05-01-2011 | Шины, диски, колеса
Україні почала антидемпінгове розслідування проти шинників Росії та Білорус ... У національного виробника тепер є потужний захист від антидемпінгового імпо ... Україну набридли & Російську шинну галузь чекають серйозні зміни "Амтел" купив голландську Vredestein Держмитслужба інформувала про дату початку дії спецсанкцій по ВАЗам Амтел і Nokian Tyres підписали угоду на передачу прав використання брендів Російські шинні концерни створили картельну угоду «Трейд Лайн» презентувала нову лінійку зимових шин На ринок вийдуть нові шини Amtel Про застосування попередніх спеціальніх заходів; Щодо імпорту в Україну нов ... Російська сторона вважає спецрозслідування щодо імпорту в Україні ВАЗів дис ... «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями Що чекає ринок ВАЗів після 8 грудня
Україні може обмежити імпорт шин з Росії і Білорусі
Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі України 5 травня почала антидемпінгове розслідування проти імпорту шин для легкових автомобілів з Росії та Білорусі. Його ініціатором виступило найбільше в Україні підприємство з виробництва автомобільних шин - ЗАТ «Росава».
Наслідки таких дій можуть бути самими радикальними: аналогічне розслідування щодо імпорту російських автомобілів у 2002 році коштувало АвтоВАЗу втрати частки з 50% до 30%. За даними ЗАТ «Росава», в 2005 р. постачання шин для легкових автомобілів в Україні із зазначених двох країн здійснювалися за демпінговими цінами. Крім того, «Росава» стверджує, що за підсумками минулого року обсяг демпінгового імпорту в порівнянні з 2004 р. виріс більш ніж на 1000%, через що обсяги виробництва «Росави» скоротилися на 24,88%, продажу - на 33, 78%, частка на внутрішньому ринку зменшилася майже на 32%, а прибуток упав на 29,18%.
Відзначимо, що торішній сезон для "Росави" і справді був не найкращим, але не тільки через демпінг з боку шинників Росії та Білорусі. У сусідній Росії стартували спільні виробництва зі світовими шинними лідерами, які і постачають свою продукцію під відомими брендами в тому числі і в Україні. Приріст ринку в 2005 році відбувся не стільки в дешевому сегменті, де представлена "Росава", а в сегменті нижнього середнього класу $ 35-60 за покришку. Тут лідерство захопили спільні виробництва, розташовані на території Росії.
У 2005 р. «Росава» справила 4923000 шин для легкових автомобілів, зменшивши їх випуск на 10% у порівнянні з 2004 р. Втім, про те, що таке зниження стало для «Росави» незапланованим, говорити не доводиться - на своєму офіційному сайті компанія повідомила, що досягнуті в 2005 р. виробничі показники перевищили план на декілька відсотків.
"Росава" за підсумками 2005 року зберегла позиції лідера ринку, але натиск російських виробників був дуже сильним і коштував "Росаві" 15% українського ринку.
З серпня 2005 р. ситуація з імпортом радикально змінилася - мито було знижено до рівня 15% вартості, але не менше 5 євро, що зумовило збільшення витрат на ввезення шин в класі premium і дозволило знизити ціну на більш дешеві покришки . Ці заходи і призвели до зростання поставок в Україні недорогих шин з Росії, де найбільшими виробниками є «Амтел» і «Сибур-Русские шини", а також з Білорусі, з заводу «Белшина» в Бобруйську.
Іноземні конкуренти «Росави», яким загрожують антидемпінгові мита, діями білоцерківських шинників обурюються. «Вони казкарі. Якщо порівняти прайс-листи, наші шини в Україну коштують дорожче, ніж білоцерківські », - заявив« ДС »представник топ-менеджменту« Белшіни ». Обсяги поставок бобруйський шин в Україні він оцінив на рівні $ 1 млн на місяць, при цьому додавши, що частка заводу на українському ринку не перевищує декількох відсотків.
У «Сибур-Русские шини" також відкинули звинувачення українців. «Існуюча ситуація повністю відповідає ринковій практиці на висококонкурентному шинному ринку», - заявив заступник генерального директора зі стратегічного розвитку холдингу Ігор Караваєв. За його словами, український ринок збуту для «Сибур-Русские шини" має особливу важливість - за підсумками 2005 р. на Україні в структурі експорту холдингу припадало близько 14%. Ігор Караваєв також припустив, що в разі введення Україні антидемпінгових заходів можуть послідувати заходи щодо українських виробників. А це стане серйозним ударом для «Росави», враховуючи, що на неї доводиться більша частина поставлених в 2005 р. Україна до Росії 1,1 млн легкових шин.
За інф. "Діловий Столиці"
Чим закінчилося антидемпінгове розслідування за російськими авто
Наслідки таких дій можуть бути самими радикальними: аналогічне розслідування щодо імпорту російських автомобілів у 2002 році коштувало АвтоВАЗу втрати частки з 50% до 30%. За даними ЗАТ «Росава», в 2005 р. постачання шин для легкових автомобілів в Україні із зазначених двох країн здійснювалися за демпінговими цінами. Крім того, «Росава» стверджує, що за підсумками минулого року обсяг демпінгового імпорту в порівнянні з 2004 р. виріс більш ніж на 1000%, через що обсяги виробництва «Росави» скоротилися на 24,88%, продажу - на 33, 78%, частка на внутрішньому ринку зменшилася майже на 32%, а прибуток упав на 29,18%.
Відзначимо, що торішній сезон для "Росави" і справді був не найкращим, але не тільки через демпінг з боку шинників Росії та Білорусі. У сусідній Росії стартували спільні виробництва зі світовими шинними лідерами, які і постачають свою продукцію під відомими брендами в тому числі і в Україні. Приріст ринку в 2005 році відбувся не стільки в дешевому сегменті, де представлена "Росава", а в сегменті нижнього середнього класу $ 35-60 за покришку. Тут лідерство захопили спільні виробництва, розташовані на території Росії.
У 2005 р. «Росава» справила 4923000 шин для легкових автомобілів, зменшивши їх випуск на 10% у порівнянні з 2004 р. Втім, про те, що таке зниження стало для «Росави» незапланованим, говорити не доводиться - на своєму офіційному сайті компанія повідомила, що досягнуті в 2005 р. виробничі показники перевищили план на декілька відсотків.
"Росава" за підсумками 2005 року зберегла позиції лідера ринку, але натиск російських виробників був дуже сильним і коштував "Росаві" 15% українського ринку.
З серпня 2005 р. ситуація з імпортом радикально змінилася - мито було знижено до рівня 15% вартості, але не менше 5 євро, що зумовило збільшення витрат на ввезення шин в класі premium і дозволило знизити ціну на більш дешеві покришки . Ці заходи і призвели до зростання поставок в Україні недорогих шин з Росії, де найбільшими виробниками є «Амтел» і «Сибур-Русские шини", а також з Білорусі, з заводу «Белшина» в Бобруйську.
Іноземні конкуренти «Росави», яким загрожують антидемпінгові мита, діями білоцерківських шинників обурюються. «Вони казкарі. Якщо порівняти прайс-листи, наші шини в Україну коштують дорожче, ніж білоцерківські », - заявив« ДС »представник топ-менеджменту« Белшіни ». Обсяги поставок бобруйський шин в Україні він оцінив на рівні $ 1 млн на місяць, при цьому додавши, що частка заводу на українському ринку не перевищує декількох відсотків.
У «Сибур-Русские шини" також відкинули звинувачення українців. «Існуюча ситуація повністю відповідає ринковій практиці на висококонкурентному шинному ринку», - заявив заступник генерального директора зі стратегічного розвитку холдингу Ігор Караваєв. За його словами, український ринок збуту для «Сибур-Русские шини" має особливу важливість - за підсумками 2005 р. на Україні в структурі експорту холдингу припадало близько 14%. Ігор Караваєв також припустив, що в разі введення Україні антидемпінгових заходів можуть послідувати заходи щодо українських виробників. А це стане серйозним ударом для «Росави», враховуючи, що на неї доводиться більша частина поставлених в 2005 р. Україна до Росії 1,1 млн легкових шин.
За інф. "Діловий Столиці"
Чим закінчилося антидемпінгове розслідування за російськими авто