05-01-2011 | Шины, диски, колеса

Український ринок шин чекають нелегкі часи, але попит на літні шини істотно не впаде

Сьогодні Nokian Tyres нестандартно представила в Україні літню шину для швидкісних кросоверів Nokian Hakka Z SUV, давши тим самим старт компанії з просування своєї нової лінійки літніх шин. У цьому році шинний сезон обіцяє бути непростим, тому AUTO-Consulting вирішив поцікавитися перспективами ринку у Генерального директора "Нокіан України" Ігоря Богданова. Заодно ми прояснили ситуацію з можливим будівництвом заводу Nokian Tyres в Україну. На думку Ігоря Богданова цього року ринок шин чекає досить відчутний спад, обумовлений загальними кризовими тенденціями на ринку. Пік спаду припаде на сезон осінь-зима 2009, а весняно-літній сезон буде просто без зростання.

 Оптимізм Nokian Tyres заснований на бумі продажів попередніх 2-3 років. У цьому сезоні частини цього автопарку необхідно буде купувати нову літню гуму. Звичайно, якась частина продовжить їздити на стертих шинах, хтось поставить автомобіль на "прикол", частина споживачів куплять більш дешеві шини, але в цілому попит збережеться, якщо не буде різких стрибків курсу основних валют.
 При нинішньому курсі євро, ринок імпортних шин випробує спад, але він буде не надто значним.

 Більше побоювань викликає сезон осінь-зима 2009, коли кризові явища, курсові коливання і т.п. скоротять споживчий попит.

 Коментуючи інформацію про можливе будівництво в Україні заводу з виробництва шин Nokian, Ігор Богданов підкреслив, що поки що йдеться лише моніторинг можливих майданчиків. Проект з будівництва заводу в Казахстані наразі зупинено, до "кращих часів". Україна - перспективний ринок і Nokian Tyres поки лише вивчає можливості, умови та специфіку даного регіону. Але рішення поки не прийнято.

 Показово, що Nokian Tyres першою з шинних компаній зважилася на презентацію літніх покришок, намагаючись збільшити свою частку в "літньому сегменті". У України Nokian традиційно сильна в "зимовому" секторі, тоді як у літній гаммі конкуренти були поки активніше. Але в сезоні 2009 у Nokian великі плани, до того ж у самих різних сегментах ринку. Не випадково, так оригінально презентували шину Nokian Hakka Z SUV, призначену для високошвидкісних кросоверов і позашляховиків. За словами Ігоря Богданова - це апогей можливостей Nokian Tyres. У цій шині зібрані кращі досягнення шинної промисловості і технологій Nokian.

 Чим же така хороша Nokian Hakka Z SUV?

Новинка має найвищі індекси швидкості V (240 км/год), W (270 км/год) і Y (300 км/год) і поповнила сімейство літніх шин Nokian Hakka, куди входять раніше випущені моделі: Nokian Hakka Z, Nokian Hakka V/H, Nokian Hakka i3, Nokian Hakka SUV і Nokian Hakka C Van/Cargo.

   За дослідженням, проведеним концерном Nokian Tyres, водії виділили три найважливіших властивості літніх шин: зчеплення на мокрій дорозі, зносостійкість і комфортабельність. Nokian Hakka Z SUV відповідає побажанням автомобілістів: вона розроблена спеціально для складних кліматичних умов, впевнено і передбачувано веде себе, представницька, малошумна, легка, витривала навіть в самих екстремальних ситуаціях і призначена для великих швидкостей.    Всі шини Nokian Hakka створені спеціально для складних кліматичних умов, так званих Hakka-умов, для яких характерні примхлива, мінлива літня погода з великою кількістю дощів, різкими перепадами температури і заморозками. Говорячи про Hakka-умовах, ми також маємо на увазі розбиті коліїстих дороги. Складні кліматичні умови висувають високі вимоги не тільки для зимових, а й для літніх шин. Для безпечної їзди влітку шини повинні працювати однаково ефективно, починаючи з ранньої весни і до пізньої осені: при нульовій температурі і в спеку, в суху погоду і в дощ, на будь-яких поверхнях, у тому числі на грубих коліїстих дорогах.

     Найважливіші інновації шини Nokian Hakka Z SUV, що становлять основу концепції Cool Zone, - це багатошарова будова протектора, гумова суміш з рапсовим маслом і силікою, а також новий радіус кривизни протектора.      

 Грубі дорожні поверхні пред'являють високі вимоги до гумових сумішей. Крім того, гумові суміші повинні добре працювати при будь-якій температурі, влітку її перепади можуть бути істотними - від нуля градусів до спеки.  

 У гумовій суміші протектора Nokian Hakka Z SUV використовується рапсове масло, яке є природним інгредієнтом. Натуральне масло збільшує еластичність шини, підвищуючи її міцність на розрив, відмінно витримує динамічні навантаження, які виникають під час руху. Нова гумова суміш на основі з'єднання силіки Nokian Cool і ріпакової олії, розроблена для Nokian Hakka Z SUV, підвищує зчіпні властивості шини на мокрих поверхнях, особливо при низьких температурах. Нова гумова суміш ефективно гасить шум, що виникає при русі по грубому асфальту. Шина Nokian Hakka Z SUV малошумна, що робить водіння приємним.    

 Вибір дизайну протектора і технічних рішень, застосованих в шині Nokian Hakka Z SUV, - це не тільки питання ефектного зовнішнього вигляду продукту. Малюнок протектора з усіма своїми деталями безпосередньо впливає на властивості шини: керованість, зчеплення, низький опір коченню, зносостійкість і низький рівень шуму. Таким чином, дизайн протектора безпосередньо пов'язаний з безпекою шини.

 За своїм зовнішнім виглядом Nokian Hakka Z SUV - легко впізнаваний член сімейства Hakka: це стильна асиметрична шина з дизайном боковин inside-outside, при якому дизайн внутрішньої і зовнішньої боковини розрізняються. Посилене центральне ребро протектора, як і технічно перевірений асиметричний дизайн протектора inside-outside забезпечують відмінні характеристики руху.

   Кожна область асиметричного протектора виконує свою функцію. Ребра центральної частини протектора впливають на рух на високих швидкостях: вони покращують безпеку шини і дають впевнене відчуття керма. Із зовнішнього боку протектора знаходиться більш міцна бічна зона, яка забезпечує кращу керованість для позашляховика. Дизайн внутрішньої плечової зони створений таким чином, щоб полегшити відвід води з-під колеса і знизити небезпеку аквапланування. Гладко відполіровані поздовжні канавки протектора прискорюють відтік води з плями контакту шини з дорогою, вони надають шинам закінчений вигляд, роблять їх стильними.    

      Індикатори зносу і аквапланування Nokian DSI

   Індикатор зносу (Driving Safety Indicator, DSI) на центральному ребрі показує залишкову глибину головних канавок протектора у міліметрах. Індикатор аквапланування зображений у вигляді краплі, коли крапля зникає, їздити на даних шинах більше не безпечно.
   На інфо-ділянці боковини можна робити відмітки про рекомендований тиск в шинах. Правильний тиск впливає на точність керування автомобілем і зменшує ризик пошкодження шин. Тиск також позначається на обсягах споживання палива, економія може скласти до 0,5 л на 100 кілометрів.

Отже, сезон презентації літніх новинок відкритий. Задає тон Nokian Tyres.


Статьи похожей тематики:

  • Огляд літніх шин. Що нового на ринку
  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • У що взути позашляховик взимку
  • Зимові імпортні шини. Які моделі є на ринку
  • Шинний концерн Nokian Tyres виходить на ринок України
  • Як правильно підібрати, зберігати та експлуатувати шини. Рекомендації Nokia ...
  • Зимові шини російського виробництва. Огляд ринку
  • Nokian представила 7-е покоління шипованих шин Hakkapeliitta
  • Nokian Tyres в новому сезоні буде платити 20% своїм покупцям
  • Dunlop презентувала в Україні нову модель шин
  • Тривалий тест зимових шин Nokian Hakkapeliitta R SUV
  • «Трейд Лайн» презентувала нову лінійку зимових шин
  • Нова шина Fulda EcoControl забезпечить великий пробіг і знижує витрату пали ...
  • Зимові шини. Огляд новинок сезону
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.