Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Chevrolet Niva: Це Chevrolet або все-таки «Нива»?

У травні в Україні привезуть першу партію «офіційних» Chevrolet Niva. Вже відомо і ім'я дистриб'ютора «GM-АвтоВАЗ» в Україні - їм стане ДП "АвтоЗАЗ-Сервіс".
 Побачити Chevrolet Niva можна буде в автосалонах корпорації «УкрАвто».
 Фактично, Україна - перший експортний регіон для Chevrolet Niva. До цих пір цей позашляховик продавався тільки в Росії, а в суміжні країни СНД потрапляв неофіційним шляхом.
 Chevrolet Niva - це «проривний» автомобіль, який в Україні кардинально змінить ситуацію в сегменті позашляховиків. На цей автомобіль пересядуть не тільки любителі off-road, а й ті, хто давно мріяв про позашляховик, але Toyota RAV4 їм не по кишені. Як розповіли нам маркетологи GM-АвтоВАЗ, в Росії на Chevy Niva в масовому порядку пересідають колишні власники «десяток» і старих іномарок .. Але на відміну від «паркетников», Chevrolet Niva не «пасив» на бездоріжжі.
Як і де роблять Chevrolet Niva. Як вона їздить і що від неї очікувати. Про це читайте в нашому репортажі. Політика GM-АвтоВАЗ стосовно просування Chevrolet Niva кардинально відрізняється від «підходів» АвтоВАЗу щодо ВАЗ-21213 «Нива». Це настільки різні підприємства, що не удівідетельно, але і рівень якості у них різний.
 У Росії Chevrolet Niva спочатку просувалася на ринок, саме, як повноцінний позашляховик. У якості його цільового покупця передбачалися мисливці, рибалки, дачники, мандрівники і жителі російської «глибинки», де позашляхові якості автомобіля завжди потрібні. Передбачалося, що на Chevrolet Niva сядуть власники старої «Ниви», УАЗів і стародавніх імпортних джипів. Але ... цільова група Chevrolet Niva виявилася куди ширше. Так, на Chevrolet Niva зараз їздять колишні власники «Нив», УАЗів та інших повнопривідних аналогів. Однак основний контингент покупців - це власники «десяток», «дев'яток» і легкових іномарок .. Chevrolet Niva стала в Росії своєрідним «культовим» позашляховиком, яким в Україну є Toyota RAV4.На ній їздять не тому, що потрібен повний привід і відмінна прохідність, а тому що цей автомобіль забезпечує більшу ступінь свободи, не ламається, досить комфортний і витрачає бензину майже як легковик. Крім того, він на сходинку вище, ніж ВАЗ-2110 за якістю, не боїться розбитих доріг і легко заїжджає на будь-яку брівку. Енергоємність підвіски Chevrolet Niva гідна одних тільки похвал. Автомобіль проходить ями, рейки і дорожні шви, особливо не турбуючи пасажирів. При цьому він ще і відвезе вас на дачу, в ліс або до будь-якій річці, у нього 5 дверей, великий багажник, коштує він недорого, а запчастини дешеві. Вчитайтеся, чи не це опис ідеального автомобіля?
 В Україні Chevrolet Niva, напевно, припаде до душі, як «екстремалам», так і городянам. На неї пересяде частина тих, хто зараз їздить на ВАЗівських моделях, Daewoo Lanos і більшості автомобілів В і С класів. У цих людей є або буде дача (приватний будинок) або вони полюбляють активний відпочинок. Іншими словами Chevrolet Niva уготована роль RAV4 в сегменті до $ 15000.



      Тольятті

   Тольятті - справжній Автоград. Тут все «працює» на автопром і на ньому ж і заробляє. У цьому місті кожен знає, де продаються дешеві запчастини для ВАЗів і де роблять хороший «тюнінг» для «Лад».

   Широкі проспекти, розумна організація руху, відсутність автомобільних «пробок» і 95% всіх автомобілів на вулиці - це ВАЗи.
ВАЗи в Тольятті - це особливі «ВАЗи». Більшість з них «у легкому тюнінг» і з розточеними моторами.

 У 2002 році в Тольятті з'явився другий автозавод - СП «GM-АвтоВАЗ», який почав серійний випуск Chevrolet Niva. Якщо хтось вважає, що це всього лише філіал «АвтоВАЗу», а Chevrolet Niva - продукт беджінжінірінга ВАЗ-2123 «Нива», то він глибоко помиляється.

 GM-АвтоВАЗ - це абсолютно окреме підприємство, зі своїми нормами якості та підходом до виробництва автомобілів. Сам же автомобіль Chevrolet Niva - це скоріше Chevrolet, ніж «Нива».







    Унікальний випадок у історії

   Chevrolet Niva, а вірніше ВАЗ-2123 «Нива», був повністю розроблений в Росії. Цей автомобіль повинен був змінити ВАЗ-21213 і вироблятися на "АвтоВАЗі». Однак до кінця 90-х на «АвтоВАЗі» усвідомили, що самостійно довести автомобіль до конвеєра не вдасться. На допомогу прийшов GM. Після тривалих переговорів «АвтоВАЗ» продав вновьсозданному СП ліцензію на виробництво Ниви-2 і право використовувати саме ім'я «Нива». Фактично, це перший випадок, коли російську автомобільну розробку купив світовий лідер.

У кінці 2002 року СП « GM-АВТОВАЗ »провели перші автомобілі, але під ім'ям Chevrolet. З тих пір пройшло трохи більше року, але автомобіль Chevrolet Niva зазнав дуже багато змін.

  Чим Chevrolet Niva відрізняється від «Ниви»?

 Не дивлячись на те, що обидва ці автомобіля випускають в одному місті і на сусідніх підприємствах, таке враження, що їх робили в різних країнах. Виявляється, вся справа в системному підході до якості продукції. На «GM-АвтоВАЗ» - він західний. Тут шлюб не надійде на конвеєр і не вийде з воріт заводу. На сусідньому «АвтоВАЗі» таке, на жаль, можливо.

 Крім того, Джіемовци взяли конструкцію ВАЗ-2123 і повністю її пропрацювали. У результаті багато елементів були замінені або перероблені. Після випуску перших серійних машин, робота з підвищення якості продовжилася. У модель Chevrolet Niva 2004 внесено кілька змін. Зокрема:
замінений генератор і тепер він розташований вгорі моторного відсіку.
Замінений ремінь приводу генератора. Тепер він поліклинові.
Додана система охолодження робочої рідини гідропідсилювача.

 Звичайні дзеркала замінені на електрокеровані навіть у базовій комплектації. Джіемовци зізналися, що їм не вдалося домогтися від постачальника необхідної якості - звичайні дзеркала деренчали і слабо тримали фіксоване положення.

 Глушник російського виробництва замінений на німецький Tenneco. Тепер до системи випуску Chevrolet Niva притензії немає.

Слід підкреслити, що в Україні надійдуть вже модернізовані Chevrolet Niva, позбавлені «дитячих хвороб». Але на «GM-АвтоВАЗ» не мають наміру зупинятися на зазначених модернізації. Нам дали зрозуміти, що вхідний контроль на підприємстві з працею проходять ще деякі постачальники і СП планує їх у найближчому майбутньому змінити без подорожчання автомобіля.

  Як роблять Chevrolet Niva

 Щоб зрозуміти, що Chevrolet Niva - інший автомобіль, ніж вироблені в тому ж місті, необхідно подивитися процес її виробництва.
 Загальна площа СП - 142 тис. м2. На самому СП є три цехи: цех складання незабарвленого кузова, цех забарвлення кузова і, власне, складальний цех. Сам процес виробництва виглядає приблизно так:

 З «АвтоВАЗу» приходять зварені, але незабарвлені кузова Chevrolet Niva. У СП на них одягають двері, капот і т.п. Далі вони відправляються в цех забарвлення. Кажуть, що це вершина сьогоднішньої технологи забарвлення, але нас туди не пустили. Доведеться вірити на слово.

 Пофарбований кузова прибувають в цех збірки. Тут з них вручну знімають двері, які збираються на окремих стендах і приєднаються до кузова лише у фіналі.
 Сам же кузов рухається по конвеєру, де від поста до поста його обважують все новими і новими елементами.
 Двигун, а поки це 1,7-літровим ВАЗОВСКИЙ мотор потужністю 80 к.с., разом з трансмісією кріпиться до кузова на окремій ділянці, притому цей процес чітко налагоджений.

 Після того, як автомобіль завершив конвеєрний шлях, його тестують на герметичність у спеціальній камері, заміряють параметри роботи двигуна і токсичність, і ретельно оглядають лакофарбове покриття. Після всіх тестів Chevrolet Niva відправляється в дилерську мережу.

Система контролю якості
 На підприємстві діє система контролю якості, якої Джіемовци по праву пишаються. Крім вхідного і вихідного контролю, біля кожного робочого місця знаходиться шнур, смикнувши за який можна або привернути увагу контролера, майстра чи начальника цеху і навіть зупинити конвеєр. Інформаційні табло у цеху дають чітке уявлення про стан процесу складання і допомагають контролювати сам процес. Ключові посади в СП - за іноземцями. Генеральний директор - Джон Мілонас, шеф за якістю - мила пані погано говорить по-російськи. Кожен понеділок керівники всіх підрозділів «розбирають» скарги, що надійшли від дилерів та клієнтів. Ось на останньому вирішили вимагати від ВАЗу, комплектувати двигуни імпортними прокладками, а тиждень тому надіслали попередження виробнику карданних валів.
 Чесно зізнатися, я повірив в якість Chevrolet Niva.

  На ходу

 У програмі візиту в Тольятті значився і тест-драйв Chevrolet Niva під назвою «Перевірка на дорогах» і він навіть відбувся. Але російські організатори вирішили, що катання по 200-метровому колі - це і є тест-драйв на згаданих «дорогах». Але ми-то вже знаємо в цьому толк, тому, не будемо лукавити і говорити, що вдалося оцінити їздові якості Chevrolet Niva. Перевіримо їх вже в Україну.

 Однак, є кілька спостережень, які наведені тут

Ціни в Україну поки не оприлюднені, але вони, по всій видимості, будуть дещо вищі за російські. Опрацьовується і варіант збірки Chevy в Запоріжжі, але це занадто далека перспектива.

Основні комплектації Chevrolet Niva і ціни на них в Росії

   

Комплектація

   

L

   

GLS

   

LX (експортне)

     

Двигун    

ВАЗ, 1,7 л (80 к.с.)    

ВАЗ, 1,7 л (80 к.с.)    

Opel, 1,8 л (125 к.с.)      

КПП    

ВАЗ, 5-ст.    

ВАЗ, 5-ст.    

Aisin 5-ст.      

Повна маса, кг    

1800    

1800    

1850      

Витрата палива, л 100 км

 

(90 км год, 120 км/год, місто)    

8,6 11,6 10,8    

8,6 11,6 10,8    

7,59,810,0      

Іммобілайзер    

*    

*    

*      

Гідропідсилювач керма    

*    

*    

*      

Регульована рульова колонка    

*    

*    

*      

Диски сталеві 15''    

*          

Диски литі 15''      

*        

Диски литі 16''        

*      

Шини 205/70R15    

*    

*        

Шини 215/65R16        

*      

Центральний замок    

*    

*    

*      

Електросклопідіймачі передні    

*    

*    

*      

Коректор фар    

*    

*    

*      

Передні протитуманні фари    

*    

*    

*      

Тоноване скло      

*        

Дзеркала з електроприводом    

*    

*    

*      

Салон (велюр)      

*        

Підголівники задніх сидінь      

*        

Підігрів передніх сидінь      

*    

*      

Регулювання по висоті сидіння водія        

*      

Ремені безпеки з переднатягом        

*      

АБС        

*      

Кондиціонер        

*      

Подушки безпеки водія і пасажира        

*      

Чохол запасного колеса повнорозмірний, що замикається      

*    

*      

Ковпак на запасне колесо    

*          

Радіопідготовка    

*    

*    

*      

Фільтр салону    

*    

*    

*      

Ціна в Росії, Євро

   

8499

   

9799

   

13000

 

 


     Деталі. "AUTO-Consulting"
 Фото "AUTO-Consulting" та Антона Фролова
 Дякуємо за організацію поїздки ДП «АвтоЗАЗ-Сервіс»


Статьи похожей тематики:

  • GM-АвтоВАЗ знову піднімає ціни на Chevrolet Niva
  • Chevrolet Niva оновиться в наступному році
  • Chevrolet Niva за 3 місяці стала лідером на українському ринку позашляховик ...
  • В Україні почнуть продавати Chevrolet Niva
  • У мережі УкрАВТО подешевшала Chevrolet Niva
  • GM-АвтоВАЗ знижує план виробництва на 2004 рік.
  • "GM-АвтоВАЗ" випустить спецверсію Niva Special Edition
  • Chevrolet Niva (ВАЗ-2123) буде продаватися в Європі з 2004 року
  • «АІС» в 2 рази збільшує гарантію на Chevrolet Niva
  • Експорт Chevrolet Niva обмежиться державами СНД
  • В Україні з&
  • Якою буде рестайлінговая Chevrolet Niva. Фото
  • У ще одному київському автосалоні з&
  • У Західну Європу почався "сірий" імпорт Chevrolet Niva
  • Chevrolet Niva з двигуном FAM1 більше не випускається



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.