Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест: В Іжевську презентували KIA Spectra. Перше враження

В Іжевську почали просувати KIA Spectra російської зборки. Що це за автомобіль і скільки він коштує? Ось головні питання, які ставлять усі керівництву Іжмашу.
 Завод приступив до програми запуску виробництва Spectra. Але поки що роботи ведуться в тестовому режимі. До кінця року завод збере лише 596 автомобілів з 16-клапанними моторами. У наступному попередньо запланували близько 8 000 штук, у тому числі й з моторами 1.8 (114 к.с.). Але за умови благополучного завершення переговорів з корейцями, в яких виникла пауза.

 Вся справа в тому, що базова версія KIA Spectra вартістю $ 12950 абсолютно порожня. Якої-небудь російський пакет відсутній, а зі зручностей тільки регулювання рульової колонки по висоті, годинник, іммобілайзер, антиблікове покриття дзеркал і аудіопідготовка з антеною. Все. Ні центрального замку, ні Гура, ні кондиціонера, ні декоративних ковпаків на штампованих 14-дюймових колесах. ABS - тієї взагалі немає ні в одній з чотирьох комплектацій. Що ж це за Spectra - може бути, вона фантастично їздить або витрачає всього пів-літри на 100 км? Якими якостями машина зі скромним оснащенням виправдовує ціну від $ 12 950?

 Як стверджують журналісти, яким вдалося проїхатися на Spectra, позитивні імоціі отримають лише ті, хто пересяде на цю модель з російських автомобілів.

Ось цитати з тіста журналу "За кермом":

Старанний мотор одразу ж подає голос і продовжує озвучувати поїздку на всьому протязі, закликаючи Наляж. Так він намагається відвернути нас від не настільки виразних «низів», через які перші кілометри виглядаєш повним «чайником». Та тут і до роботи механізмів перемикань 5-ступінчастої коробки і горезвісного зчеплення, і до підбору передавальних чисел вдається звикнути не відразу. Спочатку Spectra загадує задачки - вниз чи ще ні? Краще все ж перемикати, акуратно працюючи зчепленням і додаючи газ за всіма правилами пониження ступенів, інакше можливі ривки від перебору або «тремтяче каркання» від недобору обертів. Але коли нарешті вдається потоваришувати, седан відплачує бадьорою їздою, хорошими прискореннями і стабільністю темпу.

   Їде Spectra добре. А ось рухається - не дуже. По-перше, їй акомпанують шини Kumho. По-друге, повністю незалежна підвіска часто згладжує невідповідність відповідного мотору темпу і розбитого покриття, працюючи на межі.

Спробуємо різко загальмувати. Гальма спрацьовують швидко, але з клевкам. Зрозуміло. Коль скоро перед ямами скидаємо швидкість плавно, вдається і тут домогтися середини. До «позашляховим» якостям додамо дуже навіть російський кліренс.

     Є ще «по-третє»: особливості керованості. Міцніше візьмемося за зручну бублик і повернемо її. Тримайся, шофер! Спочатку Spectra легко змінює траєкторію - здається, що швидкість вибрана вірно, вписуємося. Потім кермо раптом різко «холоне» (ГУР, нагадаємо, немає), машина тут же втрачає всякий інтерес до повороту і прицілюється на узбіччя. Кермо - крутіше, і Spectra демонстративно виставляє задок назовні. На зчіпні властивості шин, по відчуттю, надія слабка ... І до такого повороту подій потрібно бути готовим постійно: ось що значить повністю незалежна підвіска, та на додачу м'яка. Нічого не вдієш - ціна комфорту. Втім, кому що подобається ...

Отже, з кондиціонером, Гуром, ц/з та електросклопідйомниками KIA Spectra коштує $ 14 450, ще $ 500 попросять за підігрів передніх сидінь і салонний фільтр. А панацея від трансмісійних негараздів - 4-ступінчастий «автомат» - піднімає ціну до $ 16 250. Але це вже зовсім інша KIA Spectra, більш тямуща і приваблива, ніж базова.

   Чи варто Spectra таких грошей, коли в Росії є Ford Focus, незабаром буде Chevrolet Viva, Renault Logan? Російські журналісти вважають, що ні. Важко з ними не согласіться.Точкі-то над «іжицею» ще не розставлені. На заводі теж думають про інше поєднанні ціни і базового обладнання. Її, ціну, можна і не скидати так вже сильно, важливіше "довантажити" машину до усталеного ринкового рівня. А сильніше здешевить машини локалізація виробництва. Поки ж KIA Spectra не претендує на хітові продажу - не ті обсяги зборки.


Статьи похожей тематики:

  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • Тест-драйв: Так в чому ж фокус, в новому Ford Focus?
  • Тест-драйв: Chevrolet Nubira / Lacetti - розумне рішення автомобільного пит ...
  • Тест-драйв: Chevrolet Aveo проти Daewoo Lanos
  • Чому Chevrolet Viva провалилася в Росії
  • Тест-драйв: Принципова дуель. Toyota Avensis & Opel Vectra
  • Тест-драйв: Alfa Romeo 159 TI - Кохання з першого погляду
  • Тест-драйв. Nissan Note - «ліки» від нудьги?
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Тест-драйв Mitsubishi ASX: Міський кросовер
  • В Україні почалися продажі нової моделі в діапазоні $ 8000-10000
  • Тест-драйв. Ford FocusC-Max - максимальний з Focus-ів
  • На автосалоні в Женеві Ford представив кабріолет Ford Focus CC
  • Види автомошеннічества. Не потрап



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.