05-01-2011 | Шины, диски, колеса

Michelin переглядає показники виробництва до кінця 2008 року

Фінансові результати Michelin за третій квартал поточного року, що закінчився 30 вересня, показали невелике збільшення продажів. Однак у зв'язку з падінням попиту на європейському і північноамериканському ринках компанія висловила невпевненість в тому, що їй вдасться досягти цілей, намічених на рік. У липні компанія випустила прогноз, згідно з яким норма прибутку за рік має скласти 8.6% з умовою, що «в другому півріччі на ринках не відбудеться різкого падіння попиту». Зараз компанія переглядає прогнози, враховуючи тенденції, що спостерігалися на ринках з початку жовтня, зокрема падіння попиту в більшості європейських і північноамериканських країн. Якщо ця тенденція продовжиться в листопаді і грудні, норма прибутку компанії за рік складе 7-7.5%. у 2007 році цей показник зупинився на позначці 9.8%. Загальні продажі компанії за квартал збільшилися на 0.7% до 4.212 мільярдів євро. За перші 9 місяців року продажі впали на 1.1% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року до 12.451 мільярдів євро. «За перші три квартали року Michelin показала цілком задовільні результати. Особливо це стосується ринку вантажних шин і шин для літаків і екскаваторів. У цьому сегменті попит залишився високим і, крім того, тут продукція компанії має дуже високу репутацію ».

     За квартал продажі легкових та легковантажних шин впали на 2.7% до 2.194 мільярдів євро, а продажі вантажних шин впали на 2.4% до 1.464 мільярдів євро. Ринок шин для спецтехніки показав більш позитивні результати: продажі збільшилися на 11.2% за квартал до 554 мільйонів євро. За дев'ятимісячний період продажу легкових та легковантажних шин впали на 2.9% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року до 6.551 мільярдів євро. Продажі вантажних шин впали на 0.4%, а продажі шин для спецтехніки за 9 місяців зросли на 4.4% до 1.740 мільярдів євро.

       У Європі вторинний ринок легкових та легковантажних шин спостерігав падіння попиту на 4.2% за квартал і 3.4% за дев'ять місяців. У сегменті зимових шин з початку року виникло 13-процентне падіння продажів. За три квартали продажу на європейському ринку в цьому сегменті впали на 0.7% за перші дев'ять місяців року.

       Різкі відмінності спостерігалися на західноєвропейському та східноєвропейському ринках: з початку року загальний попит на західноєвропейському ринку впав на 6%, у той час як на східноєвропейському - виріс на 6%, причому в Румунії і Болгарії це зростання перевищив 20%. Крім сегменту зимових шин, на ринку спостерігалося розширення асортименту.

       Продажі на вторинному ринку вантажних шин впали на 3% за перші три квартали, але виявилися стійкими в третьому кварталі в порівнянні з аналогічним періодом у 2007 році. Продажі в цьому секторі на західноєвропейському ринку за 9 місяців впали на 7.5%, на східноєвропейському - на 9.6%. Попит в Росії виріс на 25-30%. Попит від великих автопарків був вище, ніж від менших за розміром, оскільки останні виявилися недостатньо гнучкими, щоб впоратися зі зростанням цін на пальне. Будівельний сегмент постраждав більше за всіх, в той час як сектори регіональних і далеких вантажоперевезень показали в різних країнах різні результати.

       Ринок легкових та легковантажних шин первинної комплектації за перші дев'ять місяців залишився практично без змін, оскільки зростання, що спостерігалося на початку року, був компенсований 3.4-процентним падінням продажів у третьому кварталі. Ця тенденція відобразила проблеми, з якими зіткнулася компанія з початку року в секторі первинної комплектації в Європі. Традиційно сильний сектор вантажних шин первинної комплектації також спостерігав падіння продажів у третьому кварталі, по більше частину з-за економічної кризи і невизначеності у майбутніх перспективах. Продажі на ринку шин для причепів, хоч і трохи підросли за 9 місяців, але різко впали в третьому кварталі в порівнянні з аналогічним періодом роком раніше.

       Відповідно з переглянутими прогнозами на весь рік у Michelin очікують, що попит у розвинених країнах залишиться низьким, а на ринках, він продовжить рости. Компанія підтвердила свої прогнози про те, що зростання вартості сировини в секторі легкових та легковантажних шин за рік відніме із продажів 750 мільйонів євро, включаючи ефект обмінного курсу. Однак протягом кількох останніх тижнів спостерігалося падіння цін на сировину. У Michelin вважають, що вигоду від цього можна чекати тільки в другому кварталі наступного року.


Статьи похожей тематики:

  • У жовтні ринок шин у Європі впав на 21%
  • У 2011 році український авторинок збільшиться до 205 тис. штук. - Прогноз в ...
  • Кращий квартал для BMW Group
  • Michelin оприлюднила результати 1 кварталу 2010 року
  • Підсумки та перспективи українського ринку запчастин
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Прем&
  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • BMW розробив дизайн для літаків Embraer
  • Світовий авторинок продовжує лихоманити
  • GoodYear задоволена результатами за 3 квартал 2008 року
  • Економічний звіт Skoda Auto за 2003 рік
  • До Верховної Ради внесено законопроект Про акцизний збір
  • Автомобільний ринок України. Підсумки 2008 року та прогноз на 1 квартал 200 ...
  • Огляд новинок мототехніки в Мілані та Парижі




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.