Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв: SEAT Altea - втілення емоцій

Схоже, з усього Volkswagen Group лише один SEAT вирішується на екстраординарні проекти. Принаймні, SEAT Altea - найяскравіша новинка в концерні за останній рік.
 SEAT зважився не тільки ввести в свою «лінійку» компактвен, а й мав сміливо зробити його в спортивному дусі. Тепер до ряду таких драйверських авто, як Mazda3, Alfa-Romeo 147 можна сміливо зараховувати і SEAT Altea, навіть не дивлячись на те, що це однооб'ємник.
 Якщо, з точки зору дизайну, SEAT Altea, без сумніву, достойний усіляких похвал, то його технічна «начинка» поки для нас залишалася загадкою. Ми вирушили її розгадувати на береги Середземного моря до славного міста Барселони.     Епоха Де Сільви

   Розповідь про Altea слід починати з імені Вальтера Де Сільви - шеф-дизайнера SEAT, який раніше очолював дизайн-центр Alfa-Romeo. Це він зумів створити неповторний новий стиль марки, це його «альфовскіе» прилади в «криниці», червоне підсвічування і вивірені межі кузова. Нова Altea безпомилково ідентифікується саме як SEAT, притому саме той SEAT, який відноситься до епохи Де Сільви.

   SEAT Altea - нішевий автомобіль. За габаритами він в акурат - С-клас, але має однооб'ємний кузов і більшість експертів відносять його до компактвена. Самі SEAT'овци називають Altea - MSV (Multi Sports Vehicle). Таким позначенням вони явно хочуть підкреслити, що будучи однооб'емником, Altea володіє спортивним характером, як і «гарячі» хетчбеки Ibiza або Leon.

 Фактично, SEAT Altea - це автомобіль для активних сімейних людей, які хочуть отримати в одному автомобілі і практичність і спортивний характер. Їх легко впізнати, з активного старту зі світлофора на машині повної друзів і дітей. Вони їздять з компанією на пікнік, відправляються в подорож і в них завжди повний багажник пива. За стилем життя їм більше підходить спортивний хетчбек, але в них так багато друзів, що їх поклажа не завжди вміщається.
 Вальтер Де Сільва зважився на неординарний крок і зумів надати компактвен початковий дух динамізму. Тепер і об'єму стало більше і темперамент зберігся.
   



  Все починалося з лінії


 Ідея створення вигляду SEAT Altea виникла у Вальтера після того, як він промальований поясний лінію майбутнього авто.
Навколо цього SEAT'овци навіть склали легенду. Мовляв намалював Де Сільва косу лінію, дивився на неї й народився в його голові образ Altea, де створює елементом стала саме та перша «заковика». Вона ніби з'єднала верх передньої арки з задньої і стала твірною для бічного вигляду.

 Треба віддати належне, що ефект вийшов приголомшливий. Завдяки цій самій лінії, SEAT Altea став володарем яскравого і незабутнього профілю.

 Якщо з профілем і «обличчям» у Altea все бездоганно, то дизайн «задка» на загальному тлі виглядає скромніше. Щоб підтримати загальний авангардний дух і ззаду, задні ліхтарі дизайнери виконали у формі квітки.
 Колірна гамма SEAT Altea представлена різними відтінками, але так як вона виглядає в червоному кольорі, виглядають лише кілька автомобілів у світі: Alfa-Romeo, Mazda3 і ще еліта спорткарів. Безумовно, червоний - це колір SEAT і колір Altea.

  Стиль

 Вальтер Де Сільва не був би собою, якби чітко не витримав стиль. Наприклад, що ви скажете, якщо внутрішні ручки дверей за формою точно нагадують лінію, з якої все починалося. На додаток вони ще й об'єднані з «піщалками» музичної системи.
У профіль лінія вікон SEAT Altea і поясна лінія - точні, але перевернуті, копії.  А як неординарно виглядають двірники, які в неактивному стані ховаються не під капот, а зупиняються паралельно бічних стійок лобового скла. Якщо такі дрібниці вас не підкорили, тоді пора заглянути в салон.

Інтер'єр

 Дизайн інтер'єру SEAT Altea витриманий на межі компромісів між практичністю і спортивним духом. Перше враження, коли сідаєш за кермо Altea, ти потрапив у салон «гарячого» хетчбека. Прилади в «криниці», тахометр на почесному місці - в центрі, червоне підсвічування, «0» спідометра в районі «6 годин». Кермо в спортивному стилі, оббивка торпеди з імітацією перфорованого пластику. Схожі рішення салону є у Mazda3 і Alfa-Romeo 147. Спочатку це вже налаштовує на спортивний лад.

 Дуже органічно вписали монітор навігаційної системи. Його розмістили в «напливі» центральної консолі.

 Крім яскравого дизайну SEAT Altea ще й непогано укомплектований. У базовій комплектації Reference: електро-механічний підсилювач керма, ABS, дві фронтальні, бічні подушки і надувні завіски - всього 6, кондиціонер, дістанціонноуправляемий центральний замок, тоноване скло, пердньо електросклопідйомники, магнітола з CD і шість динаміків. Крім того, такі елементи як підлокітники, роздільно складається заднє сидіння, регулювання керма, водійського сидіння тощо в Altea вже в стандарті.

 У версії Sport підвіска має інші настройки, інтер'єр оброблений під спортивний стиль, а кермо і важіль КПП - в шкірі, зовні її можна дізнатися за литим дискам.
У комплектації Stylance диски вже семіспіцевие, клімат-контроль з роздільними зонами, електрокеровані зовнішні дзеркала, протитуманні фари, бортовий комп'ютер, круїз-контроль, функція «Проведи мене додому». На цій версії Altea ми і вирушили перевіряти ходові якості.

  Безпека

 У базовій комплектації SEAT Altea є ABS, система тракшн-контролю (TCS). Система курсової стійкості EBD наступного покоління чітко «ловить» наміри «вильнути хвостом». До пасивної безпеки на SEAT підійшли дуже ретельно. Altea вже в базовій комплектації має шість подушок безпеки, жорсткий каркас навколо салону і деформуються під час удару зони. Фронтальні подушки управляються «розумною» електронікою, яка оцінює силу удару і вже потім дає команду активізувати захист. Само собою тут ремені безпеки з преднатяжителями, адаптація під установку дитячих сидінь Isofix, травмобезпечні рульове управління.
    Практичність

   Поряд зі стилем салон SEAT Altea - сама практичність. Поруч з сидіннями є кишені для дрібних речей, а під сидінням пасажира ще й розмістили скриньку. Задні сидіння не тільки відкидаються в пропорції 60:40, але і кут нахилу спинки також фіксується. Приміром, ви перевозите багаж, який не поміщається в багажник на дещицю. Достатньо трохи відхилити спинку, градусів на 15, і в цьому положенні вона зафіксується.  

  Багажник - Підручник компонування

 Уявіть собі багажник об'ємом 409 л. Скільки туди може поміститися поклажі? Кілька сумок та одну валізу? У інших машинах - так, але не в SEAT Altea. Тут до формування багажного простору підійшли грунтовно. Під традиційною для хетчбеків полицею розмістили ще одну полицю, куди легко вміститься інструмент. У разі чого, не потрібно розкопувати весь багажник.
 Піднімаємо підлогу багажника, а там ... у 99% автомобілів «запаска», а в SEAT Altea ще один відсік, який ще й можна легко трансформувати. А вже якщо підняти полік цього відсіку, там вже буде «запаска». Збільшити обсяг багажника можна за рахунок відкриття лючка, складання спинки задніх сидінь і так до 1320 л.

  «Начинка»

 SEAT Altea надійде на європейський ринок відразу з декількома двигунами: це бензинові 1,6 л (102 к.с.), 2,0 л (150 к.с.) і два турбодизеля 1,9 л (105 к.с. .) і 2,0 л (140 к.с.). Нам довелося поїздити на 2,0-літровому турбодізеле з обертовим моментом 320 (!) Нм. Хто там казав, що дизель - це нудно, і він не може стояти на автомобілі зі спортивним іміджем? Коли під педаллю газу момент в 320 ньютонів, з такою тягою про нудьгу можна відразу забути. Старт ... Розгін вартий спортіміджа SEAT Altea. Тут все органічно, і червоне підсвічування, і прилади-«колодязі» і «0» в зоні «шести годин».
 На Altea 2,0 Tdi з 6-ступінчастою «механікою» ми вирушили петляти по гірських серпантинах в околицях гори Монцерат.

 Інженери навчили Altea непогано їздити, правда на нашій комплектації стояла спортивна підвіска, яка була куди гостріше, ніж на 1,6-літровою бензиновою версії. Altea дуже точно реагує на рульове управління і «гру» газом, при цьому крен кузова мінімальні.

 Нарікання, особливо в Україні, може викликати лише комфортність підвіски і низький кліренс. Нерівності іспанських доріг SEAT Altea проходить кілька насторожливо.
 Стоп. Справедливості заради зазначимо, що мова йде про неадаптованих для українських доріг автомобілях і зі спортивно налаштованою підвіскою. Зате на автобані SEAT Altea їде як по рейках, притому на всьому діапазоні швидкостей. Навіть не дивлячись на дизельне «серце» рівень шуму в салоні невеликий. Ловлю себе на думці, що в характері Altea 2,0 Tdi подобається практично всі. Він чуйний, слухняний і при цьому економний. У міському циклі витрата палива не перевищує 7,6 л 100 км, а на трасі можна укластися й в усі 5 л. Підкреслимо, що це при 140 к.с. потужності і 320 Нм крутного моменту.

 На жаль, як і будь-який автомобіль, SEAT Altea не позбавлений недоліків. Паркуватися заднім ходом доводиться практично навмання. Через заднє скло видно лише загальний фон. Але вихід є. Досить встановити парктроник і парковка істотно полегшується. Для загального іміджу непогано було оснастити SEAT Altea камерою заднього виду, як на Nissan Primera, тим більше, що монітор навігаційної системи цілком впорався б з функцією відеофона. Однак камери навіть у списку опцій поки немає.

Прекрасний автомобіль, з яскравим дизайном, правильним характером і приголомшливою динамікою. Що ще необхідно, щоб закохатися в нього? Безумовно, SEAT подобається все більше і більше. Де Сільва зумів наділити його емоціями, а як виглядає ця «заковика», з якою все починалося ...

У Європі продажі SEAT Altea стартують вже в квітні за цінами від 17000 до 20000 євро. У України Altea презентують на автосалоні SIA, але масові продажі почнуться восени. До того часу SEAT запропонує для нашого ринку адаптовану версію. Ціни для України поки не відомі, але в компанії «Формула Мотор Україна» - офіційному імпортерові SEAT в Україну, переконані, що зможуть зробити її цікавою. Ну, якщо так, тоді до зустрічі в Україну, Altea.


 

 Деталі. "AUTO-Consulting"
 Київ-Барселона-Київ
 Редакція дякує за допомогу в організації поїздки офіційного імпортера SEAT в Україні - компанію «Формула Мотор Україна»
 Фото SEAT і "AUTO-Consulting"

       

1.6 102 hp

 

(75 kW)

   

2.0 FSI 150 hp

 

(110 kW)

   

2.0 TDI 140 hp (103 kW)

     

Характеристики

     

Максимальна швидкість (км/год)    

181    

206    

201      

Прискорення 0-100 км/год (с)    

12.8    

9.6    

9.9      

Прискорення 80-120 км/год на 5й (с)    

15.9    

10.0    

8.9      

Прискорення 80-120 км/годину на 6й (с)    

-    

12.8    

11.1      

Прискорення 1000 м (с)    

34.3    

30.8    

31.4      

Витрата палива

     

Міський цикл (л/100 км)    

10.4    

10.5    

7.6      

Заміський цикл (л/100 км)    

6.0    

6.2    

4.7      

Змішаний цикл (л/100 км)    

7.6    

7.7    

5.8  

 


Статьи похожей тематики:

  • SEAT ALTEA. Початок нового покоління
  • У Києві пройшов автопробіг за участю нової SEAT Altea XL
  • Знову перемога. SEAT Altea отримує нагороду "autonis" за дизайн
  • SEAT представить нові версії екологічних і економічних автомобілів
  • SEAT показав нову Altea. Для тих, хто готовий перетнути межу ...
  • Яким буде Seat Leon
  • Образ SEAT Altea
  • Вальтер де Сільва буде працювати над дизайном Porsche
  • В автосалоні «МАЯК АВТО» діють найнижчі в історії ціни на автомобілі SEAT
  • Стартували новорічні ціни від SEAT: SEAT Ibiza SC від 89 990 грн.
  • Тепер обслуговувати автомобілі SEAT можна за півціни
  • Акція. Новорічні знижки на SEAT Altea і Toledo!
  • Seat показав cross-версію компактвена Altea
  • SEAT Altea XL вже продається по всій території Україні
  • Перший позашляховик від SEAT з&



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.