05-01-2011 | Шины, диски, колеса
Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку Нова шина Fulda EcoControl забезпечить великий пробіг і знижує витрату пали ... Огляд літніх шин. Що нового на ринку Як правильно підібрати, зберігати та експлуатувати шини. Рекомендації Nokia ... Список місць, де встановлені камери ДАІ У що взути позашляховик взимку Зимові імпортні шини. Які моделі є на ринку «Трейд Лайн» презентувала нову лінійку зимових шин Зимові шини. Огляд новинок сезону Тривалий тест зимових шин Nokian Hakkapeliitta R SUV Зимові шини російського виробництва. Огляд ринку На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris Зимові шини подорожчали на 10-20% Як треба їздити взимку. Поради фахівця В Україні оголошено штормове попередження. Огляд новинок зимових шин
Через 10 років запасок не буде
Через 10, максимум 20 років автовиробники відмовляться від комплектації своїх моделей запасними колесами. Про це заявив головний конструктор французького концерну Michelin Дідьє Міратоне, коментуючи результати тестів нових шин з функцією змушеної їзди після проколу.
За його словами, навіть у випадку повної втрати тиску така шина в змозі забезпечити пробіг на відстань 200 км зі швидкістю 80 км/год. Впевненого руху на спущеною покришці сприяє спеціальне гумове кільце, яке внесено в конструкцію шини і перешкоджає деформації обода.
Сучасні технології взагалі обіцяють великі перспективи для подальшої модернізації коліс, заявив розробник. Мова йде насамперед про підвищення зносостійкості на 10-15% без шкоди властивостями зчеплення з дорогою. До 2010 року можна буде говорити про потрійне збільшення терміну служби покришок, вважає Міратоне.
Крім того, ще одним важливим напрямком розвитку конструкції шин є зниження опору кочення. Мало хто знає, що 25-30% потужності двигуна йде на подолання саме цього чинника. За підрахунками головного конструктора, до 2010 року коефіцієнт опору кочення буде знижено на 20-30%.
Крім того, ще одним важливим напрямком розвитку конструкції шин є зниження опору кочення. Мало хто знає, що 25-30% потужності двигуна йде на подолання саме цього чинника. За підрахунками головного конструктора, до 2010 року коефіцієнт опору кочення буде знижено на 20-30%.