу спинки і вперед-назад. У Aveo явно не дістає ще регулювання по висоті і куту нахилу подушки.

 Підібравши регулювання сидінь приступаємо до настройки дзеркал. У Chevrolet Aveo електрорегіліровка є тільки у далекого дзеркала, а водійське настроюється вручну - бюджетне, але в той же час, розумне рішення, яке використовував навіть Mercedes-Benz. У Lanos обидва дзеркала доведеться крутити вручну.

Ось ті на! У Chevrolet Aveo салонне дзеркало не має режиму протівоослепленія, тобто вночі врятуватися від фар дальнього світла можна тільки збивши настройку дзеркала. А ось це вже незрозуміла і непотрібна економія, тим більше що в Daewoo Lanos з салонним дзеркалом все в порядку.

   Як уже зазначалося, всередині Aveo нагадує мінівен. Лобове скло йде далеко вперед. Це створює відчуття простору і свободи. Після Aveo в Lanos здається тісніше: скло наближене до водія, салонне дзеркало взагалі біля голови. Але розташуватися зручно можна і в Lanos.



   Тепер, не міняючи регулювань передніх сидінь, досліджуємо задні місця. Дверний отвір знову у Aveo побільше: По висоті (+7 см), по ширині (+1 см). На задньому сидінні також просторіше, висота від подушки до стелі (+2 см), відстань від спинки переднього сидіння до початку заднього (+2 см).





   Шумоізоляція Chevrolet Aveo істотно ефективніше, ніж в Lanos. Якщо на холостих обертах ця різниця ще не так відчутна, то після 3000 обмин шум у Lanos вже стає дуже нав'язливим. У Aveo навіть на 4000-5000 обмін рівень шуму від двигуна - цілком стерпний.

 Оцінки за комфорт і шумоізоляцію:

Daewoo Lanos: комфорт - 5 балів, шумоізоляція - 5 балів;
 Chevrolet Aveo: комфорт - 7 балів, шумоізоляція - 8 балів;

  Багажник

   Дуже важлива номінація, особливо для українського споживача. Оцінювати багажники обох машин почнемо з навантаження. Проріз Daewoo Lanos має ширину 102 см, у Aveo - 90 см. Висота вантажу, який можна нагромаджувати в багажник: у Lanos - 40 см, у Aveo - 45 см. Глибина і висота багажника у обох машин приблизно однакова, але тут є небезпечний момент . Тильні сторони динаміків задніх колонок виходять в багажник разом з контактною групою. При навантаженні габаритних предметів ці контакти можна просто знести. Тому краще відразу закрити динаміки якимись кришками. Дивно, чому про це не подумали виробники?

   Під підлогою багажника в обох автомобілів зберігається запаска, але матеріал, з якого виконаний полік - різний. У Lanos - це фанера, а в Aveo - ДВП. Якщо покласти, скажімо, мішок, то підлога у Aveo в кращому випадку прогнеться, а в гіршому - зламається. Тут власникам доведеться трохи помайструвати.

 А якщо потрібно перевезти довгомірний вантаж? Спинки сидінь в обох машинах відкидні в пропорції 2:1. Лижі увійдуть однаково, а ось довга коробка заввишки 46 см увійде тільки в Lanos. У Aveo отвір, який відкривається після відкидання заднього сидіння, має невиправдану висоту лише 33 см.
 Підсумуємо.

Daewoo Lanos:, багажник - 8 балів,
 Chevrolet Aveo: багажник - 5 балів;

  У русі

   Ми не очікували, що автомобілі, оснащені однаковими двигунами, покажуть різні результати. Цього й не сталося. Заміри розгінної динаміки з хронометром особливих відмінностей не виявили. А от на швидкості понад 140 км год Chevrolet Aveo нам здалося більш чітко тримає траєкторію, тоді як Lanos вже починає «плавати». Швидкість 175 км/год для Aveo є граничною і досягти її він може тільки з великою напругою. Lanos здався на 172 км год.

 Двигун 1,5 відмінно тягне з 2500 обмин, а в діапазоні 1500-2000 обмін можливі нюанси. Варто включити кондиціонер і тяга з «низів» слабшає і з'являється «запізнювання». Ще виявили одну особливість: Chevrolet Aveo їде на першій передачі тільки на неодружених оборотах (800 обмин) або в діапазоні понад 1500 обмин. У проміжку він просто стрибає. Суб'єктивно, Chevrolet Aveo здається більш жвавим, через кращу шумоізоляції й легкості керування.

   Рульове управління залишило позитивне враження, особливо на Chevrolet Aveo. Рулити на Aveo - одне задоволення

 Тепер спробуємо увійти в поворот. Конструкція підвіски, що на Lanos, що на Aveo явно не призначена для екстремальних проходжень поворотів. Крен кузова вельми відчутні, що у Lanos, що у Aveo, в останнього вони навіть більше. Але один і той же поворот Aveo проходить швидше і цікавіше, а виникла занесення в нього легше стабілізувати. Хоча якщо трохи зазівався - виправити вже нічого не вдасться.

 Ця вправа остаточно переконало нас у думці, що на Lanos і Aveo краще їздити по прямим і в більш спокійному стилі, а гоночні траси - доля інших авто.

 Енергоємність підвіски нам також більше сподобалася на Aveo. Він легко проходить дрібні і середні нерівності, та й чути їх у салоні менше.

 Попоїздивши по місту, ми знову-таки зафіксували переваги Chevrolet.

Оцінки за динаміку і їздовий комфорт:

Daewoo Lanos: підвіска - 7 балів, керованість - 7 балів, гальма - 8 балів ;
 Chevrolet Aveo: підвіска - 8, керованість - 8 балів, гальма - 9 балів;

  Підсумки

 Тепер зведемо всі наші оцінки в таблицю і порахуємо, що виходить:

   

Параметр

   

Макс. бал

   

Daewoo Lanos

   

Chevrolet Aveo

     

Дизайн

           

Зовнішність    

10    

7    

6      

Інтер'єр    

10    

5    

7      

Ергономіка і обзорность

           

Ергономіка робочого місця    

10    

8    

8      

Оглядовість    

10    

7    

5      

Комфорт салону

           

Комплектація    

10    

4    

8      

Комфорт    

10    

5    

7      

Шумоізоляція    

10    

5    

8      

Багажник    

10    

8    

5      

У русі

           

Плавність ходу    

10    

7    

8      

Керованість    

10    

7    

8      

Гальма    

10    

8    

9      

Сумарний бал    

110    

71    

79      

Перевага лідера, до програв,%        

+11,2%      

Ціна, грн.      

49500    

51150      

Ставлення лідера до програв,%        

+3,3%  

 


   Виходить, що за сумою всіх чинників Chevrolet Aveo краще Lanos на 11%, а дорожче він лише на 3,3%. Тобто роздумувати тут нічого, сенс заплатити ці 1650 грн. і отримати Chevrolet Aveo - є й чималий. Виходить, що притча про буридановом віслюку тут недоречна.
 І ще один факт. Інтервал ТЕ для Daewoo Lanos - 10 тис. км., А для Chevrolet Aveo - 15 тис. км. В експлуатації Aveo обійдеться явно дешевше.

 На думку "AUTO-Consulting" таке цінове позиціонування довго не може зберігатися, тому ті, хто ще не купив Chevrolet Aveo, повинні поквапитися поки вони не подорожчали. У режимі вільної конкуренції Chevrolet Aveo в тестованої комплектації просто «з'їсть» Lanos. Щоб збалансувати попит на обидві моделі (у вказаних комплектаціях) або Chevrolet Aveo має коштувати 55 тис. грн, або Daewoo Lanos - 46 тис. грн. Інше питання, що у вільному продажу відшукати, що Chevrolet Aveo, що Daewoo Lanos - практично неможливо, але це вже зовсім інша історія ...

 Деталі. "AUTO-Consulting"

 Автомобіль Daewoo Lanos на тест наданий порталом autoonline.com.ua
 Автомобіль Chevrolet Aveo на тест наданий приватною особою.

 Відгуки власників про Chevrolet Aveo тут
 Відгуки про Daewoo Lanos тут

  Знайдіть відповіді на всі питання у форумі "Відгуки про Chevrolet/Daewoo"


Статьи похожей тематики:

  • Сьогодні подорожчали Daewoo і Chevrolet
  • Виробництво нового Chevrolet Aveo стартує в Кореї у вересні
  • Сьогодні подорожчали Daewoo Lanos
  • Chevrolet Lanos в січні став третьою за популярністю моделлю в Росії
  • У Парижі покажуть 3-дверний Chevrolet Aveo
  • Chevrolet Aveo піддали рестайлінгу
  • З 1 вересня подорожчали Chevrolet
  • З 28 вересня Lanos будуть випускати тільки в Україні
  • Chevrolet Aveo ледве не зняли із продажів у США
  • General Motors оголосив європейські ціни на Chevrolet Aveo 2009
  • Яким буде нове покоління Chevrolet Aveo. Фото
  • На краш-тестах Chevrolet Aveo заробив 5 «зірок»
  • У Франкфурті представлений новий Chevrolet Aveo
  • "УкрАвто" буде випускати в Росії і Chevrolet Aveo
  • Chevrolet Aveo з&



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.