05-01-2011 | Шины, диски, колеса

Nokian Tyres в новому сезоні буде платити 20% своїм покупцям

У предверие нового шинного сезону 2010-2011 Nokian Tyres України повідомила про 2-х кратному зростанні продажів, а також анонсувала новації. За словами генерального директора компанії Ігоря Богданова, за підсумками першого півріччя продажу Nokian в Україну зросли в два рази завдяки успішній кампанії «50/50» та активному зростанню мережі шинних центрів Vianor.
 «Ми витратили три роки, щоб увійти в ринок, ми стали № 1. У 4-й рік роботи наше завдання - закріпити успіхи! », - Пишається досягненнями пан Богданов. Основна стратегія в 2010 році - подальше нарощування обсягів продажів. "Родзинка" нового сезону - всім покупцям шин Nokain в мережі шинних центрів Vianor вручається картка Vianor Club, на якій будуть зараховані 20% від вартості покупки. На що їх можна витратити, читайте в нашому репортажі. Стратегія розвитку концерну Nokian Tyres plc на поточний рік полягає у подальшому нарощуванні обсягу продажів шляхом виводу на ринок нових продуктів і активного розширення мережі шинних центрів Vianor. Компанія Nokian Tyres України, реалізовуючи цю стратегію на вітчизняному ринку, зберігає лідируючі позиції в сегменті преміальних шин.

      Мережа Vianor
 Глобальна мережа Vianor нараховує 673 шинних центру, що працюють в 19 країнах. Передбачається, що до кінця поточного року мережа збільшиться до 740 точок. На сьогодні в Україні діє 87 шинних центрів Vianor, 12 з яких спеціалізуються на обслуговуванні вантажівок і утворюють вузькоспеціалізовану мережа Vianor Truck. Мережа Vianor представлена у всіх областях країни, і як і раніше продовжує розвиватися - найближчим часом будуть відкриті 5 шинних центрів. До кінця року в Україну буде налічуватися більш ніж 100 центрів Vianor.

     У порівнянні з 2008-2009 рр.. темпи зростання мережі в Україну скоротилися, бо виникли труднощі в підборі якісних форматних приміщень, що відповідають всім вимогам компанії. Приміщення нових шинних центрів Vianor, в більшості випадків, будуються з нуля або ж зазнають суттєвих реконструкції, що займає більший обсяг часу, ніж ребрендинг оптимальних точок, як це було раніше.

     Спостерігається зростання кількості партнерів компанії, які раніше не працювали на шинному ринку або ж на ринку СТО, красномовно свідчить про успішність франшизи Vianor в Україні.

   Підтримка високих стандартів в обслуговуванні клієнтів у всій мережі - одне з головних переваг Vianor. Компанія регулярно проводить незалежні аудити діючих шинних центрів з метою здійснення контролю якості роботи персоналу.

    Програма Vianor Club
   У поточному році зросла кількість партнерів програми: крім великих, мають національне покриття, мереж АЗС, до Vianor Club також приєднуються локальні гравці, добре представлені в окремих регіонах. Тепер клієнти програми можуть скористатися послугами понад 600 АЗС по Україні - це мережі ОККО, Shell, КЛО та ряд заправок в центральному та південному регіонах країни.

   Програма постійно нарощує клієнтську базу.    Власниками карт стали компанії з різних галузей бізнесу: туризм, аудиторські послуги, дитяче харчування, будівельні матеріали. Як показала практика, програма Vianor Club особливо приваблива для компаній, що мають регіональні представництва. Можливість придбання товарів і послуг в мережі Vianor і широкому переліку АЗС безпосередньо на місцях розташування територіальних представництв, в комплексі з централізованим наданням всієї інформації, стала для них вирішальним чинником. Своєчасні і прозорі звіти, детальна аналітика проведених витрат, і, як результат, спрощення документообігу - основні переваги програми, які вкрай важливі для таких компаній.

      Весняно-літній сезон 2010
 На початку весняно-літнього сезону поточного року стартувала акція «50/50», спрямована на підвищення лояльності власників зимових шин Nokian, і дозволяє їм придбати літні шини даного бренду в розстрочку. Акція стала оптимальним трафік-генератором: відвідуваність інтернет-магазину зросла в 10 разів. Як результат, зросли продажі літніх шин Nokian: були реалізовані всі складські запаси - рівень залишків досяг мінімуму за час роботи компанії на ринку України. «Завдяки самої успішної кампанії за нашу історію присутності на ринку, за підсумками весняно-літнього сезону продажу Nokian подвоїлися в порівнянні з аналогічним періодом попереднього року», - підкреслює Ігор Богданов.

     Надихнувшись успіхом даного маркетингового ходу, компанія планує розвинути акцію «50/50» до постійної послуги в мережі шинних центрів Vianor.

    Маркетингові дослідження - 2010
 За запитом концерну Nokian Tyres plc навесні поточного року проводилися дослідження українського ринку, в ході яких були визначені ключові характеристики, відповідно до яких вітчизняні споживачі здійснюють вибір шин. Це безпека, зчеплення на мокрій поверхні і довговічність продукту.

     При опитуванні українських автомобілістів виявилося, що шини Nokian асоціюються з наступними оцінками: надійність, висока якість, сучасний продукт. Більшість опитаних українських споживачів повідомили, що саме шини Nokian лідирують за такими критеріями, як безпека, зчеплення на мокрій і сухій дорозі, екологічність, комфортність.

   Цьому сприяли постійні перемоги літніх і зимових шин Nokian у міжнародних та вітчизняних тестах. Літня продукція концерну два роки поспіль отримує найвищу оцінку «особливо рекомендується» найбільшої європейської асоціації автомобілістів ADAC. Зимова продукція компанії багато років поспіль лідирує в незалежних тестах європейських і українських спеціалізованих видань.

     Мережа шинних центрів Vianor розпочала роботу на вітчизняному ринку тільки в 2007 році, і знання цього спеціалізованого бренду в Україні було практично нульовим. Сьогодні знання бренду Vianor зросло більш ніж істотно - кожен третій опитаний підтвердив знання даної торгової марки і назвав сегмент ринку, в якому вона працює. Такий прорив став можливий завдяки грамотній політиці компанії, спрямованої на просування бренду.

    Nokian Tyres України: нові зони відповідальності
 Керівництво концерну, грунтуючись на високих результатах, досягнутих Nokian Tyres України, довірила компанії роботу з освоєння ринків деяких країн ближнього зарубіжжя.

   Другий рік поспіль Nokian Tyres України працює в Молдові, Вірменії, Грузії. У цих країнах відкриті працюють офіційні імпортери, будується дистрибуційна мережа, діють перші шинні центри Vianor: по одному в Молдові та Вірменії, два - в Грузії. Проводиться підготовка до відкриття ще двох шинних центрів в Молдові і одного у Вірменії.

     Новим кроком до розвитку компанії стало відкриття офіційного представництва в Білорусі. Компанія займається будівництвом якісної дистрибуції і системою продажів, при цьому керівництво всіма процесами здійснюється з офісу Nokian Tyres України. Київський офіс відповідає за маркетингове просування, коригує всю систему продажів у Білорусі, здійснює поставку продукції, так як склад також знаходиться в Україну. До кінця поточного року в найбільших містах Білорусі планується відкриття відразу 6 шинних центрів Vianor.

   У цілому, ринки даних країн виявилися цілком готовими до сприйняття франшизи Vianor: при реалізації концепт мережі не зазнає ніяких змін, апробовані в Україну маркетингові активності працюють за напрацьованими схемами.

      Зимовий сезон 2010-2011: плани і очікування
 «Що ми очікуємо від зимового сезону?», - Продовжує пан Богданов, - «Я чекаю, що завтра випаде сніг:). У нашій країні зима ніколи не починалася вчасно, але ми готові до сезону. І хоча на ринку відчувається дефіцит шин, ми підготувалися до зими і на складі вже доступний широкий вибір моделей і типорозмірів ». Ігор Богданов рекомендує заздалегідь готується до зимового сезону, підкреслюючи «Пам'ятаєте, яка зима була в минулому році?».

     У новому зимовому сезоні компанія Nokian Tyres України представила на ринку 11 моделей шин різних цінових категорій. Стратегія розвитку концерну припускає постійний вивід на ринок нової, виробленої за останніми технологіями, продукції. Тому найбільш стара модель у "лінійці" - Nokian WR G2 присутня на світовому ринку тільки два роки.

   Флагман нового сезону Nokian Hakkapeliitta 7 стала справжньою сенсацією, продемонструвавши найкращі результати в ряді тестів найбільш авторитетних спеціалізованих видань Фінляндії, Швеції, Росії та Україні. Новинка сезону, модель для позашляховиків Hakkapeliitta 7 SUV зберегла всі революційні технології, задіяні в Hakkapeliitta 7, але здійснено відповідно до вимог для автомобілів класу 4х4.

     Для зміцнення лояльності споживачів, в новому сезоні компанія запускає акцію Vianor Card Bonus, відповідно до умов якої всім покупцям шин Nokain в мережі шинних центрів Vianor вручається картка Vianor Club, на якій будуть зараховані 20% від вартості покупки. Власники таких карток зможуть заправитися паливом в мережах АЗС - партнерах програми Vianor Club.

   Акція буде проводитися у всіх шинних центрах Vianor в Україні, і знайде широку рекламну підтримку.


Статьи похожей тематики:

  • В Україні почала працювати програма для корпоративних клієнтів Vianor Club
  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • «Трейд Лайн» презентувала нову лінійку зимових шин
  • Що нам заливають на заправках. Тест бензину АІ-95 на київських АЗС.
  • Де краще заправлятися. Тест палива на київських заправках
  • Тривалий тест зимових шин Nokian Hakkapeliitta R SUV
  • Український ринок шин чекають нелегкі часи, але попит на літні шини істотно ...
  • Де купити скутер. Огляд ринку 2004
  • Підсумки та перспективи українського ринку запчастин
  • Прем&
  • Nokian представила 7-е покоління шипованих шин Hakkapeliitta
  • Кращий квартал для BMW Group
  • Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ...
  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
  • У що взути позашляховик взимку




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.