05-01-2011 | Советы водителям
Як завестися в мороз Види автомошеннічества. Не потрап Як правильно заводити авто в сильний мороз. Поради бувалих Як треба їздити взимку. Поради фахівця Що нам заливають на заправках. Тест бензину АІ-95 на київських АЗС. Де краще заправлятися. Тест палива на київських заправках Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії Тест-драйв: Chevrolet Nubira / Lacetti - розумне рішення автомобільного пит ... Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями Тест: Що нам заливають на заправках під виглядом А-92 Прем& Як "розводять" покупців нових автомобілів. Сумний досвід Україні Діагностика бортового комп& Програма екстреної допомоги власникам Jaguar і Land Rover Тест-драйв: Alfa Romeo 159 TI - Кохання з першого погляду
Якщо загорівся "Check Engine "...
Багато автовласників знають, що на сучасних машинах на панелі приладів присутня жовта лампочка "check engine" - що означає "перевірте двигун". Вона сигналізує про те, що блок управління виявив якийсь збій у роботі.
Коли ви заводите автомобіль, нормальним явищем є те, що сигнал спочатку загоряється, а після запуску відразу гасне. Але якщо лампочка починає вам докучати під час руху, це перший сигнал до дії. Цей сигнал є самим незрозумілим, тому що може означати багато різних речей: від втрати кришки бензобака до серйозних проблем із двигуном.
Багато водіїв стикалися з подібною проблемою прямо під час руху і не знали, що робити. Звичайно, вам не варто при даному сигналі паркуватися на узбіччі і кликати на допомогу зустрічний вантажівку. Найпростішим рішенням є, безумовно, звернення в сервіс. Однак спробуємо розібратися, що ж може означати цей сигнал?
Ще з початку вісімдесятих років автомобілі стали оснащуватися мікрокомп'ютерами, які спочатку управляли карбюраторами, а потім їх застосування значно розширилося. Тепер блоки управління контролюють не тільки склад суміші, а й обороти двигуна, момент запалювання, а також багатьма іншими параметрами аж до моменту перемикання передач в автоматичних трансмісіях. Таким чином, причин може бути досить багато.
Якщо ви є власником нового автомобіля і у вас загорілася лампочка "двигуна", при цьому автомобіль нормально функціонує, то, найімовірніше, це пов'язано з пропуском запалювання в одній зі свічок. Ця несправність сильно поширена саме в Україну, тому що якість бензину залишає бажати кращого.
Так, нещодавно один друг подзвонив мені і сказав, що на його новому Hyundai Accent спалахнуло "check engine". Я припустив, що це, можливо, пов'язано з пропусками запалювання, тому що він заливає тільки 95 бензин. Як відомо, у нас це "високооктанове" паливо.
отримують з 92 шляхом додавання присадок, що містять свинець і марганець. Далі ми викрутили свічі, і всі мої припущення підтвердилися: на свічках був рівномірний червоний нагар, який і свідчить про марганці. Рекомендація була найпростішою - поміняти свічки і не заливати 95 бензин. До речі, машина пройшла тільки 8500 тисяч кілометрів, а заміна свічок передбачена ТО тільки на 20 тисячах. Після заміни свічок лампочка благополучно згасла і більше не докучала своїм жовтим світлом.
Вищеописана історія є найпростішим випадком, в якому проблема усувається, як кажуть, "малою кров'ю".
Інші випадки виявляються складніше: "померлий" каталізатор, ослабших ремінь ГРМ, засмітилися форсунки. Дуже рідко - сам блок управління, тому що це дуже дорогий вузол, і його роблять з великим коефіцієнтом запасу.
Якщо візуальний огляд, начебто викручування свічок, не дав результатів, найвірнішим методом буде звернутися в сервіс. Будь-який фахівець-електрик, приєднавши діагностичний роз'єм до блоку управління, протягом декількох хвилин вкаже на несправність. У цьому сенсі електронні блоки дуже зручні, тому що він сам вказує на поломку, і немає необхідності розбирати підлогу автомобіля в її пошуках.
Що робити при виникненні подібної несправності? По можливості відразу зупиніться, потім перевірте рівень масла. Прислухайтеся, чи не видає двигун будь-яких сторонніх звуків, чи немає візуальних пошкоджень? Якщо все в нормі, рухайтеся до найближчого сервісу, не даючи двигуну високих оборотів.
Коли ви заводите автомобіль, нормальним явищем є те, що сигнал спочатку загоряється, а після запуску відразу гасне. Але якщо лампочка починає вам докучати під час руху, це перший сигнал до дії. Цей сигнал є самим незрозумілим, тому що може означати багато різних речей: від втрати кришки бензобака до серйозних проблем із двигуном.
Багато водіїв стикалися з подібною проблемою прямо під час руху і не знали, що робити. Звичайно, вам не варто при даному сигналі паркуватися на узбіччі і кликати на допомогу зустрічний вантажівку. Найпростішим рішенням є, безумовно, звернення в сервіс. Однак спробуємо розібратися, що ж може означати цей сигнал?
Ще з початку вісімдесятих років автомобілі стали оснащуватися мікрокомп'ютерами, які спочатку управляли карбюраторами, а потім їх застосування значно розширилося. Тепер блоки управління контролюють не тільки склад суміші, а й обороти двигуна, момент запалювання, а також багатьма іншими параметрами аж до моменту перемикання передач в автоматичних трансмісіях. Таким чином, причин може бути досить багато.
Якщо ви є власником нового автомобіля і у вас загорілася лампочка "двигуна", при цьому автомобіль нормально функціонує, то, найімовірніше, це пов'язано з пропуском запалювання в одній зі свічок. Ця несправність сильно поширена саме в Україну, тому що якість бензину залишає бажати кращого.
Так, нещодавно один друг подзвонив мені і сказав, що на його новому Hyundai Accent спалахнуло "check engine". Я припустив, що це, можливо, пов'язано з пропусками запалювання, тому що він заливає тільки 95 бензин. Як відомо, у нас це "високооктанове" паливо.
отримують з 92 шляхом додавання присадок, що містять свинець і марганець. Далі ми викрутили свічі, і всі мої припущення підтвердилися: на свічках був рівномірний червоний нагар, який і свідчить про марганці. Рекомендація була найпростішою - поміняти свічки і не заливати 95 бензин. До речі, машина пройшла тільки 8500 тисяч кілометрів, а заміна свічок передбачена ТО тільки на 20 тисячах. Після заміни свічок лампочка благополучно згасла і більше не докучала своїм жовтим світлом.
Вищеописана історія є найпростішим випадком, в якому проблема усувається, як кажуть, "малою кров'ю".
Інші випадки виявляються складніше: "померлий" каталізатор, ослабших ремінь ГРМ, засмітилися форсунки. Дуже рідко - сам блок управління, тому що це дуже дорогий вузол, і його роблять з великим коефіцієнтом запасу.
Якщо візуальний огляд, начебто викручування свічок, не дав результатів, найвірнішим методом буде звернутися в сервіс. Будь-який фахівець-електрик, приєднавши діагностичний роз'єм до блоку управління, протягом декількох хвилин вкаже на несправність. У цьому сенсі електронні блоки дуже зручні, тому що він сам вказує на поломку, і немає необхідності розбирати підлогу автомобіля в її пошуках.
Що робити при виникненні подібної несправності? По можливості відразу зупиніться, потім перевірте рівень масла. Прислухайтеся, чи не видає двигун будь-яких сторонніх звуків, чи немає візуальних пошкоджень? Якщо все в нормі, рухайтеся до найближчого сервісу, не даючи двигуну високих оборотів.