Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв: УАЗ Hunter. Як повів себе «Мисливець» в заплаві Дніпра

В Україні стартував продаж УАЗ Hunter («Мисливець» в російській перекладі). За твердженням УАЗовцев їх новий автомобіль крім зміни назви з 31514 на Hunter радикально змінився і в поведінці. Ми вирушили перевіряти справедливість цього твердження в заплаву Дніпра, правда на шосейних шинах і без евакуатора ...
 Конструктивних змін у Hunter, в порівнянні з УАЗ-31514, досить багато. Але чи вдалося зміною окремих елементів змінити характер автомобіля? Нам здалося, що так.   Які зміни в УАЗ Hunter в порівнянні з УАЗ-31514

   Зовнішність автомобіля змінилася незначно. Спереду нові бампера, пластикова облицювання радіатора, ззаду - нова «хвіртка» двері, бампер, збоку - інші кватирки, які тепер можна зрушувати. Є кілька шильдиків типу «2,7 i», що вказує на 2,7-літровий інжекторний мотор ЗМЗ-409.10 потужністю 128 к.с. або 4х4. Тестовий екземпляр був забарвлений металліком. Якщо придивитися, то видно, що Hunter виконаний на інший «віз», то є база і колія у нього ширше, що візуально робить його більш «дорослим».
 У цілому він вже не виглядає армійським джипом на приватних номерах. УАЗ Hunter позиціонується, як автомобіль з позашляховий потенціал, але призначений і для їзди по місту. Те, що Hunter позиціонують як міський автомобіль, зайвий раз підкреслюють франтівські шосейні покришки на литих дисках. Про них трохи нижче.

     Всі нововведення, які з'явилися на Hunter, мають чітке призначення. Так  Нове оформлення передньої частини автомобіля: - пластикова фальшрадіаторная грати і бампер з інтегрованими протитуманними фарами створюють більш доброзичливий образ і захищають лакофарбове покриття від механічних пошкоджень.

 Орні двері багажного відсіку (бортова двері багажного відсіку встановлюється на версії з тентом) покращує доступ в багажне відділення, полегшує як процес завантаження/розвантаження вантажу так і процес посадки/висадки пасажирів на відкидні сидіння.    Надставки дверей з розсувними стеклами покращують оглядовість і вентиляцію салону і полегшують доступ до дзеркал заднього виду для їхнього регулювання. Цитата з УАЗівського релізу. Вдумайтеся в цю фразу «полегшують доступ до дзеркал для їх регулювання». Про електроприводі і підігріві зовнішніх дзеркал мова не йде.

 Усередині Hunter також змінився. З'явилися сидіння нового дизайну з тканинної оббивкою, але регулювання їх тільки поздовжня і за кутом нахилу спинки. А ось задні сидіння легко складається або забирається, дозволяючи розмістити більше вантажу. Салон оббитий сіреньким ковроліном, який одночасно виконує роль звуко-і теплоізоляції. На рамках дверей з'явилися подвійні ущільнення.

 Відзначимо також коректор фар, який стане, як не можна до речі, для завантаженого УАЗу.

 А ось передня панель хоча і змінилася, але краще від цього не стала. Прилади по-УАЗівського розташовані в центрі торпедо. А матеріал, з якого виконана панель, залишає бажати кращого. Про ергономіку тут і мови бути не може.

З нововведень, відзначимо електронний привід спідометра, що підвищило його точність і травмобезпечний кермо. Травмобезопасность «бублика» відчувається вже при активній рулежке або їзді по бездоріжжю, вона навіть починає гнутися в руках.  

   Якщо видимі ізміненія не такі помітні, то «начинка» УАЗ Hunter повністю інша.

 З'явилася пружинна передня підвіска - забезпечує більш плавний хід, а стабілізатор поперечної стійкості допомагає підтримувати обраний напрямок руху. Встановили і газові амортизатори, які допомагають м'якше обробляти рельєф поверхні.  Відзначимо, що до підвіски особливих претензій у нас не було. Вона чесно відпрацьовує своє і майже не допускає «пробоїв».

 Спереду тепер встановлюють дискові гальма, а ззаду - модернізовані барабани з автоматичним регулюванням зазору, що реально підвищило ефективність роботи гальмівної системи.

   Революційне нововведення - гідропідсилювач рульового управління, який полегшив управління автомобілем при парковці і на малих швидкостях. Його поява дала змогу зробити УАЗ з чисто мужіковского автомобіля, автомобіль для всіх. Управляти Hunter стало на порядок легше.

        Трансмісія
   Мабуть, найбільше нововведень в трансмісії. КПП відтепер    п'ятиступінчаста і в єдиному картері. У процесі боротьби з дефектами інженери УАЗу прийшли до думки, що краще імпортного зчеплення  «LUK» нічого немає. Тепер зчеплення стало м'якше і перемикати передачі набагато простіше. Але алгоритм перемикання передач залишився УАЗівського, тобто там, де у 99% автомобілів «друга» на Hunter - задня. До цього треба звикнути.
З'явилися і нові    мости типу «Спайсер», завдяки чому покращилась керованість. Справа в тому, що за рахунок оптимізації кутів установки коліс, застосування кульових шкворней на сферичних підшипниках і шарнірів "Бірфільд", УАЗ став впевненіше триматися на дорозі.

   Попрацювали на УАЗі і над роздавальної коробкою. Завдяки встановленню косозубих шестерень вдалося позбутися «воя» в салоні, а механізм управління об'єднали в одному важелі.

 Як бачимо, змін до УАЗ Hunter досить багато. А що це дало на практиці?

  На ходу

 Якщо не пред'являти до УАЗу вимог як до сучасного комфортабельного автомобілю, а сконцентруватися на його особливостях як позашляховика, то розташуватися в Hunter можна навіть цілком комфортно. Засмучує лише сам процес посадки. Скошені дверні прорізи - не саме зручне рішення. З боку виглядає епотажно, але сідаючи в УАЗ потрібно згинатися.

   Новий 2,7-літровий мотор вприськовий ЗМЗ-409.10 радикально змінив характер автомобіля. Заводиться він майже з пів-обороту, тягне непогано і що, корисно, з самих низів.

 Гідропідсилювач дозволяє легко управляти автомобілем, як на малих швидкостях, так і на парковці. А ось реактивного зусилля на кермі замало, і цього не вистачає. Чітко оцінити ситуацію часом буває непросто через «порожнього» керма. Ще відзначимо занадто гучну роботу самого гідропідсилювача. При інтенсивній «рулежке» він починає вже відверто «вити» і «чхати».

   Підвіска залишила найкращі враження. Енергоємність у неї приголомшлива. На Hunter можна їздити по ярах і стрибати з пагорбів, не боячись, що її «проб'ється». Дають про себе знати і нові амортизатори, які швидко і комфортно гасять коливання. Зіграв свою роль і стабілізатор поперечної стійкості - крен стали істотно менше.

 Поколесивши по ярах і струмків, ми вирушили штурмувати необразливе на вид полі. Цей лужок на перевірку виявився підтопленої заплавою Дніпра. Спочатку Hunter впевнено йшов, але став грузнути під власною вагою і зажадав нижчої передачі. Отримавши підвищену порцію крутного моменту, він став пробуксовувати і зариватися. Блокування мостів нічого не дали, і ось вже Hunter загруз по самий картер заднього моста. Пробуємо виїхати «враскачку». «Перша» - «задня» - ось для чого потрібен алгоритм перемикання коробки, обидві передачі навпроти один одного і таке «вправу» дається на УАЗі без втрати часу. Однак «розгойдування» лише погіршила становище. Шосейні шини безпорадно шліфували бруд, а їх протектор просто забило землею.

    Висновок 1: Не знаючи броду - не лізь у воду. Навіть нешкідливий лужок може бути підступним болотом.

  Висновок 2: Вирушаючи на сафарі, не полінуйтеся змінити шини. Навіть УАЗ на шосейних сліках може «засісти».

  Висновок 3 Навіть на танку потрібно возити завжди трос.

 Витягати угрузлий Hunter прибув другий тестовий автомобіль. Раз, два, взяли ... З ривка вдалося витягнути Hunter з виритої ним же ями, але знову шосейні колеса не дали йому шансу вибратися. Друга спроба була більш вдалою і ось вже Hunter їде далі. Але в потугах загруз «тягач». Другий УАЗ Hunter теж забив колеса брудом і міг лише шліфувати ними поверхню. Знову, раз, два, взяли. Обидва Hunter на сухій землі.

  Вердикт:
















А тепер зіграйте в гру "Знайди 10 відмінностей". Якщо вийшло - тоді дизайнери УАЗ Hunter не дарма їдять свій хліб. Жарт ...
   Відзначимо, що по їздових параметрами УАЗ Hunter на порядок вище «попередника» УАЗ-31514. Він більш комфортний, краще оснащений, краще управляється, у нього краще гальма і підвіска. Він міцніше, менш гучний, просторіше, не так гримить і добре заводиться. Проте на роль «міського» стиляги-позашляховика Hunter навряд чи підійде. Його доля - бездоріжжя та робота в глибинці.
 Варто зазначити, що подорожчання Hunter в порівнянні з «козлом» УАЗ-31514 цілком обгрунтовано. Якщо базовий УАЗ-31514 коштує $ 6360, то спрощена версія з 2,9-літровим мотором (84 к.с.) і тент верхи обійдеться в $ 6700. Hunter, але з металевим дахом і 128-сильним двигуном ЗМЗ-409.10 буде коштувати $ 6900. За ці гроші ви отримуєте зовсім інший автомобіль.

 Деталі. "AUTO-Consulting"

 Автомобіль на тест був наданий ВАТ «УАЗ».
А старому УАЗу поставили пам'ятник на батьківщині в Ульяновську. Як ніяк на конвеєрі то він пробув понад 30 років. У Україні вже з червня будуть поставлятися тільки УАЗ Hunter, так що Немешаєв б і нам встановити чотиреста шістьдесят дев'ятого на постамент.


Статьи похожей тематики:

  • Сьогодні в Україні презентували УАЗ Hunter
  • УАЗ повернувся до виробництва класичних позашляховиків
  • UAZ Patriot став «швидкою допомогою»
  • УАЗ представив в Україні повнопривідний вантажівка 2360
  • Класичний УАЗ поки можна купити за $ 5400
  • Hunter буде комплектуватися новими шинами «Сибура»
  • УАЗ розробив антикризовий позашляховик
  • УАЗ реалізує програму переходу на імпортні комплектуючі
  • Підсумки продажів УАЗ за 2003 рік
  • 20 листопада розпочався серійний випуск нового позашляховика UAZ Hunter
  • Корпорація «АІС» гарантує кожному покупцеві телевізор та мобільний телефон
  • УАЗ анонсував назва моделі 3163 - Patriot
  • УАЗи будуть служити в Афганістані та Іраку
  • Скандал з рекламою УАЗу в Росії
  • УАЗ буде закуповувати оцинкований прокат



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.