05-01-2011 | Шины, диски, колеса

Збиток Continental AG за 2008 рік склав 1,23 мільярда євро.

Карл-Томас Нойманн (Karl-Thomas Neumann), голова виконавчого комітету Continental AG, заявив: «Причиною настільки невдалого року було декілька: це і низька продуктивність автомобільної групи з виробництва трансмісій, це і зростання вартості сировини, а також різкий спад попиту на шини первинної комплектації протягом всього року ». Загальний обсяг продажів склав більше 24 мільярдів євро. При всьому цьому концерн зміг зменшити свою заборгованість на 373 мільйони євро до 10.483 мільярдів євро.  Каучукове підрозділ концерну (Rubber group) показало дуже непогані результати: обсяг продажів склав 9.35 мільярдів євро, а маржа - 10.5%. Підрозділ легкових та легковантажних шин повідомила, що обсяг продажів склав 5.1 мільярдів євро, прибуток до сплати відсотків і податків досягла 644.8 мільйонів євро. Продажі ContiTech в цілому склали близько 3 мільярдів євро, прибуток до сплати відсотків і податків досягла 327.8 мільйонів євро. Прибуток підрозділу вантажних шин склала всього лише 36.3 мільйона євро, незважаючи на те, що обсяг продажів цього підрозділу досяг позначки в 1 мільярд євро. Ханс-Йоахім Ніколін (Hans-Joachim Nikolin), член виконавчого комітету, відповідальний за підрозділ вантажних шин, пояснює ці показники зменшенням попиту в сегменті первинної комплектації, а також високою вартістю сировини.  

   У планах концерну на 2009 рік стоїть програма скорочення витрат, її можна вважати найбільшою найбільшою програмою по скороченню витрат в історії Continental AG. За цією програмою планується скорочення робочих місць і робочого часу для ContiTech і заводів концерну в Західній Європі. Представники виконавчого комітету також повідомили, що ці зміни можуть торкнутися і заводів в Північній Німеччині.

     Підвівши підсумки 2008 року, м-н Нойманн заявив, що зараз йде побудова нової компанії, і додав, що результати в першому півріччі 2008 року були дуже позитивні, проте в другій половині року з-за подій, пов'язаних з придбанням контрольного пакету групою Schaeffler, концерн зіткнувся з низкою труднощів. Д-р Нойман також визнав, що покупка Siemens VDO «не була аж такою вигідною операцією». Коментую запропоновану групою Schaeffler ціну, він сказав буквально наступне: «Ми повинні були взяти до уваги інтереси всіх зацікавлених сторін, а також побудувати базу для майбутнього конструктивного співробітництва з наших головним акціонером».

     Керівництво концерну відмовилося дати будь-якої прогноз на 2009 рік. Однак, вони підтвердили, що дивідендів не буде: «Останні дивіденди ми використовували для погашення заборгованості, що виявилося дуже ефективним кроком. Ми очікуємо, що в 2009 будемо здатні зробити істотний потік готівки. Тому ми практично на 100% впевнені в тому, що компанія виконає зобов'язання за борговими зобов'язаннями, заснованим за квартальних виплатах ».


Статьи похожей тематики:

  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • Nissan переглядає прогноз на 2009 фінансовий рік
  • Nissan повідомляє про поліпшення фінансових результатів в 2009 році
  • Continental продали
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма
  • Кращий квартал для BMW Group
  • Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ...
  • Michelin переглядає показники виробництва до кінця 2008 року
  • У жовтні ринок шин у Європі впав на 21%
  • &
  • У 2010 році BMW Group розраховує продати на 10% більше
  • Nissan збільшує світові продажі
  • Компанія Nissan Motor Co. оприлюднила оперативні фінансові результати
  • АвтоВАЗ темнить з дивідендами




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.