Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Шины, диски, колеса

Україні може обмежити імпорт шин з Росії і Білорусі

Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі України 5 травня почала антидемпінгове розслідування проти імпорту шин для легкових автомобілів з Росії та Білорусі. Його ініціатором виступило найбільше в Україні підприємство з виробництва автомобільних шин - ЗАТ «Росава».
 Наслідки таких дій можуть бути самими радикальними: аналогічне розслідування щодо імпорту російських автомобілів у 2002 році коштувало АвтоВАЗу втрати частки з 50% до 30%. За даними ЗАТ «Росава», в 2005 р. постачання шин для легкових автомобілів в Україні із зазначених двох країн здійснювалися за демпінговими цінами. Крім того, «Росава» стверджує, що за підсумками минулого року обсяг демпінгового імпорту в порівнянні з 2004 р. виріс більш ніж на 1000%, через що обсяги виробництва «Росави» скоротилися на 24,88%, продажу - на 33, 78%, частка на внутрішньому ринку зменшилася майже на 32%, а прибуток упав на 29,18%.

Відзначимо, що торішній сезон для "Росави" і справді був не найкращим, але не тільки через демпінг з боку шинників Росії та Білорусі. У сусідній Росії стартували спільні виробництва зі світовими шинними лідерами, які і постачають свою продукцію під відомими брендами в тому числі і в Україні. Приріст ринку в 2005 році відбувся не стільки в дешевому сегменті, де представлена "Росава", а в сегменті нижнього середнього класу $ 35-60 за покришку. Тут лідерство захопили спільні виробництва, розташовані на території Росії.

     У 2005 р. «Росава» справила 4923000 шин для легкових автомобілів, зменшивши їх випуск на 10% у порівнянні з 2004 р. Втім, про те, що таке зниження стало для «Росави» незапланованим, говорити не доводиться - на своєму офіційному сайті компанія повідомила, що досягнуті в 2005 р. виробничі показники перевищили план на декілька відсотків.

   "Росава" за підсумками 2005 року зберегла позиції лідера ринку, але натиск російських виробників був дуже сильним і коштував "Росаві" 15% українського ринку.

З серпня 2005 р. ситуація з імпортом радикально змінилася - мито було знижено до рівня 15% вартості, але не менше 5 євро, що зумовило збільшення витрат на ввезення шин в класі premium і дозволило знизити ціну на більш дешеві покришки . Ці заходи і призвели до зростання поставок в Україні недорогих шин з Росії, де найбільшими виробниками є «Амтел» і «Сибур-Русские шини", а також з Білорусі, з заводу «Белшина» в Бобруйську.

   Іноземні конкуренти «Росави», яким загрожують антидемпінгові мита, діями білоцерківських шинників обурюються. «Вони казкарі. Якщо порівняти прайс-листи, наші шини в Україну коштують дорожче, ніж білоцерківські », - заявив« ДС »представник топ-менеджменту« Белшіни ». Обсяги поставок бобруйський шин в Україні він оцінив на рівні $ 1 млн на місяць, при цьому додавши, що частка заводу на українському ринку не перевищує декількох відсотків.

   У «Сибур-Русские шини" також відкинули звинувачення українців. «Існуюча ситуація повністю відповідає ринковій практиці на висококонкурентному шинному ринку», - заявив заступник генерального директора зі стратегічного розвитку холдингу Ігор Караваєв. За його словами, український ринок збуту для «Сибур-Русские шини" має особливу важливість - за підсумками 2005 р. на Україні в структурі експорту холдингу припадало близько 14%. Ігор Караваєв також припустив, що в разі введення Україні антидемпінгових заходів можуть послідувати заходи щодо українських виробників. А це стане серйозним ударом для «Росави», враховуючи, що на неї доводиться більша частина поставлених в 2005 р. Україна до Росії 1,1 млн легкових шин.

 За інф. "Діловий Столиці"  

Чим закінчилося антидемпінгове розслідування за російськими авто


Статьи похожей тематики:

  • Україні почала антидемпінгове розслідування проти шинників Росії та Білорус ...
  • Білорусія обмежила до 2013р імпорт шин в Україні
  • ЗАТ «Росава» ініціювало антидемпінгове розслідування проти білоруських шин
  • Виробники шин вимагають від властей підняти мито на імпортні покришки
  • Шини "Росава" почнуть продавати на ринку США
  • «Дніпрошина» відійшла під «Сибур»
  • Xолдінг Амтел в I півріччі 2003р. збільшив випуск шин на 19,2%
  • Xолдінг Амтел в I півріччі 2003р. збільшив випуск шин на 19,2%
  • Чи буде реприватизація "Росави"?
  • Порушено справу про банкрутство ВАТ «Росава»
  • Росава втратила ВАЗОВСКИЙ конвеєр
  • «Росава» відзначила 35-річний ювілей
  • Авторинок Білорусі за 8 місяців 2006 року виріс на 16,1%
  • «Росава» визнана «Кращим виробником вітчизняних товарів 2007 року»
  • «Росава» презентувала шини медіум класу



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.