Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Советы водителям

Типові помилки при виборі автосигналізацій

Після покупки автомобіля, незалежно від його вартості, будь-яка розсудлива автовласник насамперед замислюється над проблемою захисту свого транспортного засобу від лихих людей. Однак, як запевняють фахівці з встановлення охоронних систем, є кілька традиційних помилок при виборі сигналізацій, завдяки яким робота викрадачів стає значно простіше. За словами фахівців, дуже часто автовласники приходять в сервісний центр і цікавляться лише одним питанням - яку їм сигналізацію вибрати. Що краще взяти - "ШерХан", "Старлайн", "Томагавк" або "Алігатор" (можна перераховувати нескінченно). При цьому водії часто вибирають "сигналку" виходячи з її вторинних сервісних функцій, які до охорони автомобіля мають лише непрямий стосунок. Так ось, як запевняють експерти з AutoSet.Ru, саме завдяки подібним міркуванням злодії і можуть виїхати на автомобілі з "хорошою сигналізацією" лише за 5 хвилин!

   Адже не треба забувати, що завдання сигналізації - сигналізувати, забезпечувати сервіс і віддалений моніторинг машини. Рівень захисту від викрадення у всіх "сигналок" приблизно однаковий і він не дуже сильно залежить від вартості. Причому, цей самий рівень охорони вкрай невисокий ... Ну що таке одна-дві прості блокування і встановлення центрального блоку управління в типовому місці під торпедою? Для старих 15-літніх іномарок або сильно старих "Жигулів" цього цілком достатньо, але нові "десятки" і іномарки вимагають вже більш продуманої захисту!

     Мінімальний набір для більш-менш середньої (підкреслюємо - середньої) захисту від викрадення автомобіля вартістю від $ 7 тис. має виглядати так:

     1. Сигналізація з плаваючим кодом, бажано з різними кнопками постановки/зняття з охорони.
   2. Замок капота з керуванням від додаткового каналу сигналізації, а ще краще від окремого іммобілайзера.
   3. Окремий іммобілайзер. По захисту краще контактний, але оскільки користуватися їм незручно, то можна і транспордерний. Ризик зчитування його коду невеликий через малого радіусу дії мітки. Бажано, щоб іммобілайзер мав бездротові цифрові блокування - їх набагато складніше виявити. При цьому треба особливо відзначити, що наявність штатного іммобілайзера в розрахунок не приймається, адже він типовий, встановлений в одному і тому ж місці та шляхи його обходу розроблені давним-давно.
     На машини вартістю понад $ 20 тис. потрібно вже більш серйозний захист. До вищезгаданого "джентльменського" набору необхідно додати:

     1. "Механіка" на КПП (в основному на ручну коробку) або на рульовий вал.
   2. Збільшення кількості блокувань.
   3. Максимально трудноотключаемие блокування (цифрове реле блокування прямо в бензобак, Wait Up і т.д.)
   4. GSM (і вже зовсім здорово c GPS-позиціонуванням) контролер. Але врахуйте, що ці сигнали досить легко заглушити - "глушилки" можна купити навіть в інтернеті!
   5. Окремий пейджер з постійним автоматичним контролем зв'язку з автомобілем - як тільки зв'язок з машиною пропадає (з будь-яких причин), приймач піднімає тривогу. Але можуть бути і помилкові тривоги у великих містах і в щільній забудові.
     Власникам дорогих автомобілів коштує виявитися від автозапуску. За словами фахівців, ця система серйозно знижує ступінь захищеності машини. Адже за наявності автозапуску достатньо надіслати системі команду на запуск (кодграберром або просто перемкнув доріжку в центральному блоці), і все - блокування обійдені. Можна бити скло, відключати проводок від педалі гальма та іноді від ручника і їхати куди завгодно, головне, двері не відкривати. Тому, якщо вже ставити автозапуск (сам по собі він дуже зручний у нашому кліматі), то тоді потрібно купувати "хитрий" іммобілайзер. Зараз є тільки одна система, яка дозволяє забезпечити хороший захист в системах з автозапуском - це Блек Баг 71W з технологією Wait Up, при якій сама цифрове реле блокування вміє визначати переміщення автомобіля в просторі і блокує ланцюга тільки тоді, коли автомобіль рухається. Коли машина стоїть на місці, блокування немає, отже автозапуск працює нормально.
     Пару слів варто сказати про механічні замки на коробки передач. Їх ефективність дуже часто залежить від кваліфікації установника і конструкції автомобіля. Часом в автомобілях з АКП такі замки неефективні, тому що управління коробкою троссовое. І троссиком цей дуже легкодоступний з-під капота, де його неважко перекусити кусачками і ними ж перевести селектор на самій коробці передач на два клацання, що означає положення D - це дозволяє їхати вперед на всіх передачах (проблема буде тільки з заднім ходом). Саме тому на машинах з "автоматами" просто необхідно ставити хороший замок на капот. Однак і з ручними коробками є проблема - викрадачі вичавлюють зчеплення, відкочують машину в тихе місце неподалік і спокійно розбираються з нею.

     І ось що найобразливіше - всі перелічені вище поради не врятують від угону методом часткової або повної навантаження на евакуатор. Єдине, що допоможе в такому разі, це пейджер з контролем каналу зв'язку і нормально відбудований датчик прискорення/переміщення автомобіля. Але досвід показує, що якщо ваш автомобіль не занадто унікальний, то, бачивши добре захищений екземпляр, викрадачі не стануть ризикувати і займуться автомобілем у сусідньому дворі, на якому крім простенької "оралкі" більше нічого немає.

     Крім того, є ще самий жорстокий спосіб викрадення (актуальний, в основному, для дорогого авто вартістю від $ 50тис.) - Розбій, коли власника, близько гаража або на світлофорі, просять звільнити приміщення і поділитися всіма мітками і брелоками. Іноді власника ще деякий час катають з собою, щоб зрозуміти, чи буде блокування (навіть жарт придумали злий, що виїжджати на машині за місто в багажнику - погана прикмета ...). У цьому випадку стане в нагоді GSM-пейджер, щоб дистанційно заблокувати авто, але і ця штука не допомагає, якщо викрадачі встигли далеко виїхати.

     На закінчення про те, скільки все це може коштувати. Ціна середнього захисного комплексу з установкою становить $ 400-500, з безпечним автозапуском - $ 800, максимальний "наворот" може потягнути на $ 2,5-3 тис. Причому власники повинні користуватися правилом - вартість витрат на захист автомобіля повинна становити 5-10% від його ринкової ціни.

     За інф. mail.ru


Статьи похожей тематики:

  • BEAR LOCK - надійний захист від викрадення.
  • Чи небезпечні сигналізації з автозапуском?
  • Огляд ринку сигналізацій вартістю до $ 100
  • Нова охоронна система Centurion Xanadu
  • Огляд ринку сигналізацій від $ 100 до $ 200. Охоронні системи ALLIGATOR мод ...
  • Огляд ринку сигналізацій. Що можна купити від $ 100 до $ 200?
  • На українському ринку з&
  • Компанія МСС має намір в найближчому майбутньому вивести на ринок нову авто ...
  • Охоронні системи FIGHTER 29 і 31 від компанії "Астра"
  • Як захистити авто від викрадення. Електромеханічний блокіратор
  • Охоронні системи з двостороннім зв&
  • Saturn High-Tech представила універсальне бездротове реле
  • Викрадачі отримали новітній код-граббер
  • Огляд ринку охоронних систем для автомобіля
  • Новинки автомобільних охоронних систем



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.