05-01-2011 | Советы водителям
В Україні створено Головавтоінспекції (ДАІ) Новинки китайського автопрому. Що показали на Пекінському автосалоні Що буде з гарантією? Кабмін затвердив Порядок гарантійних зобов& В Україні можуть ввести відповідальність за відсутність страховки ГО Уряд затвердив Програму створення систем інформаційного забезпечення на дор ... Новинки автоелектроніки. Огляд ідей Які повноваження будуть в обновленого ДАІ. Короткий аналіз нововведень Які повноваження потребує ДАІ від Верховної Ради ДАІ отримала право вилучати водійські посвідчення ДАІ отримує право вилучати водійське посвідчення у порушників Що нам заливають на заправках. Тест бензину АІ-95 на київських АЗС. Де краще заправлятися. Тест палива на київських заправках Діагностика бортового комп& Види автомошеннічества. Не потрап Примусова евакуація авто - поза законом
У Москві будуть боротися з нелегальною рекламою в транспорті
У Москві вводиться так званий китайський метод боротьби з незаконним розклеюванням оголошень на об'єктах наземного громадського транспорту, повідомили в «Мосміськтрансі». «Китайський метод» боротьби з незаконною рекламою вперше був випробуваний в 2003 році в Пекіні. В даний час цей метод почали успішно застосовувати в декількох європейських столицях.
Його суть полягає в тому, що телефони, вказані в незаконно розміщених оголошеннях, ставляться на примусовий дозвон з інтервалом у кілька хвилин. Як тільки абонент на іншому кінці дроту піднімає трубку, він чує наговореної автовідповідачем текст з вимогою припинити розміщення нелегальних оголошень. У разі якщо порушники припинять розклеювати рекламу, телефон може бути знятий з автодозвону.
Однак за відсутності подібної реакції частота дзвінків може бути збільшена до такої міри, що телефон порушника буде заблокований. Робота над впровадженням методу зайняла трохи менше року. Як пояснили в «Мосміськтрансі», цей час було необхідно на вивчення існуючої в Росії правової бази і видання ряду регламентуючих документів, а також розробки програмного забезпечення, здатного забезпечувати генерацію необхідної кількості телефонних дзвінків.