Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв: Honda Accord проти Nissan Primera. Очна ставка

В Україні стартував продаж дизельного Honda Accord. Так, так, саме дизельного Accord. Відтепер в лінійці Honda присутні власні дизелі. У Європі у такого автомобіля напевно буде безхмарне майбутнє, а в Україну?
 У нашій країні дизелі поки недолюблюють, особливо на автомобілях D-класу. За підсумками перших трьох місяців 2004 року на частку дизельних машин в цьому класі довелося трохи більше 1%. У Австрії цей показник досягає 60%.
 Між тим, дилери Honda стверджують, що дизельний Accord вас не розчарує. Ми вирушили перевіряти це твердження, а в якості суперника Accord вибрали Nissan Primera.   Вибір не великий

 Чим ми керувалися, підбираючи суперника Honda Accord. За статусом для Honda Accord слід було б підібрати в суперники Toyota Avensis, Subaru Legacy або Mazda6. За духом ця «трійця» все-таки ближче, але оскільки Accord був у дизельному виконанні, коло його суперників обмежився дизельними конкурентами. У D-класі таких не багато. Це VW Passat з двигунами 1,9 і 2,5 л, Skoda Octavia з 1,9-літровим дизелем і Nissan Primera з 2,2-літровим турбодизелем. Оскільки і сам Accord був з 2,2 I-CTDi, то для більшої коректності в суперники ми взяли Nissan Primera. Роздобути її в Києві вдалося з кузовом хетчбек, тому тест вийшов таким: Honda Accord седан проти Nissan Primera хетчбек. Комплектації обох автомобілів були середні в гаммі, тобто Sport для Accord і Accenta для Primera. Пора і на старт.

  Методика порівняння

   Щоб всебічно оцінити обидва автомобілі ми вирішили скористатися перевіреною методикою і оцінювати автомобілі за такими критеріями: дизайн, ергономіка, динаміка, їздові якості, комфорт салону, комплектація. Далі всі оцінки підсумовуються і виводиться загальний бал. Після цього і визначається формальний переможець, але ... Необхідно врахувати і різницю в ціні, для цього% в оцінках зіставляється з різницею в ціні. Якщо перевага у споживчих якостях автомобіля вище, ніж перевищення його вартості над конкурентом, тоді він - безаговорочний переможець спаринг-тесту.

  Дизайн

   Порівнювати дизайн Honda Accord і Nissan Primera - справа невдячна. Обидва автомобілі неординарні, але кожен по-своєму. Якщо дизайн Honda Accord витриманий в гармонійному стилі, то Nissan Primera - нагально авангарден. Accord дружелюбний і безумовно красивий, його лінії правильні і практично бездоганні. Якщо б не пропорції кузова і коліс. При окремих ракурсах здається, що вони замалі для такого масивного кузова. І ще одне спостереження. Accord не бояться любителі займати крайній лівий ряд і рухатися зі швидкістю 60 км на годину. Скільки їм не мигай фарами - їдуть собі і все.

   Nissan Primera - повна протилежність. Дизайн агресивний, шокуючий, але з точки зору форм - не причепишся. Агресивність народжена чітко промальовані лініями. Кожен елемент окремо - не дратує. Дизайн Nissan Primera необхідно зрозуміти і прийняти, це своєрідний стиль. А ось ззаду Primera явно програє Accord. Нагромадження ліній, форм і різких кутів перевантажили образ. Задок вийшов важкуватим і руйнує гармонію. У Accord ж все лаконічно і добре сприймається. Ми оцінювали з точки зору усередненого користувача, а він, як відомо, не любить революцій. А шкода ... Заради об'єктивності, ми попросили оцінити дизайн обох авто випадковий автомобілістів. І змушені визнати, що їм більше сподобався Accord.

   Інтер'єр обох автомобілів - знову повна протилежність. У Honda Accord все до не можна консервативно і традиційно, а в Nissan Primera - авангард і хай-тек. Але ось в інтер'єрі Primera набирає бали. Відчувається, що над дизайном попрацював хороший стиліст. Він не тільки все зробив революційно, але і підпорядкував всі закону плавних ліній. А чого вартий перехід з карти дверей на приладову панель, а «гриб» з монітором та управлінням мікрокліматом. У Accord набагато нудніше, але ізизсі дизайнера у вигляді п'ятикутної центральній консолі тут теж знайдуться. Дуже ефектно виглядає і оптітронниє шкали приладів.

  Оцінка за дизайн:
 Honda Accord: Зовнішність - 9 балів, інтер'єр - 6 балів.
 Nissan Primera: Зовнішність - 7 балів, інтер'єр - 8 балів.

  Ергономіка

   У цій дисципліні доводиться абстрагуватися від революційного дизайну інтер'єру Primera і підійти до оцінки з позиції щоденного користувача. Функції управління мікрокліматом, аудіосистемою, бортовим комп'ютером заведені в єдиний блок керування в центральній консолі. Індикація режимів виводиться на монітор. Надзвичайно ефектне рішення, але ...
Отже, чи легко керувати мікрокліматом і аудіосистемою Primera? Відповідь, так, якщо до цього звикнути. Проте все одно, щоб відрегулювати температуру потрібно спочатку увійти в меню, а вже потім щось регулювати. Тобто потрібно зробити дві операції замість однієї в Accord. Скептики напевно скажуть, що є режим постійного відображення вибраного меню, коли на екрані горить заставка для управління мікрокліматом і в цьому випадку потрібно лише один рух, щоб збільшити швидкість вентилятора в салоні. У такому випадку, щоб переключити радіостанцію доведеться зробити дві операції, тобто увійти в меню і перемкнутися.

   Honda Accord, в цьому сенсі, більш ергономічна. Тут все просто і традиційно. Водійське місце в Accord сподобалося більше, особливо сидіння з чіткою бічний фіксацією. У Primera є регулювання по висоті і поперекового упору, така комбінація дозволить знайти оптимальну настройку.

 Оглядовість обох автомобілів викликає багато питань. Так в Accord низька посадка і високий рівень віконної лінії змушує визирати при парковці. Оглядом тому допомагає висока лінія багажника, по ній можна орієнтуватися, але парк-тронік би не зашкодив.

 Nissan Primera через коротке і скошеного капота повністю позбавляє відчуття правого переднього габариту. Огляд назад лише номінальний, навіть не дивлячись на велике скло. Положення рятує відеокамера-парктронік, але її фокус стежить за тим, щоб не стукнути в районі центру бампера, бічні габарити за межами її «погляду». З камерою заднього виду можна ювілірних під'їжджати до стоїть на парковці, впоть до 1 см, але при цьому цілком можна подряпати боки. І все ж Nissan'овская камера краще, ніж виступаючий багажник Accord.

    Отже оцінки за ергономіку:

 Honda Accord: за ергономіку - 8 балів, обзорность - 6 балів.

 Nissan Primera: за ергономіку - 5 балів, обзорность - 9 балів.

  Комфорт салону і комплектація

   Спереду місця в обох автомобілів приблизно однаково, а ось клімат-контроль краще у Honda Accord. По-перше, він двозональний. По-друге, ефективніше і тихіше працює. По-третє, розподіл потоків більш оптимально, ніж у Primera. Nissan лідирує за кількістю відсіків і поличок. Тут у кожній двері по кишені, навіть на задніх дверях, відсік для речей у центральній консолі, дві ємності в районі центрального підлокітника.

 Ззаду за місцем виграє Nissan Primera. Посадка завдяки високим дверних отворів більш комфортна, місця для ніг задніх пасажирів більше на 5-7 см, коліна не впираються. Заднім пасажирам в Nissan пропонуються індивідуальні лампи підсвічування, підлокітник з підстаканниками.

   У Honda Accord ззаду менш комфортно. Коліна упираються в спинку задніх сидінь, але профіль сидінь досить зручний.

 У порівнянні багажників переміг Nissan. По-перше, туди помістилося повноцінне запасне колесо, а в Accord лише «докатка». По-друге, особливості хетчбека дозволяють перетворити Primera на подобу пікапа і перевезти широкоекранний телевізор чи пральну машину, в Accord ця поклажа не поміститься. У Nissan є петлі для кріплення вантажу. Кришка багажника Primera має дві внутрішні ручки, а у Accord - одна.

   Комплектація обох автомобілів була середньою з пропонованих у модельному ряді. Так, Accord в комплектації Sport оснащений: гідропідсилювачем, АБС, електрокоректором фар, передніми, бічними подушками безпеки і надувними шторками, кріпленням дитячих сидінь ISOFIX, і дитячими замками на задніх дверях, клімат-контролем з двома зонами, електропідйомниками всіх стекол, електрокеровані і підігріваються дзеркалами, регулюванням рульової колонки, магнітолою з CD-рессивери, управлінням магнітолою на кермі, круїз-контролем, литими 16''-ими дисками.

   Nissan Primera в комплектації Accenta оснащений: гідропідсилювачем, АБС, електрокоректором фар, омивачем фар високого тиску, передніми, бічними подушками безпеки і надувними шторками, кріпленням дитячих сидінь ISOFIX, і дитячими замками на задніх дверях, клімат-контролем, але з однією зоною , електропідйомниками всіх стекол, електрокеровані і підігріваються дзеркалами, регулюванням рульової колонки, магнітолою з CD-рессивери, протитуманними фарами, датчиком дощу, автоматично, литими 16''-ими дисками.

 За оснащенням Primera лідирує, а деякі елементи, наприклад відеокамера і омивачі фар, в Accord недоступні і в більш дорогих комплектаціях. Двозональний «клімат» Accord той же явну перевагу, та й аудіосистема в Honda звучить трохи краще і чистіше.

  Оцінки за комфорт салону і комплектацію

 Honda Accord: Місця пасажирів - 7 балів, багажник - 7 балів, комплектація - 8 балів.
Nissan Primera: Місця пасажирів - 8 балів, багажник - 9 балів, комплектація - 9 балів.

  У русі

   Коли настала черга динамічного порівняння автомобілів, то особливих ілюзій з приводу Nissan Primera ми не відчували. Хіба що дизельний мотор проявить «чудеса» ... Але дива не сталося. Вже на старті 2,2-літровий 140-сильний Honda Accord відривався від 2,2-літровою 126-сильною Primera. Розгін від 0 до 100 км год займав у Accord 10 c, тоді як Primera 11-12 с. Шанс у Primera з'явився в діапазоні 60-120 км/год, вона спочатку виривалася вперед на корпус, але Accord згодом її наздоганяв. До 150 км/год Honda також розганялася швидше. Відзначимо, що турбодизель Honda викликав лише позитивні емоції. Він тяговит (ще б 340 Нм при 2000 обмін проти 280 Нм у Nissan) і «витягує» з самих «низів». Nissan 'івський дизель «низи» недолюблює. Єдино, що відзначимо по дизелю Honda, так це невелику затримку реакції на натиснення акселератора. Вона невелика, але саме вона дозволила вирватися Nissan при розгоні з 60 км год.

 Керованість Honda - також на висоті, хіба що в різкому повороті зарано починається знос. Спочатку це насторожує, але пройшовши пару-трійку поворотів такий «екстрим» навіть починає подобатися, тим більше що відновити ситуацію - пари дрібниць.

 А ось керованість Nissan Primera була великим одкровенням. Автомобіль непогано «пише» повороти, робить «переставку», тримає дорогу на високих швидкостях. Якщо для Accord - це цілком закономірно, то на Nissan ми очікували відповідного компромісу. І він є. Nissan зривається в занос так, що повернутися на трек вже буде складно. Та й у частині комфортності підвіски в Nissan - повний провал.

 Ті ями, де Accord проходить ледь здригнувшись, в Nissan відгукнуться хорошим ударом. Рейки проїжджати на Accord - одне задоволення, а в Nissan треба скидати швидкість і «замружувалися». Справедливості заради відзначимо, що дрібні нерівності Nissan відпрацьовує непогано.

 Шумоізоляція в автомобілях настільки різна, що її навіть порівнювати некоректно. Після поїздки на Accord, в Primera таке відчуття, що їдеш в обнімку з двигуном. Після 3000 обмин шум стає занадто нав'язливим. І не дай бог включити ще й вентилятор обдування на повну потужність, його звук порівняємо з роботою мотора.

 Зате аеродинамічні шуми побільше на Accord, але їх складова незначна і не грає особливої ролі в загальному фоні.

 До честі хондовских інженерів відзначимо, що їм вдалося створити такий тихий дизель, що він нагадує про себе лише характерним торохкотінням на холостих обертах. При русі взагалі не чутно, що їдеш на дизелі. У Nissan далеко не так.

Що ж виходить. Nissan повністю програв їздових частину тесту, притому з великим рахунком. Це означає, що ті споживачі для кого важливі їздові характеристики автомобіля і комфортність підвіски можуть зробити для себе остаточний висновок.

  Оцінки за динаміку і їздовий комфорт

 Honda Accord: розгінна динаміка - 9 балів, керованість - 8 балів, гальмівна динаміка - 9 балів, плавність ходу - 10 балів, шумоізоляція - 9 балів.

Nissan Primera: розгінна динаміка - 7 балів, керованість - 6 балів, гальмівна динаміка - 7 балів, плавність ходу - 7 балів, шумоізоляція - 5 балів.

Тепер підсумуємо всі оцінки:

       

Параметр

   

Макс. бал

   

Honda Accord

   

Nissan Primera

     

Дизайн

           

Зовнішність    

10    

9    

7      

Інтер'єр    

10    

6    

8      

Ергономіка

           

Ергономіка вод. місця    

10    

8    

5      

Оглядовість    

10    

6    

9      

Комфорт салону

           

Місця пасажирів    

10    

7    

8      

Багажник    

10    

7    

9      

Комплектація    

10    

8    

9      

У русі

           

Розгінна динаміка    

10    

9    

7      

керованість    

10    

8    

6      

Гальмівна динаміка    

10    

9    

7      

Плавність ходу    

10    

10    

7      

Шумоізоляція    

10    

9    

5      

Сумарний бал    

120    

96

   

87

     

Ставлення лідера до програв      

+10,3%

       

Ціна, грн.      

172949

   

147987

     

Ставлення лідера до програв      

+16,8%

   

 
   Виходить, що за сумою всіх чинників переміг Honda Accord, його перевага більше 10%. Тепер поглянемо на ціни. Honda Accord 2,2 I-CTDI Sport коштує 172949 грн., А Nissan Primera 2,2 TD Accenta - 147987 грн. - Різниця в 16,8%. Якщо слідувати нашого підходу, то переваги Accord мають більш високу ціну. Хоча тут як подивитися. Якщо для вас важлива динаміка і їздовий комфорт, то ця різниця цілком обгрунтована, якщо важливий комфорт, особливо на задніх місцях, розмір багажника і комплектація, то варто зупинитися на Nissan. Honda Accord - автомобіль для індивідуалістів, які звикли отримувати задоволення від драйву, Primera - сімейний та комфортний авто на всі трапляться життя, але для посередньої їзди. З іншого боку, однозначно можна стверджувати, що Nissan Primera коштує своїх грошей, а ось переплата за Accord - питання індивідуальне (маються на увазі дизельні версії. Прим. Ред.).

Висновок

 Добре що в цьому світі багато різних автомобілів.
Якщо ви не згодні з нашою думкою, тоді просимо висловити свою позицію у форумі Див у форумі відгуки: Nissan Primera або Honda Accord (сьома)

 

 
 А ось і відгуки про нову Nissan Primera
А ось і відгуки про нову Honda Accord


   P.S. Більшість наведених тут характеристик справедливо і для бензинових версій.

 Автомобіль Honda Accord 2,2 I-CTDI Sport на тест наданий офіційним дистриб'ютором Honda в Україні - «Дніпро Мотор Інвест»
 Автомобіль Nissan Primera 2,2 TD Accenta на тест наданий редакцією порталу autoonline.com.ua


Статьи похожей тематики:

  • В Україні стартував продаж нової Honda Accord
  • В Україні презентували Honda Jazz і дизельний Honda Accord
  • Якою буде європейська Honda Accord?
  • Honda офіційно представила кросовер Accord Crosstour
  • Honda оголосила ціни на новий Accord
  • Honda дала зрозуміти яким буде Accord нового покоління
  • В Україні бум продажів Nissan Primera
  • Honda створила кросовер на базі Accord
  • Nissan Primera підданий рестайлінгу
  • Нова Honda Accord дебютує у Франкфурті
  • Виробництво нового європейського Honda Accord в модифікації Type R не плану ...
  • В Україні стартував продаж оновленої Nissan Primera
  • Нова Honda Accord з&
  • ВІДЕО європейської версії нової Honda Accord
  • Наступне покоління будуть Nissan Primera робити у Франції



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.