05-01-2011 | Советы водителям
Як завестися в мороз Як правильно заводити авто в сильний мороз. Поради бувалих Як треба їздити взимку. Поради фахівця Nissan Pathfinder. Позашляховик з штучним інтелектом Тест-драйв: Alfa Romeo 159 TI - Кохання з першого погляду Транспортний збір можуть підвищити в десятки разів ... до 100000 грн. на рі ... Україні може стати експортером 5 млн. бу автомобілів Види автомошеннічества. Не потрап В Україну йдуть сильні морози. Рекомендації Тойота Центр Київ «Автосаміт» п ... Профессиональный ремонт автомобильных генераторов ЗАЗ підготував поради для безпечної зими Що чекає автомобільний ринок з прийняттям нового "антикризового" ... Дубль три. Податок з власників транспортних засобів знову переглянули Податок з власників транспортних засобів вирішили не міняти Захистіть Ваше авто від поломок - всі наші акумулятори сертифіковані та пер ...
Як продовжити життя акумулятора взимку
Незважаючи на те, що більшість сучасних акумуляторів називаються обслуговуються, за ними необхідно доглядати: перевіряти рівень електроліту і регулярно вимірювати його щільність (у всіх банках без винятку). Норма - 1,27 - 1,28 г/см3. На щойно зарядженому акумуляторі допускається 1,30 - 1,31 г/см3.
Проте навіть самий витривалий акумулятор може припинитись, якщо його «ганяти» по повній. Пам'ятайте, що кожен включений в автомобілі споживач енергії - від обігріву заднього скла до магнітоли, - додаткове навантаження на батарею. І не завжди вона з нею справляється навіть при працюючому двигуні.
Заглушивши машину, тут же вирубувати електрика. І, навпаки, після того, як мотор завівся, дайте йому попрацювати хоча б пару хвилин і лише після цього вмикайте фари і музику.
Найчастіше причини проблем з електрикою і зовсім банальні: ненатянутий ремінь генератора, поганий контакт клем з акумулятором, окислення проводів.
У морози, перед тим як запускати двигун, слід трохи підігріти акумулятор. Увімкніть секунд на 20 дальнє світло або «поганяйте» масло короткими включеннями стартера. А потім спокійно запускайте движок.
Звикайте заводити автомобіль не одним поворотом ключа, а двома. Раз! - Повернули ключ до загоряння контрольних ламп на приладовій панелі. Почекали пару секунд до ледь чутного клацання (значить, бензонасос накачав бензин). Два! - Докрутив до включення стартера. Двигун запуститься з півоберта.
Звикайте заводити автомобіль не одним поворотом ключа, а двома. Раз! - Повернули ключ до загоряння контрольних ламп на приладовій панелі. Почекали пару секунд до ледь чутного клацання (значить, бензонасос накачав бензин). Два! - Докрутив до включення стартера. Двигун запуститься з півоберта.