05-01-2011 | Советы водителям

Як визначити несправність або погану роботу двигуна за станом свічок запалювання?

Експлуатуючи автомобіль ми можемо легко визначити несправну роботу двигуна. Але далеко не всі зможуть визначити причину цієї поломки або несправність. Особливо для початківця водія це здасться досить складним. Насправді ж не все так складно. Одним з основних «індикаторів» роботи двигуна є свічки запалювання, тобто завдяки свічок можна визначити погану роботу двигуна - достатньо тільки відкрутити і розгледіти її стан. Зовнішній вигляд свічки приблизно підкаже причину несправності роботи двигуна. Які ж зовнішні ознаки стану цієї деталі допоможуть нам, хоча б приблизно, визначити несправність?      Нормальний вигляд
  Вид: Світло-сірі або жовто-коричневі осадження і слабка ерозія електрода.






,



      Забруднення нагаром
  Вид: Сухий пухкий нагар на ізоляторі і електродах.
  Результати:  Відкладення можуть спричинити перемикання електроди, послаблюючи або виключаючи іскру.
Можливі причини:  Неправильне положення заслінки - дуже багата повітряно-паливна суміш, пізніше запалювання, погані високовольтні дроти, занадто "холодна" свічка.







        Сильне забруднення
  Вид: Жовті або коричневі сажеподобние осадження або глянсове покриття на ізоляторі.
  Результати:  Перебої в роботі циліндрів при різкому прискоренні або великому навантаженні, але ніякого несприятливого результату при нормальних умовах.
  Можливі причини: Використання бензину з великим октановим числом.







          Перегрів
  Вид: Яскраво білий ізолятор з маленькими чорними вкрапленнями і передчасної ерозією електрода.
  Результати: Втрата потужності на високій швидкості або при навантаженні.
  Можливі причини: Свічка вкручений не до упору, перегрів двигуна, раннє запалення, занадто "гаряча" свічка, краплинне запалювання.







      Раннє запалювання
  Вид: Розплавлений або згорілий центральний і/або бічний електрод, вспузирівшійся ізолятор, металеві осадження на ізоляторі.
  Результати: Втрата потужності, пошкодження двигуна.
  Можливі причини: Аналогічні, як при перегріві. Раннє запалення.

"AUTO-Consulting"


Статьи похожей тематики:

  • Як завестися в мороз
  • Свічки Bosch для Daimler-Chrysler виходжують по 100000 км
  • Як правильно заводити авто в сильний мороз. Поради бувалих
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • Кого допустять проводити техогляд в Україну (Тимчасове положення)
  • Новий порядок проведення техогляду в Україну. Проект
  • Тест-драйв: Chevrolet Nubira / Lacetti - розумне рішення автомобільного пит ...
  • Що нам заливають на заправках. Тест бензину АІ-95 на київських АЗС.
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • Де краще заправлятися. Тест палива на київських заправках
  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • Denso представляє нові високопродуктивні свічки
  • Bosch почала виробництво заслінки з композитних матеріалів
  • Тривалий тест зимових шин Nokian Hakkapeliitta R SUV
  • Перший в Україні Volkswagen Phaeton проданий ще до презентації




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.