Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв: VW Touareg 4.2. Коли дорога не має значення

VW Touareg на українському ринку вже рік. За цей час він встиг «осісти» в гаражах 220 любителів off-road. Однак за великим рахунком те була заслуга Touareg з 3,2-літровим двигуном.
 Перед нами VW Touareg з шильдиком V8 і 310-кінськими силами під капотом. Зовні, він практично нічим не відрізняється від 3,2-літрової версії, але варто тільки вставити ключ у замок запалювання і по «густому басу» двигуна стає зрозуміло, що це «не проста Touareg».
 Раз так, то настав час подивитися на що він здатний, зрозуміло поза асфальтом.  Підійшовши до машини, можна просто потягнути за ручку і відкрити двері. Звичайно, якщо ключ від неї у вас в кишені: Touareg укомплектований системою Keyless, не тільки знімає з охорони автомобіль, коли власник до неї підходить (і, відповідно, ставить на охорону, коли власник відходить від автомобіля), а й що дозволяє завести двигун простим натисканням кнопки. Процес запуску двигуна дублюється пікторгаммамі.

А що буде, якщо хто-небудь спробує викрасти Touareg з працюючим двигуном без ключа? Мотор буде працювати до тих пір, поки його не заглушать. Це до того, що система Keyless Access хоч і виконує деякі функції «протиугонки», але лише частково. Не охороняє вона і від «десантника», тобто, поки ви знаходитесь поблизу, ваша машина вже без захисту. Тому друга сигналізація буде не зайвою.

  Інтер'єр

 Відкриваємо водійські двері - і ... перед вами панорама розкішного палацу. Велич, гідне Римської імперії в її кращі роки! Строго, вишукано, колосально. І дуже якісно. Не крісла, а трони, не кермо, а штурвал майже ручної роботи, не консоль, а панель керування літаком. Здається, що монументальний важіль КПП управляє не коробкою передач, а це «рубильник» управління Всесвіту. Колекція оздоблювальних матеріалів повна, не вистачає хіба що мармуру. Метал, дерево, шкіра, пластик всіх видів ... Наприклад, для приладової панелі використано антивідблиску мінеральне скло. Як тут не здивуватися! Навіть досвідченим в справі розкоші буде чому позаздрити. Скло, дзеркала, сидіння, рульова колонка - все управляється кнопками. Тому й підібрати єдину зручну для себе позу - простіше простого.
 Екскурсію по салону Touareg можна проводити годинами. Ось власники інших позашляховиків обзавідуются ... У суперечці з друзями можна сміливо стверджувати, що в Touareg є те, чого в їх джипах точно немає. Таку детальку ви обов'язково знайдете. Взяти хоча б «брелок-викідуху», та таким аксесуаром можна вразити бувалих ... клацати і гратися сервоприводами, регулюваннями і режимами можна не одну годину, вистачило б акумулятора. Навіть гачки для одягу закриваються міні-дверцятами.

 Якщо по суті, то список оснащення нашого Touareg займав кілька аркушів паперу, а призначення деяких кнопок так і залишилося для нас загадкою. Зате уявіть, що через кілька місяців з моменту покупки, ви відкриєте для себе в СВОЄМУ VW Touareg щось новеньке. Та це схоже ідеальної супутниці життя.

 По частині ергономіки нам здалося не зовсім зручним розташування підрульових перемикачів. Для того, щоб включити покажчик повороту, доводиться знімати руку з керма або робити цю операцію мізинцем. Вердикт - водій VW Touareg повинен вміти робити «розпальцьовкою».

 Для задніх пасажирів передбачено і зональний обігрів та попільнички. Сидіння досить комфортні і місця для ніг в самий раз. У підголовниках «просилися» монітори DVD, але в нашій версії їх не було.

               Заглянемо в багажник. Наш Volkswagen оснащений докатка, компресором і балончиком з герметиком. І заховано все це під підлогою багажника. Звичайно, хотілося б мати повноцінне запасне колесо, але тоді довелося пожертвувати або багажним відсіком, або естетикою зовнішнього вигляду.
 «Докатка» - компромісний варіант. Зате по частині об'єму багажника питань немає.  

Пора в дорогу

   V8 4.2 310 сил. Що ще потрібно, щоб зробити процес їзди максимально швидким? Під акомпанемент «правильного баса» всіх «коней» VW Touareg стартує з такою жвавістю, за яку і сплачуються всі ці тисячі євро. Зі світлофора Touareg завжди йде перший.

 Котимося по місту, «автомат» знай собі клацає передачами. А тепер потрібно швидше. Педаль в підлогу - і «автомат« опускається »на дві, а то й на три передачі після чого слід стрімке прискорення. «Автомат» працює цілком адекватно. А якщо перейти в режим «Спорт», то «автомат» починає ширше використовувати нижчі передачі і геть-чисто «забуває» про шостого ступеня.

         Енергоємність підвісок надзвичайної висока, і сміливо можна мчати по будь-якій дорозі. Можна навіть спробувати зобразити із себе Коліна МакРея і, піднявши купу бризок.  Дуже добре показав себе і мотор. Його вісім циліндрів і 4,2 літра робочого об'єму з легкістю справляються з масою автомобіля будь-якими гірками. Динаміка - як у доброго седана. Перемикання дуже м'які і швидкі, добре прогнозовані. Кому цього мало, може перейти в "ручний" режим. Гойдніть важіль КПП вліво, і "автомат" зафіксує ту передачу, на якій він в цей час рухався. Таким чином можна не тільки швидко розганятися, а й ефективно гальмувати двигуном. Якщо розгонитеся, то при досягненні максимальних оборотів "автомат" сам перейде на наступний щабель, не чекаючи, поки спрацює обмежувач оборотів. Якщо ж пригальмовує двигуном, то керуюча "автоматом" електроніка допустить невеликий "перекрут", допомагаючи швидше зупинити машину. Але не чекайте, що в "ручному" режимі можна включити другу передачу на 100 км/год - електроніка стежить за цим і не дозволить стрілкою тахометра "дострибнути" до червоної зони.

Згадавши про позашляхових якостях VW Touareg вирушаємо на бездоріжжі. Наша версія була укомплектована пневмопідвіскою із змінною висотою. Включаємо режим високої підвіски і кліренс у Touareg піднімається до максимуму в 300 мм. Блокуємо диференціал і вперед.

       Вражень вистачає. Touareg прет скрізь, в'їжджає на будь-який підйом (у межах розумного) і ніде не спасував. Крізь рик мотора час від часу чути "соковитий" тріск і хрускіт. Як ми потім з'ясували, це працювала противобуксовочная система і диференціал.

 Водієві "Туарега" навіть у критичній ситуації можна анітрохи не хвилюватися, і навіть більш того - абсолютно не обов'язково знати хоч якісь позашляхові прийоми водіння. Діагональне вивішування, спуск і підйом. Це абсолютно не має значення, 4.2, принцип "більше газу - менше ям" і «розумна електроніка» цілком справляться з виниклим перешкодою.

 Покатавшись по горбах кілька хвилин остаточно стає зрозумілим, що тут Touareg більше робити нема чого.  


 Вердикт

 VW Touareg - унікальний позашляховик, а з мотором 4,2 і пневмопідвіскою він і зовсім поза конкуренцією. Візьмемо, лідерів продажів у сегменті повнорозмірних позашляховиків. BMW Х5, Mercedes ML, Lexus, модний Infiniti. У цю компанію ми б ще віднесли і традиційних «японців» Toyota Land Cruiser. BMW X5 4.4 в базовій комплектації обійдеться в 71 тис. євро, Mercedes-Benz ML500 - 66 тис. євро, VW Touareg 4.2 - 65200 євро, а в розкішній комплектації, де є практично все і навіть підвіска з регульованим просвітом - 76500 євро, Infiniti FX45 буде коштувати стільки ж, але в доларах. Є над чим подумати? Тоді ще варто подумати і над Toyota Land Cruiser 100 за 63-69 тис. євро. і Lexus GX470 за 61 тис. євро?

 Тепер пройдемося за списками опцій і з'ясуємо: у кого є регульована по висоті підвіска? У кого 310 л.с.? Тільки Infiniti FX45 з 315 к.с. може потягатися. У Touareg ви можете повністю підібрати комплектацію під себе, замовити таку-то обробку салону, такі-то опції. Виходить, що Ваш Touareg буде практично ексклюзивним. "Японці" таким підходом похвалитися не можуть. Бери, що є, можна вибрати лише колір авто і колір шкіри, та й то з тих машин, що стоять у дилера. Як нам здається, що за такі гроші покупець вправі розраховувати на індивідуальний подход.Еслі стиль хай-тек і відсутність офіційної сервісної підтримки для Infiniti викликає деякі побоювання, тоді Вам сюди

 Автомобіль на тест був наданий офіційним імпортером VW в Україну компанією «Інтеркар Україна»


 Детальніше про VW Touareg


Статьи похожей тематики:

  • Volkswagen оприлюднив ціни на новий Touareg
  • VW Touareg V10 TDI вже в Україні
  • Volkswagen Touareg претендує на лідерство
  • Топ-версія VW Touareg W12 буде поставлятися в Україні
  • випущено 250 000-ий Volkswagen Touareg
  • Volkswagen Touareg з двигуном 4.2 л V8 TDI вже доступний в Україну
  • VW Touareg доступний з двигуном W12
  • Phaeton і Touareg отримають новий турбодизель
  • Volkswagen Touareg R отримає 500 к.с.
  • В Україні стартував продаж нового Volkswagen Touareg
  • Яким буде новий Volkswagen Touareg (Фото)
  • Навколосвітня подорож на Volkswagen Touareg за 40 тижнів
  • VW Touareg оновився
  • VW представив новий позашляховик Touareg
  • Volkswagen представив оновлений Touareg



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.