Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Шины, диски, колеса

Вигідна утилізація шин

У Японії експлаутіруется 76 мільйонів автомобілів (!). Їх водії, слідуючи суворим правилам техніки безпеки, щороку відправляють в утиль як мінімум по одній покришці. Увійшовши в силу три з гаком роки тому Закон про переробку відходів зобов'язує громадянина Японії ... особисто доставити відпрацював свій термін скат на пункт збору. Зазвичай на ту ж заправну станцію, де він свого часу і був куплений. Гумою виробництва відомих фірм - Dunlop, Toyo, Michelin, GoodYear в Японії торгують уроздріб 300 дилерів приблизно на 160 тисячах пунктів. На будь-якому з них законослухняний шофер платить за утилізацію 300 ієн (за ці гроші за морем можна проїхати на міському автобусі з десяток зупинок). І з чистою совістю забуває про покришки до наступного року. Але й за таких сприятливих умовах на переробку надходить лише 87 відсотків усіх вийшли з обігу шин.
   Японський уряд ухвалив до 2005 року довести покришечний повернення до 90 відсотків. До того часу в Японії вступить в дію закон, що зобов'язує збирати і утилізувати покришки самих виробників. Вони вже зараз об'єдналися в асоціацію і дали колективне доручення цілого ряду спеціалізованих фірм.    

   У справі переробки вторинної сировини на перше місце виходять проблеми екології - на нашій планеті більше немає місця для звалищ, та й ресурси її не безмежні. А кожна покришка - це 26 відсотків карбону, 12,5 відсотка металу і понад 50 відсотків гуми.  

 У Чистий прибуток приносять автоскати зі слабкою ступенем зносу, ті, у яких залишкова глибина малюнка протектора набагато вище граничних 16 міліметрів. Такі шини становлять приблизно третину кожної партії. Більше половини від цієї третини прямо зі складів розкуповують іноземці - росіяни беруть попарно зимову гуму на легкові автомобілі, а американці - одиночні цільні колеса на вантажівки. Янки скуповують їх через диски - як правило, вони (особливо литі), дуже якісні і навіть при всіх накрутках на транспортування і перемонтаж стоять за океаном значно дешевші за нові.

   З американцями японці ведуть бізнес вже 20 років, а з партнерами з країн СНД всього років вісім, але зате обсяги замовлень рік від року ростуть. Найбільш ходові розміри коліс - 14 і 15.
   Іншу половину малоізношенних шин оцінювачі направляють на відновлення протекторів. Там з них зрізують всі пошкоджені шари, наклеюють на основу нову гуму, а потім вулканізіруют. На відновлених шинах варто особливий знак, але покупець і без нього не прийме таке колесо за абсолютно нове - перевулканізірованние покришки на 30 відсотків дешевше. Термін їх служби, звичайно, коротше, ніж у покришок, що живуть перші життям, але всього на одну п'яту.  
 Крихітку і порошок із зовсім зношених шин у Японії додають в асфальт. Таке дорожнє покриття відмінно працює в м'яку японську зиму, коли мокрий сніг на дорожньому полотні то тане, то знову схоплюється кіркою. Гумові крихти розколюють лід, підвищуючи і безпеку на дорогах, і вартість покриття. Воно дорожче звичайного в три, а то й у чотири рази.


Статьи похожей тематики:

  • Імпорт старих авто з Японії в РФ зійшов нанівець
  • Авторинок Японії в серпні виріс
  • Японський ринок у жовтні впав на 27%
  • Нові шини DUNLOP - ще один крок до безпеки руху.
  • Японські автозаводи в 2010 році не зможуть повернутися на докризовий рівень ...
  • Винайдено засіб для безпеки автоводіння взимку
  • Чехія законодавчо зобов&
  • Автоконцерни зобов&
  • Michelin може закрити виробництво в Японії
  • Японія скоротить випуск автомобілів в I кварталі на 40%
  • Росія підвищує мито на ввіз старих шин
  • Michelin зупинить виробництво в Японії
  • Японський авторинок в серпні виріс на 47%
  • У Японії в березні продовжився спад авторинку
  • Michelin розробив "невбивані" шини



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.