05-01-2011 | Шины, диски, колеса

У Україну доступні шини КАМА нового покоління з ЦМК

Прогрес не стоїть на місці і шини c комбінованим кордом вже не справляються зі зрослими навантаженнями і не відповідають сучасним вимогам, а головне - не відповідають очікуванням споживача. Все це зумовило появу шин нового покоління - з суцільнометалевому кордом (ЦМК). В індустріально розвинених країнах комплектація вантажівок і автобусів шинами ЦМК проводиться вже понад 10 років. Виробництво вантажних автомобілів і автобусів, що використовують комбіновані шини, знижується з кожним роком. Вже сьогодні велика частка європейського і північноамериканського ринку вантажного і пасажирського транспорту належить транспортним компаніям, що використовують тільки ЦМК шини.

   І перехід на ЦМК шини в найближчому майбутньому в України - це неминучість. Головна причина навіть не екологічні вимоги, як у Європі, а вартість тонни/кілометра.

     Тому цілком закономірний інтерес в Україну до продукції Нижньокамського заводу ЦМК шин. Тим більше, що партнером Нижньокамського заводу в цьому проекті став один з світових лідерів у виробництві вантажних ЦМК шин - концерн Continental. Вперше в історії шинної галузі Росії було куплено не тільки найсучасніше в Європі устаткування, але і технологія виготовлення ЦМК шин. Крім того, на німецьких фахівців покладено здійснення контролю всього технологічного процесу - від виробництва гумової суміші до контролю готової продукції, а також надання безпосередньої допомоги в розробці нових моделей шин і впровадження у виробництво всіх нових розробок концерну Continental.

   Технологія виготовлення гумових сумішей передбачає значне збільшення в шині натурального каучуку і кремнезему, що забезпечує виняткові споживчі властивості та високу якість продукції. Для поліпшення технологічних властивостей суміші виготовляються в 3 стадії. Процеси розважування інгредієнтів та резіносмешенія повністю автоматизовані, на кожному етапі її виробництва спеціальні апарати проводять контроль якості. Процес обрезініваніе металокорду, випуск деталей шин і їх остаточне складання здійснюється на високоточному обладнанні, практично без участі людини. Вулканізація шин, їх завантаження та вивантаження проводиться автоматично. Один оператор може контролювати процес і проводити діагностику обладнання за допомогою новітніх комп'ютерних технологій. Шини проходять кілька етапів контролю якості - візуальний, рентген-контроль, перевірка силової неоднорідності і геометрії шин. Весь комплекс заходів щодо внутризаводскому контролю якості дозволяє передавати для продажу споживачам лише надійну і перевірену продукцію.

   

   ЦМК шини Нижньокамського виробництва мають ряд незаперечних переваг. Завдяки використанню в каркасі і брекері металевого корду вони відрізняються посиленою міцністю і більш високими швидкісними характеристиками (до 140 км/год). Вантажопідйомність таких покришок більше до 8%, а витрата палива нижче на 10-15%. Якщо в середньому вантажівка проходить близько 100 000 км. на рік, витрачаючи 30 літрів палива на 100 км., то економія палива складе 20-25 тисяч гривень! У масштабах великого автопарку в 40-50 вантажівок зниження витрат на паливо складе вже до 1300000 гривень або 150 000 у.о. щорічно. Значно збільшився термін експлуатації шин. Можливість тривалої безперервної експлуатації автомобіля досягнута внесенням додаткових компонентів у резіносмесь, які значно знижують перегрів шини в процесі руху. Можливість відновлювати зношений протектор збільшує ходімость нових шин до 500000 км.

   При цьому ЦМК шини КАМА мають привабливу в порівнянні з імпортними аналогами ціну.

   Про якість нового продукту говорить хоча б той факт, що Continental має намір розміщувати замовлення на випуск до 200 тис. шин на рік, які будуть випускатися на «Нижньокамську заводі шин ЦМК» під брендом Continental в одинадцяти типорозмірах.

   Продукт нового покоління ЦМК шини КАМА - гарантія надійності перевезень.

    ТОВ «ТПК« ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА »
 omega-auto.biz


Статьи похожей тематики:

  • У що «взують» українці свої авто цією взимку
  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • Ціни на комерційний автотранспорт і спецтехніку знижені до 70%!
  • Компанія «ОМЕГА-Автопоставка» на TIR 2008
  • Програма екстреної допомоги власникам Jaguar і Land Rover
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • Список місць, де встановлені камери ДАІ
  • Зимові шини російського виробництва. Огляд ринку
  • Перший в Україні Volkswagen Phaeton проданий ще до презентації
  • Nokian представила 7-е покоління шипованих шин Hakkapeliitta
  • Огляд літніх шин. Що нового на ринку
  • Nissan представив серійний електромобіль Leaf. Подробиці
  • Автомобільної галузі катастрофічно не вистачає кадрів
  • Закон про підвищення мит на авто внесений до Верховної Ради
  • Увага! Мінтранс ввів нові правила надання сервісних послуг




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.