Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Советы водителям

Як вибирати противотуманки

Ринок автомобільних аксесуарів переповнений протитуманними і звичайними додатковими джерелами світла. Є варіанти на всі випадки життя, смаки та гаманці. Звичайні і галогенні, ксенон і псевдоксенон, в пластикових та алюмінієвих корпусах, фарбовані і хромовані.  Перш ніж вибирати додаткове джерело світла, варто засвоїти кілька простих правил. Чим вище встановлений джерело світла, тим нижче його ефективність.   Стандартами передбачена їх установка так, щоб нитка розжарення лампи перебувала не вище нитки розжарювання штатної лампи головного ближнього світла.

   Друге правило - розумна потужність. Ксеноновий «каструля» діаметром 220-240 мм, задерта на «люстру», володіє таким же ефектом як звичайна 100-ватна «противотуманки», вмонтована в бампер. Зате шкода може принести в прямому сенсі слова непоправний. Уявіть собі, якщо вам по очах вдарить сніп світла такої потужності - декілька секунд сліпоти гарантовано. І це на ходу, на пристойній швидкості, за кермом автомобіля вагою в півтори-дві тонни. На жаль, більшість власників великих джипів ставить їх зовсім не для поліпшення видимості, а щоб їх помітили «чайники». «Люстрою» користуватися можна, головне - правильно відрегулювати напрям світлового потоку. Найбільш ефективно спрямувати його на поверхню дорожнього полотна на відстані 10-12 м. перед переднім бампером. І головне - регулярно стежите за його розподілом, як тільки «полізе вгору» - поверніть «на місце».  Захоплюючись «люстрою», варто врахувати, що інспектор ДАІ може зажадати дозвіл на встановлення додаткових джерел світла. Прямої заборони на їх використання немає, але претензії до потужності і регулюванню можуть вилитися і у штраф.

   Тепер кілька слів про те, що вибрати. Якщо ви - людина заможна і прагне до самовираження, варто віддати перевагу величезні фари компаній PIAA або IPF. Це визнані лідери ринку, що пропонують потужні джерела світла для автомобілів середнього і вищого класу, спортивних і тюнінгованих машин. Щоправда, такі фари коштують від 1,5 до 4 тис. руб. Основну масу автолюбителів цілком задовольнять «противотуманки» арабського або південно-східного походження, наприклад, від Al Khateeb. Їх ціна укладається в декілька сотень рублів при цілком пристойних світло-оптичних характеристиках.  Не варто скидати з рахунків додаткові фари російського виробництва:

   ВАТ «Автосвет» з Кіржача або Вязниковского «ОСВАР». Якщо вас не "напружує" фірмовий лейбл або застосування фар викликано необхідністю при скромному достатку, вони можуть відмінно впоратися зі своєю роботою, тим більше, на багатьох російських автомобілях (наприклад, «десятки») передбачені спеціальні місця для їх установки.


Статьи похожей тематики:

  • AUDI - МОДЕЛЬ A8 W12 - СТАВ ПЕРШИМ У СВІТІ АВТОМОБІЛЕМ, серійно оснащується ...
  • Lexus LS 600h отримає світлодіодний головне світло
  • ДАІ рекомендує включати "ближнє світло" фар навіть вдень
  • У "Калини" будуть нові фари
  • Що потрібно знати, вибираючи ксенонові лампи
  • У Європі фари денного світла стануть обов&
  • У Тойота Центр Одеса «ВіДі Пальміра» діють вигідні ціни на установку ксенон ...
  • Світлодіодний модуль замість штатної лампи в ліхтарі. Це може бути небезпеч ...
  • Російських водіїв можуть зобов&
  • Навіщо потрібен ксенонове світло
  • Volkswagen Golf отримав світлодіодні фари
  • Позаштатні лампи у фарах. Тест різних "модних" лампочок
  • У BMW ближній і далеке світло може перемикатися автоматично
  • 11-річний порушник обміняв скутер на BMW
  • Нові головні фари на "десятку"



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.