MySQL Error!
------------------------
The Error returned was:
Too many words in a FTS phrase or proximity search
Error Number:
191
SELECT id, title, date, category, alt_name, flag FROM dle_post WHERE MATCH (title, short_story, full_story, xfields) AGAINST ('Chevrolet Niva: Це Chevrolet або все-таки «Нива»? У травні в Україні привезуть першу партію «офіційних» Chevrolet Niva. Вже відомо і ім\'я дистриб\'ютора «GM-АвтоВАЗ» в Україні - їм стане ДП \"АвтоЗАЗ-Сервіс\". \r Побачити Chevrolet Niva можна буде в автосалонах корпорації «УкрАвто». \r Фактично, Україна - перший експортний регіон для Chevrolet Niva. До цих пір цей позашляховик продавався тільки в Росії, а в суміжні країни СНД потрапляв неофіційним шляхом. \r Chevrolet Niva - це «проривний» автомобіль, який в Україні кардинально змінить ситуацію в сегменті позашляховиків. На цей автомобіль пересядуть не тільки любителі off-road, а й ті, хто давно мріяв про позашляховик, але Toyota RAV4 їм не по кишені. Як розповіли нам маркетологи GM-АвтоВАЗ, в Росії на Chevy Niva в масовому порядку пересідають колишні власники «десяток» і старих іномарок .. Але на відміну від «паркетников», Chevrolet Niva не «пасив» на бездоріжжі. Як і де роблять Chevrolet Niva. Як вона їздить і що від неї очікувати. Про це читайте в нашому репортажі. Політика GM-АвтоВАЗ стосовно просування Chevrolet Niva кардинально відрізняється від «підходів» АвтоВАЗу щодо ВАЗ-21213 «Нива». Це настільки різні підприємства, що не удівідетельно, але і рівень якості у них різний. \r У Росії Chevrolet Niva спочатку просувалася на ринок, саме, як повноцінний позашляховик. У якості його цільового покупця передбачалися мисливці, рибалки, дачники, мандрівники і жителі російської «глибинки», де позашляхові якості автомобіля завжди потрібні. Передбачалося, що на Chevrolet Niva сядуть власники старої «Ниви», УАЗів і стародавніх імпортних джипів. Але ... цільова група Chevrolet Niva виявилася куди ширше. Так, на Chevrolet Niva зараз їздять колишні власники «Нив», УАЗів та інших повнопривідних аналогів. Однак основний контингент покупців - це власники «десяток», «дев\'яток» і легкових іномарок .. Chevrolet Niva стала в Росії своєрідним «культовим» позашляховиком, яким в Україну є Toyota RAV4.На ній їздять не тому, що потрібен повний привід і відмінна прохідність, а тому що цей автомобіль забезпечує більшу ступінь свободи, не ламається, досить комфортний і витрачає бензину майже як легковик. Крім того, він на сходинку вище, ніж ВАЗ-2110 за якістю, не боїться розбитих доріг і легко заїжджає на будь-яку брівку. Енергоємність підвіски Chevrolet Niva гідна одних тільки похвал. Автомобіль проходить ями, рейки і дорожні шви, особливо не турбуючи пасажирів. При цьому він ще і відвезе вас на дачу, в ліс або до будь-якій річці, у нього 5 дверей, великий багажник, коштує він недорого, а запчастини дешеві. Вчитайтеся, чи не це опис ідеального автомобіля? \r В Україні Chevrolet Niva, напевно, припаде до душі, як «екстремалам», так і городянам. На неї пересяде частина тих, хто зараз їздить на ВАЗівських моделях, Daewoo Lanos і більшості автомобілів В і С класів. У цих людей є або буде дача (приватний будинок) або вони полюбляють активний відпочинок. Іншими словами Chevrolet Niva уготована роль RAV4 в сегменті до $ 15000. \r \r \r Тольятті \r \r Тольятті - справжній Автоград. Тут все «працює» на автопром і на ньому ж і заробляє. У цьому місті кожен знає, де продаються дешеві запчастини для ВАЗів і де роблять хороший «тюнінг» для «Лад». \r \r Широкі проспекти, розумна організація руху, відсутність автомобільних «пробок» і 95% всіх автомобілів на вулиці - це ВАЗи. ВАЗи в Тольятті - це особливі «ВАЗи». Більшість з них «у легкому тюнінг» і з розточеними моторами. \r У 2002 році в Тольятті з\'явився другий автозавод - СП «GM-АвтоВАЗ», який почав серійний випуск Chevrolet Niva. Якщо хтось вважає, що це всього лише філіал «АвтоВАЗу», а Chevrolet Niva - продукт беджінжінірінга ВАЗ-2123 «Нива», то він глибоко помиляється. \r GM-АвтоВАЗ - це абсолютно окреме підприємство, зі своїми нормами якості та підходом до виробництва автомобілів. Сам же автомобіль Chevrolet Niva - це скоріше Chevrolet, ніж «Нива». \r \r Унікальний випадок у історії \r \r Chevrolet Niva, а вірніше ВАЗ-2123 «Нива», був повністю розроблений в Росії. Цей автомобіль повинен був змінити ВАЗ-21213 і вироблятися на \"АвтоВАЗі». Однак до кінця 90-х на «АвтоВАЗі» усвідомили, що самостійно довести автомобіль до конвеєра не вдасться. На допомогу прийшов GM. Після тривалих переговорів «АвтоВАЗ» продав вновьсозданному СП ліцензію на виробництво Ниви-2 і право використовувати саме ім\'я «Нива». Фактично, це перший випадок, коли російську автомобільну розробку купив світовий лідер. У кінці 2002 року СП « GM-АВТОВАЗ »провели перші автомобілі, але під ім\'ям Chevrolet. З тих пір пройшло трохи більше року, але автомобіль Chevrolet Niva зазнав дуже багато змін. \r Чим Chevrolet Niva відрізняється від «Ниви»? \r Не дивлячись на те, що обидва ці автомобіля випускають в одному місті і на сусідніх підприємствах, таке враження, що їх робили в різних країнах. Виявляється, вся справа в системному підході до якості продукції. На «GM-АвтоВАЗ» - він західний. Тут шлюб не надійде на конвеєр і не вийде з воріт заводу. На сусідньому «АвтоВАЗі» таке, на жаль, можливо. \r Крім того, Джіемовци взяли конструкцію ВАЗ-2123 і повністю її пропрацювали. У результаті багато елементів були замінені або перероблені. Після випуску перших серійних машин, робота з підвищення якості продовжилася. У модель Chevrolet Niva 2004 внесено кілька змін. Зокрема: замінений генератор і тепер він розташований вгорі моторного відсіку. Замінений ремінь приводу генератора. Тепер він поліклинові. Додана система охолодження робочої рідини гідропідсилювача. \r Звичайні дзеркала замінені на електрокеровані навіть у базовій комплектації. Джіемовци зізналися, що їм не вдалося домогтися від постачальника необхідної якості - звичайні дзеркала деренчали і слабо тримали фіксоване положення. \r Глушник російського виробництва замінений на німецький Tenneco. Тепер до системи випуску Chevrolet Niva притензії немає. Слід підкреслити, що в Україні надійдуть вже модернізовані Chevrolet Niva, позбавлені «дитячих хвороб». Але на «GM-АвтоВАЗ» не мають наміру зупинятися на зазначених модернізації. Нам дали зрозуміти, що вхідний контроль на підприємстві з працею проходять ще деякі постачальники і СП планує їх у найближчому майбутньому змінити без подорожчання автомобіля. \r Як роблять Chevrolet Niva \r Щоб зрозуміти, що Chevrolet Niva - інший автомобіль, ніж вироблені в тому ж місті, необхідно подивитися процес її виробництва. \r Загальна площа СП - 142 тис. м2. На самому СП є три цехи: цех складання незабарвленого кузова, цех забарвлення кузова і, власне, складальний цех. Сам процес виробництва виглядає приблизно так: \r З «АвтоВАЗу» приходять зварені, але незабарвлені кузова Chevrolet Niva. У СП на них одягають двері, капот і т.п. Далі вони відправляються в цех забарвлення. Кажуть, що це вершина сьогоднішньої технологи забарвлення, але нас туди не пустили. Доведеться вірити на слово. \r Пофарбований кузова прибувають в цех збірки. Тут з них вручну знімають двері, які збираються на окремих стендах і приєднаються до кузова лише у фіналі. \r Сам же кузов рухається по конвеєру, де від поста до поста його обважують все новими і новими елементами. \r Двигун, а поки це 1,7-літровим ВАЗОВСКИЙ мотор потужністю 80 к.с., разом з трансмісією кріпиться до кузова на окремій ділянці, притому цей процес чітко налагоджений. \r Після того, як автомобіль завершив конвеєрний шлях, його тестують на герметичність у спеціальній камері, заміряють параметри роботи двигуна і токсичність, і ретельно оглядають лакофарбове покриття. Після всіх тестів Chevrolet Niva відправляється в дилерську мережу. Система контролю якості \r На підприємстві діє система контролю якості, якої Джіемовци по праву пишаються. Крім вхідного і вихідного контролю, біля кожного робочого місця знаходиться шнур, смикнувши за який можна або привернути увагу контролера, майстра чи начальника цеху і навіть зупинити конвеєр. Інформаційні табло у цеху дають чітке уявлення про стан процесу складання і допомагають контролювати сам процес. Ключові посади в СП - за іноземцями. Генеральний директор - Джон Мілонас, шеф за якістю - мила пані погано говорить по-російськи. Кожен понеділок керівники всіх підрозділів «розбирають» скарги, що надійшли від дилерів та клієнтів. Ось на останньому вирішили вимагати від ВАЗу, комплектувати двигуни імпортними прокладками, а тиждень тому надіслали попередження виробнику карданних валів. \r Чесно зізнатися, я повірив в якість Chevrolet Niva. \r На ходу \r У програмі візиту в Тольятті значився і тест-драйв Chevrolet Niva під назвою «Перевірка на дорогах» і він навіть відбувся. Але російські організатори вирішили, що катання по 200-метровому колі - це і є тест-драйв на згаданих «дорогах». Але ми-то вже знаємо в цьому толк, тому, не будемо лукавити і говорити, що вдалося оцінити їздові якості Chevrolet Niva. Перевіримо їх вже в Україну. \r Однак, є кілька спостережень, які наведені тут Ціни в Україну поки не оприлюднені, але вони, по всій видимості, будуть дещо вищі за російські. Опрацьовується і варіант збірки Chevy в Запоріжжі, але це занадто далека перспектива. Основні комплектації Chevrolet Niva і ціни на них в Росії \r \r Комплектація \r \r L \r \r GLS \r \r LX (експортне) \r \r \r Двигун\r \r ВАЗ, 1,7 л (80 к.с.)\r \r ВАЗ, 1,7 л (80 к.с.)\r \r Opel, 1,8 л (125 к.с.)\r \r \r КПП\r \r ВАЗ, 5-ст.\r \r ВАЗ, 5-ст.\r \r Aisin 5-ст.\r \r \r Повна маса, кг\r \r 1800\r \r 1800\r \r 1850\r \r \r Витрата палива, л 100 км \r (90 км год, 120 км/год, місто)\r \r 8,6 11,6 10,8\r \r 8,6 11,6 10,8\r \r 7,59,810,0\r \r \r Іммобілайзер\r \r *\r \r *\r \r *\r \r \r Гідропідсилювач керма\r \r *\r \r *\r \r *\r \r \r Регульована рульова колонка\r \r *\r \r *\r \r *\r \r \r Диски сталеві 15\'\'\r \r *\r \r \r \r \r Диски литі 15\'\'\r \r \r *\r \r \r \r Диски литі 16\'\'\r \r \r \r *\r \r \r Шини 205/70R15\r \r *\r \r *\r \r \r \r Шини 215/65R16\r \r \r \r *\r \r \r Центральний замок\r \r *\r \r *\r \r *\r \r \r Електросклопідіймачі передні\r \r *\r \r *\r \r *\r \r \r Коректор фар\r \r *\r \r *\r \r *\r \r \r Передні протитуманні фари\r \r *\r \r *\r \r *\r \r \r Тоноване скло\r \r \r *\r \r \r \r Дзеркала з електроприводом\r \r *\r \r *\r \r *\r \r \r Салон (велюр)\r \r \r *\r \r \r \r Підголівники задніх сидінь\r \r \r *\r \r \r \r Підігрів передніх сидінь\r \r \r *\r \r *\r \r \r Регулювання по висоті сидіння водія\r \r \r \r *\r \r \r Ремені безпеки з переднатягом\r \r \r \r *\r \r \r АБС\r \r \r \r *\r \r \r Кондиціонер\r \r \r \r *\r \r \r Подушки безпеки водія і пасажира\r \r \r \r *\r \r \r Чохол запасного колеса повнорозмірний, що замикається\r \r \r *\r \r *\r \r \r Ковпак на запасне колесо\r \r *\r \r \r \r \r Радіопідготовка\r \r *\r \r *\r \r *\r \r \r Фільтр салону\r \r *\r \r *\r \r *\r \r \r Ціна в Росії, Євро \r \r 8499 \r \r 9799 \r \r 13000 \r \r \r \r \r Деталі. \"AUTO-Consulting\" \r Фото \"AUTO-Consulting\" та Антона Фролова \r Дякуємо за організацію поїздки ДП «АвтоЗАЗ-Сервіс»') AND id != 21006 AND approve='1' AND date < '2021-01-21 04:59:00' LIMIT 15