05-01-2011 | Советы водителям

Як правильно доглядати за литими дисками

Останнім часом все більша кількість водіїв вибирають литі або ковані колеса для своїх автомобілів. Багато купують їх з-за зовнішнього вигляду, так як різні модифікації даних виробів дозволяють підібрати колеса під          ТЕМИ ДНЯ    У Москві вручили "Золоту маску"      Травневі свята "роздробити" повний робочий тиждень      Масове отруєння людей в Примор'ї: порушено кримінальну справу          Закулісні пустощі бомонду  Детальніше      дизайн автомобіля. Насправді корінням литі колеса йдуть в далеке минуле. Кілька десятків років тому їх застосовували виключно в спортивних автомобілях, для зменшення маси коліс, а так само для кращої вентиляції гальмівних дисків, які на критичних режимах просто перегріваються, втрачаючи в ККД.     За литими колесами необхідний ретельний догляд, тому що вони, як і штамповані, досить сильно піддані корозії. Наші поради допоможуть вам завжди містити литі колеса в бездоганному стані, не докладаючи для цього надприродних зусиль.

     Мийка коліс
   Насамперед необхідно ретельно вимити колеса, так як гальмівна пил та інша бруд не так-то просто сходить. Використовуйте фірмовий шампунь, а бажано, мийку високого тиску. Потім витріть колеса і дайте їм просохнути на сонці.

     Полірування
   Після того, як колісні диски почали виблискувати чистотою, необхідно провести полірування. Для цього візьміть фірмову поліроль, призначену саме для литих коліс. Наносите її невеликими кількостями, потім ретельно втирайте. Пам'ятайте, фірмова поліроль володіє хорошою адгезією і працює на молекулярному рівні.

     Спеціальні напилення

   Дуже поширені сьогодні спеціальні напилення - склади, наносяться на литі колеса і оберігають їх від потрапляння води. Такі компоненти краще всього використовувати після полірування, оскільки в цьому випадку, ви створюєте подвійний захист.

Обслуговування

   У литих коліс, особливо на кованих моделях, є дуже недобре властивість: відколюватися від              сильного удару, що приводить до неприємних наслідків у вигляді спущеного колеса і подальшої недешевої заміни. Тому регулярно оглядайте колеса на предмет невеликих сколів просто візуально, а, в разі виявлення подібних несправностей, обов'язково звертайтеся в шиномонтаж.

     Балансування  

 Раз на сезон, при заміні «гуми», обов'язково проводьте на сервісі балансування. Справа в тому, що не відбалансували колеса набагато більше схильні до руйнування, особливо, якщо мова йде про литих колесах. Балансування так само дуже важлива з точки зору безпеки, оскільки на швидкості кермове колесо може почати «бити».      Пам'ятайте, литі колеса вимагають значно більше уваги та догляду, ніж звичайні штамповані, тому не допускайте, щоб ваші красиві і відливають срібним блиском на сонці, колеса прийшли в жахливий вигляд.


Статьи похожей тематики:

  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • Як правильно підібрати, зберігати та експлуатувати шини. Рекомендації Nokia ...
  • Що буде з гарантією? Кабмін затвердив Порядок гарантійних зобов&
  • Рекомендації по вибору зимової гуми від Тойота Центр Київ «Автосаміт»
  • Як мити машину взимку
  • В Україні буде новий закон про лізинг
  • Види автомошеннічества. Не потрап
  • Kраткій курс покупки небитого автомобіля
  • Як підготувати автомобіль до зими. Рекомендації фахівців Тойота Центр Київ ...
  • Тест-драйв: УАЗ-23602 Cargo. Спадкоємець «пуголовка»
  • Тест-драйв Opel Astra J. Flex-авто
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • Тест-драйв: Honda Accord проти Nissan Primera. Очна ставка
  • Тест-драйв: Toyota RAV4 vs Nissan X-Trail. Кому що подобається.
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.