05-01-2011 | Тест-драйвы

ВАЗ провів тест-драйв перспективних моделей

6 січня на комплексі випробувальних автодоріг ВАТ «АВТОВАЗ» відбувся тест-драйв перспективних моделей  «Лада»: повнопривідних і модернізованих передньопривідних автомобілів.
 До уваги журналістів були запропоновані повнопривідні «Лада 111» з дволітровим двигуном, «Лада 110» з  1,8-літровим двигуном і автомобіль «Лада 111», оснащений вазовским двигуном об'ємом 1,8 літра. Також у  тест-драйві взяли участь передньопривідні «Лада 112 Купе» з двигуном ВАЗ-21128 об'ємом 1,8 літра і  «Універсал» «Лада 111 Турист» з двигуном об'ємом 2 літри.  Один з напрямів розвитку модельного ряду автоваза. створення повнопривідних легкових автомобілів  «Проміжної ніші», за своїми технічними характеристиками займають середнє положення між  позашляховиками типу «Ниви» і звичайними легковими передньо-і задньопривідними машинами. На АВТОВАЗі роботи  в цій області ведуться близько чотирьох років. У 1999 році був вперше виготовлений і показаний публіці повнопривідний  автомобіль «Лада 111». Цей «первісток» відмінно себе зарекомендував, пройшов більше 100 тисяч кілометрів. За словами  головного конструктора автоваза Володимира Губи, найбільш перспективним для дрібносерійного випуску є  «Універсал» з вазовским 1,8-літровим двигуном. Такий автомобіль повністю виготовлений з вітчизняних вузлів.  Двигун, модернізована коробка передач, редуктор відбору потужності, елементи підвіски, посилений кузов. всі  ці вузли зроблені на АВТОВАЗі. Єдина імпортна деталь. вязкостная муфта для приводу задніх коліс,  забезпечує автоматичне міжосьова блокування у випадку початку буксування. Але і цей вузол спроектований  за участю фахівців автоваза і виготовлений спеціально для вазовских автомобілів англійською фірмою  «GKN». За словами Володимира Губи, зараз вирішується питання про освоєння дрібносерійного виробництва  повнопривідних автомобілів в дослідно-промисловому виробництві автоваза спільно з його  підприємствами-партнерами. У 2004 році передбачається випустити дослідну партію повнопривідних автомобілів з  метою відпрацювання ті! хнологіі виготовлення оригінальних деталей і складання машин. Також на прикладі дослідної партії  можна буде провести дослідження вітчизняного ринку такої техніки. За попередніми оцінками  маркетологів, попит на повнопривідні легкові «Лади» може складати до 50 тисяч автомобілів на рік.

   Творці повнопривідних автомобілів «десятого» сімейства вважають, що такі машини найбільш затребувані в  тих регіонах Росії, де зима триває велику частину року. Повнопривідний легковий автомобіль володіє  унікальними властивостями по керованості і прохідності, основна його перевага. безпеку, стійкість  в складних дорожніх умовах. Автомобіль «Лада 111» з двигуном ВАЗ-21128 об'ємом 1,8 літра взяв участь у  організованому журналом «За кермом» автопробігу «Євразія-2003», подолавши 10 тисяч кілометрів від Москви до  Владивостока. Як розповів вазовський водій-випробувач Анатолій Пугач, який вів повнопривідний  «Універсал» в автопробігу, машина добре показала себе. Цей автомобіль, навіть навантажений причепом, витрачав  в середньому на 100 кілометрів 8 літрів бензину. На думку учасників пробігу «Євразія-2003», «Лада 111» була там  практично єдиним автомобілем, за які! ї не доводилося турбуватися в умовах бездоріжжя.

   Деякі з автомобілів, представлених на тест-драйві, вже знайомі представникам ЗМІ: на автосалонах в  Москві і Санкт-Петербурзі у журналістів була можливість випробувати ходові якості перспективних моделей  АВТОВАЗа. Тепер же журналісти випробували вазовськіє новинки на зимових трасах. Прибулим на тест-драйв  журналістам було запропоновано випробувати повнопривідні «Лади» на спеціальних трасах полігону. Результати  поїздок вразили всіх: повнопривідні легкові машини легко проходили складні ділянки, впевнено сходили  на круті схили не тільки по розбитих коліях «грунтовки», але і прямо по засніженій цілині! На машинах з  приводом на одну вісь впоратися з таким бездоріжжям було важче. Повнопривідні Лади "десятого" сімейства  буквально зачарували журналістів. Наприклад, В'ячеслав Суботін з журналу «За кермом» так висловив свою думку про  якостях цих машин: «Автомобілі поводяться гідно, вони тяговітиє, пріємістий, очен! ь добре управляються на  слизькій дорозі. Навряд чи в цьому вони поступляться своїм імпортним «однокласникам».  

 Цього літа журнал «За кермом» проводив опитування, яка машина потрібна російському автоаматорові. Виданню відповіло  понад 100 тисяч читачів. І найчастіше вони говорили про легковому місткому повноприводному «універсалі».  Сьогодні перспективи випуску такої потрібної російським автомобілістам машини вже проглядаються.


Статьи похожей тематики:

  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Прем&
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • Що означають ВАЗівські бренди: "Жигулі", "Самара", &quo ...
  • Ювіляри на конвеєрі: ВАЗ-2108 імполнілось 20 років, а ВАЗ-2105 - 25!
  • Перший в Україні Volkswagen Phaeton проданий ще до презентації
  • Більше простору для динаміки: Новий BMW M5 Touring
  • ВІС увійшов до складу автоваза
  • Український ринок обрусів
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • Підсумки виробництва мототехніки в СНД за 2005 рік
  • Огляд мотопроізводітелей СНД. Хто і скільки випустив за 2005 рік
  • Що нам заливають на заправках. Тест бензину АІ-95 на київських АЗС.
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • Тест-драйв Mitsubishi Lancer: Подорож в місто, якого немає на карті




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.