Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв: Chevrolet Aveo - автомобіль без претензій, але за $ 10000.

У лютому зафіксований всплекс продажів Chevrolet, що на тлі загальної стагнації на ринку, щонайменше, дивно. Що стало причиною такої реакції споживачів?
 Формально, Chevrolet Aveo належить до бюджетного класу, але дешевим його не назвеш. За своїм позиціонуванню він знаходиться між Daewoo Lanos в базових комплектаціях і такими моделями Skoda Fabia, Renault Symbol, Hyundai Getz, Kia Rio. "Навернені" комплектації Lanos-II за ціною цілком порівнянні з Chevrolet Aveo, але з більш "скромним" оснащенням.
 Всі суперники Aveo - вельми "розкручені" і відомі в Україні моделі, так що на на недолік "авторитетів" скаржитися не доводиться. Звідки ж тоді такі продажі? У модельній гаммі GM DAT, Chevrolet Aveo прийшов на зміну Daewoo Lanos. Однак в Україні ці дві моделі будуть ще довго співіснувати разом.
 "Розвести" в Україну дві моделі вдалося ціною. Хто хоче дешевше - полалуйста Lanos за 40500 грн. Хто хоче заново, але і дорожчий - вам, мабуть, Chevrolet Aveo за 56127 грн. А як бути з тими, хто звернув увагу на упакований Daewoo Lanos з кондиціонером за 47300 грн. седан або за 48200 грн. 5-дверний хетчбек? Адже є ще і Lanos 1.6, з подушкою безпеки і АБС за 53400 грн. Та їх теж можна переконати, сподіваючись на новизну моделі.
 Набагато складніше зманити на Chevrolet зі Skoda Fabia за 59400 грн. Але якщо розібратися, то в Aveo за ці гроші вже є кондиціонер, центральний замок, передні електросклопідйомники і подушка безпеки і, головне, просторий салон і окремий багажник. А Skoda Fabia буде в самій скромній комплектації.

 Спробуємо пошукати альтернативу Aveo в стані корейців. У салонах Hyundai вам за 55600 грн. запропонують Hyundai Getz з двигуном 1,1 л в 3-дверному виконанні. За 5-дверний Getz c 1.3-літровим двигуном вже доведеться платити 68000 грн. На Hyundai Accent 1.3 менше ніж за 66500 грн. не виїдеш.

 У салонах KIA вам зможуть запропонувати KIA RIO 1.3 за 59900 грн, а з кондиціонером і всі 64500 грн.

 Альтернативою Chevrolet Aveo може стати Renault Symbol за 55693 грн., Але тут не буде кондиціонера.

 Виходить, що як не крути, а за 55-56 тис. грн. по комплектації з Chevrolet Aveo може зрівнятися тільки Daewoo Lanos. Але якщо Lanos з принципових міркувань не підходить, то в самий раз сідати на Chevrolet Aveo.

 Наші колеги з журналу "Драйв" так і зробили. Ось їхні враження від цього автомобіля:

Сhevrolet Aveo - компактний автомобіль, в Західній Європі продається під маркою Daewoo, а в Штатах і Східній Європі - як Chevrolet. З приводу того, до якого сегменту належить цей автомобіль, існують різні думки. Ми ж схильні вважати, що він вступає у боротьбу в сегменті C, тобто його конкурентами стануть в першу чергу Hyundai Getz, KIA Rio і Skoda Fabia.

 Українським покупцям пропонуються п'ятидверний хетчбек і седан. Двигунів - три. Бензиновий 1,2 л потужністю 72 кінські сили, і два об'ємом по 1,4 л: 8-клапанний - 83 коня, і 16-клапанний - 94 коня. Останній у майбутньому буде опційно комплектуватися автоматичною коробкою передач.

   Розробка дизайну була доручена знаменитому італійському кутюр'є Джорджетто Джуджаро. Треба відзначити, що його ательє Italdesign працювало і над лінійкою Lanos-Nubira-Leganza.

   Зовнішність хетчбека формується в першу чергу однооб'ємними силуетом і помітною формою задніх стійок. Бампера, які в самій доступній версії не фарбуються в колір кузова, надають Авео певну частку задерикуватості, однак якщо вибрати яскраву розмальовку, отруйно-жовту або яскраво-зелену, бампера однозначно повинні бути того ж кольору.

   Особа Chevrolet Aveo сильно відрізняється від аналогічної моделі Daewoo - і грати інша, і, що найголовніше фари з поворотниками знаходяться не під одним плафоном, а розділені.

     Ліхтарі представляють собою поєднання прямих ліній і гострих граней. Таке відчуття, що погляд може порізатися ... Свіжо і агресивно. І чудово поєднується з виштамповками на бортах.  

 Седан - зовсім інший. Особа - те ж, але тіло - не впізнати. Адже типовий покупець седана - людина більш спокійний, ніж власник хетчбека. Седан вибирають ті, хто задерикуватості воліє спокій. Спокійні обводи, спокійні ліхтарі. Нічого нового. Нічого, що може відштовхнути потенційного покупця седана.

   Chevrolet Aveo - лідер у своєму класі по висоті кузова (1495 мм) і величиною колісної бази (2480 мм). Так що всередині - просторо. Всі тут виконано за останнім віянням мінівеністості. Висока посадка, великий запас місця над стелею, ніші для дріб'язку, величезний простір від передніх сідоків до лобового скла - сподобається тим, хто хоче машину компактну зовні і просторий усередині. Природно, це відбилося на розташуванні центра ваги, однак для покупців Aveo цей нюанс значення напевно не має.

   Інтер'єр вирішений у світлих тонах, адже тут головне - не суворість, а відчуття об'єму. Невеликі елементи на тлі масивної панелі - ще один цікавий хід, що підсилює враження від внутрішнього простору.

   Окружність. Окреслюючи все, починаючи від дверних ручок і закінчуючи дефлекторами, саме вона є головною характеристикою обводів інтер'єру. І елементи дверних карт, і опуклість козирка над щитком приладів, і більшість деталей на зразок дефлекторів - все це наче окреслювалася циркулем.

     Автомобіль в найпростішій комплектації з двигуном 1,2 не має тахометра, через що приладова панель виглядає простакувато, зате у версії 1,4 кожна з двох кіл вміщає по два циферблати, що дещо ускладнює зчитування інформації. Управління мікрокліматом запозичене з Lanos - просто і зручно. Однак рукоятка рециркуляції повітря стала набагато менше, що ускладнює "оборону" від вихлопів КамАЗів та інших динозаврів.

   Спинка заднього сидіння складається в співвідношенні 1/3 до 2/3. І якщо в седані через великий обсяг багажного відділення буде корисно лише в екстрених випадках на кшталт перевезення лиж, то в хетчбеку можливість скласти спинки задніх сидінь куди більш корисна - багажник тут відверто малий.  

 Ходова частина Chevrolet Aveo була розроблена в британській тестової лабораторії Асоціації Досліджень в Моторної Промисловості спеціально під запити європейців. Це стійки Макферсон спереду і напівнезалежна у вигляді П-подібної балки - ззаду. Параметри не провокують на активне водіння але і хитким диваном на колесах Aveo не назвеш. Для щоденних переміщень по місту баланс вийшов досить вдалим. Небезпечних кренів у поворотах немає, але і нерівності неприємних емоцій не викликають ... Особливу роль тут грає і вже згадана найбільша в класі колісна база.

   Від упору до упору бублик робить 3 обороти. Причому, зусилля на кермі - середнє. Взагалі, творці автомобіля явно прагнули побудувати автомобіль, який буде представляти собою баланс між комфортом і керованістю. Все тут зроблено так, що б переважна більшість сказало: "Так, мені подобається ця машина". Адже тих, хто любить гостре кермо з двома оборотами від упору до упору і чималим зусиллям - меншість. Так, такий автомобіль може подарувати чимало приємних моментів. Але ... Лише невеликій групі покупців. А Chevrolet Aveo - машина інша. Вона не претендує на ексклюзивність, але повністю задовольнить того, хто хоче отримати утилітарний економічний автомобіль.

   Базова версія з двигуном 1,2, а в нашому випадку це був хетчбек, - автомобіль без претензій. Він заслужено може називатися добротної міської машиною, розрахованої на європейського покупця. І цього цілком достатньо. Особливо, з огляду на її ціну. Динамічні показники - не видатні, зате гідна економічність. На заправки доведеться заїжджати нечасто, адже витрата в змішаному циклі складає всього 6,6 літра на сто кілометрів. Максимальна швидкість складає 157 км/год, а до сотні Aveo 1,2 розганяється за 13,7 с.

   Мотор 1,4, правда 8-клапанний, який був встановлений на седані, звичайно, веселіше і дозволяє більше, ніж розмірене міську їзду. Шкода, що не вийшло випробувати 16-клапанник - машин у країні поки що небагато і практично всі відразу ж продаються, так що ми були раді вже тому, що вдалося взяти відразу два з трьох можливих двигунів. 1,2 - для тих хто однозначно віддає перевагу економію динамічними показниками, восьмиклапанний 1,4 - для тих, хто не любить відставати від дорожнього потоку.

   Підсумовуючи вищесказане, можна стверджувати, що на ринку з'явився автомобіль, здатний прийняти естафету популярності, вірніше, надпопулярного, у Daewoo Lanos. І на міських вулицях, хоч би що коїлося за вікнами, ви ніколи не будете відчувати зайвої напруги.

   текст: Антон Косенко
 фото: Ігор Маяцький
 Журнал "Драйв"

 Як бачимо, не дивлячись на посередні параметри (1,2 л), Aveo цілком вписується у формат такого собі бюджетного автомобіля з претензією на розкіш. Поки в Країні просувалися тільки "упаковані" версії, з кондиціонером та іншими опціями, щоб відвести Aveo в іншу цінову нішу. Сильним конкурентом Aveo за багатьма параметрами виступить Daewoo Lanos 1,6 (556-я комплектація), який пропонується за 53400 грн. Проти 106-сильного двигуна Lanos, 1.2-літровий Aveo виглядає ...

     Як нам повідомили в компанії "АвтоЗАЗ-сервіс", вже в квітні з'явиться Aveo з 1,5-літровий двигуном, який буде збиратися в Україну методом SKD. Цей автомобіль обіцяє бути і динамічніше і доступніше. Почекаємо коли він з'явиться.

 Див обговорення у форумі:

 Chevrolet стане українським

 Chevrolet Aveo - Ваші враження?

 Chevrole Nubira - враження


 Рекомендуємо прочитати:

 Chevrolet стане українським

 На українському ринку стартував продаж трьох нових моделей

 Деталі. "AUTO-Consulting"


Статьи похожей тематики:

  • У Парижі покажуть 3-дверний Chevrolet Aveo
  • Сьогодні подорожчали Daewoo і Chevrolet
  • Chevrolet Aveo з&
  • Коли зникне дефіцит Daewoo? Chevrolet стане українським
  • Яким буде нове покоління Chevrolet Aveo. Фото
  • У Франкфурті представлений новий Chevrolet Aveo
  • З 1 вересня подорожчали Chevrolet
  • Виробництво нового Chevrolet Aveo стартує в Кореї у вересні
  • Chevrolet Aveo ледве не зняли із продажів у США
  • General Motors оголосив європейські ціни на Chevrolet Aveo 2009
  • У Женеві покажуть тридверну версію Chevrolet Aveo
  • Фото інтер&
  • Chevrolet Aveo піддали рестайлінгу
  • Chevrolet Aveo-II зазнає змін
  • Яким буде рестайлінговий Chevrolet Aveo седан



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.