05-01-2011 | Советы водителям
В Україні введено нові правила торгівлі автомобілями Жінки за кермом. На чому їздять "зірки" Тест-драйв Audi Q7. Він - «Володар кілець» На автосалоні в Парижі Audi представила чотири новинки Новинки від Aral Чим жіночий стиль водіння відрізняється від чоловічого Новий кросовер Audi Q5 з& Восени в модельному ряду BMW очікується кілька новинок і оновлень Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії BMW 7 серії зміцнює свої позиції Кращий квартал для BMW Group У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet Прем& Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку Види автомошеннічества. Не потрап
Пані прагматичніше при покупці авто
Жінки прагматичніше в питаннях купівлі авто і керуються більш раціональними аргументами, ніж чоловіки. Про це свідчить соціологічне дослідження "Trends beim Autokauf 2005", яке провела німецька група Aral.
За даними соціологів, чоловіки часто є прихильниками однієї марки і вибирають машину з суб'єктивних уявлень про престиж. Тим не менш головним для тих і інших залишається питання ціни, серед жінок на нього звертають увагу 58%, серед чоловіків - 53%.
На другому місці витрати на утримання авто, в тому числі витрата палива. Вони видаються важливими для 55% жінок і для 47% чоловіків. Третім головним критерієм називається питання залишкової ціни, за якою можна буде продати автомобіль після кількох років експлуатації. Цим цікавляться 42% жінок і 34% чоловіків.
Про екологічності автомобіля перед його покупкою замислюються 30% жінок і трохи менше чоловіків, а ось критерій "престижності" на перше місце ставлять 21% чоловіків і лише 15% жінок.
Сріблястий колір кузова, згідно з опитуванням, за рік (з моменту попереднього дослідження) розгубив своїх прихильників серед потенційних покупців, їх кількість зменшилася з 33% до 25%. Прихильники чорного кольору залишилися на тих самих позиціях як і колись (23%). Зате додалося кількість тих, хто хоче їздити на машинах з червоним кузовом - за рік їхня аудиторія зросла з 3% до 7% (серед любителів "червоного" 10% жінок і 5% чоловіків).
Нарешті, у відношення конкретних брендів опитування виявило підвищений інтерес чоловіків до марок "преміум", таким як Mercedes, BMW і Audi. Жінки швидше зважаться на покупку японського авто, або який-небудь моделі Volkswagen.
Про екологічності автомобіля перед його покупкою замислюються 30% жінок і трохи менше чоловіків, а ось критерій "престижності" на перше місце ставлять 21% чоловіків і лише 15% жінок.
Сріблястий колір кузова, згідно з опитуванням, за рік (з моменту попереднього дослідження) розгубив своїх прихильників серед потенційних покупців, їх кількість зменшилася з 33% до 25%. Прихильники чорного кольору залишилися на тих самих позиціях як і колись (23%). Зате додалося кількість тих, хто хоче їздити на машинах з червоним кузовом - за рік їхня аудиторія зросла з 3% до 7% (серед любителів "червоного" 10% жінок і 5% чоловіків).
Нарешті, у відношення конкретних брендів опитування виявило підвищений інтерес чоловіків до марок "преміум", таким як Mercedes, BMW і Audi. Жінки швидше зважаться на покупку японського авто, або який-небудь моделі Volkswagen.