05-01-2011 | Шины, диски, колеса

«Трейд Лайн» презентувала нову лінійку зимових шин

24 вересня в центральному офісі кампанії «Трейд Лайн» - ексклюзивного дилера Amtel (Росія), Nokian Tyres в Україну, в рамках з'їзду дилерів з продажу автомобільних шин, пройшла презентація зимової програми шин провідних виробників. У роботі з'їзду взяли участь понад 150 дилерів зі всієї України.
 На сьогоднішній день, за оцінками аналітиків, обсяг українського ринку шин становить 10-12 млн. одиниць на рік, з них, близько 7 млн одиниць - для легкових автомобілів. У грошовому вираженні ємність українського ринку шин становить 2,3 млрд. грн. При цьому близько 15% легкових шин надходить на Україні контрабандним шляхом. Компанія «Трейд Лайн» співпрацює виключно з виробниками найбільш популярних світових брендів, стверджує генеральний директор компанії «Трейд Лайн» Роман Баликін .
 - Український ринок шин дуже великий і динамічний. Це пов'язано, в першу чергу з тим, що щорічно кількість легкових автомобілів в країні збільшується на 400-500 тисяч. Відповідно, зростає і обсяг споживання шин.
 Про стабільність і перспективність українського ринку автомобільних шин свідчить хоча б те, що її виробники самі приходять на український ринок. Вони прагнуть працювати з великими операторами, які займаються продажем шин - такими, як, наприклад, компанія «Трейд Лайн». Лідером продажів по праву можна назвати російський Амтел. Європейські виробники трохи відстають, проте вони досить агресивно завойовують зараз український ринок, - підкреслив Баликін.

     Серед перспективних напрямків розвитку ринку генеральний директор компанії «Трейд Лайн» назвав боротьбу з «сірим» імпортом. Він відзначив, що спільні зусилля виробників і великих трейдерів увінчалися успіхом - за останні два роки тіньовий імпорт шин скоротився мінімум в два рази. Відкрилася дочірня компанія Nokian Tyres - ТОВ «Нокіан Шина», нарощує виробничі потужності Росава, розвиваються дилерські мережі російських мега-брендів, в першу чергу «Амтел-Фредештайн». Це вагомий аргумент на користь легальної та якісної автогуми, - резюмував Роман Баликін.

   Говорячи про лідерів продажів, генеральний директор «Трейд Лайн» також зазначив,
 що за короткий період часу в середньому ціновому сегменті стали дуже популярні російські шини Амтел Nord Master. Обсяг продажів взимку 2006 р. значно зріс порівняно з попереднім роком. Цієї зими компанія «Трейд Лайн» планує продати шин Амтел ще в два рази більше. Попит великий, шини відмінно себе зарекомендували. Вони надійні, чудово поводяться на дорозі в зимових умовах.

   Новинки зимового асортименту представили компанії Amtel (Росія), «Нокіан Шина», GoodYear Dunlop Tires, Мішлен, Росава . Презентацію провели Ігор Богданов - директор ТОВ «Нокіа Шина», Ганна Купріянова - спеціаліст з розвитку брендів ВАТ «Амтел-Фредештайн» (Москва), Ольга Шурпач - директор з маркетингу ЗАТ «Росава».

   Більшість компаній-проізвотелей презентували новинки майбутнього зимового сезону. Серед них Nokian WR G2; Ultra Grip Extreme і Ultra Grip 7 + від Goodyear. Однак, окрім нових розробок були представлені і бестселери минулих сезонів. Серед них безперечні лідери - Amtel Nоrd Master і Nokian W і Nokian WR.
 Шини нового покоління відрізняють покращені технічні характеристики, застосування інновацііонних інженерних розробок, нових матеріалів і відповідність сучасним європейським стандартам безшумності, екологічності та безпеки.

   Генеральний директор «Трейд Лайн» Роман Баликін вручив нагороди та дипломи кращим дилерам компанії. На сьогоднішній день дилерська мережа «Трейдлайн» налічує більше 700 торгових точок по Україні. Таке торгове покриття дозволяє компанії не тільки позиціонувати себе як одного з найбільших трейдерів ринку автотоварів, але й упевнено встигати за розвиваються автомобільним ринком, динаміка зростання якого, становить 10-15% на рік.

    У цьому сезоні продавці автогуми розраховують на хорошу динаміку зростання продажів. Адже, за прогнозами синоптиків, зима в цьому році очікується сувора. А кліматичний фактор поряд із зростанням кількості автомобілів в Україні є основною передумовою для зростання продажів автомобільних покришок.

       У зимовому сезоні 2007/2008 на Україну Nokian Tyres представляє новинку Nokian WR G2. Шина WR G2 (Generation 2) володіє унікальними властивостями, що дозволяють їздити по талому снігу.    Новинка відрізняється відмінними показниками опору слешпленнінгу, а також хорошою керованістю як на сніжних, так і на мокрих поверхнях, які досягаються завдяки інноваціями, таким як:  кромка «анті-слякоть», гумова суміш з використанням силіки й рапсового масла, тривимірні «ламелі-замки (ламелі, що самоблокуються),« ламелі-двірники ».

 У цьому сезоні на Україну буде діяти унікальна пропозиція від Nokian Tyres - Розширена гарантія (Hakka Guarantee) на зимові шини Nokian WR G2 та шини серії Nokian Hakkapeliitta: Nokian Hakkapeliitta 5, Nokian Hakkapeliitta Sport Utility 5, Nokian Hakkapeliitta 4, Nokian Hakkapeliitta RSi . Розширена гарантія означає безкоштовний ремонт або заміну шин у разі ненавмисного пошкодження.



        Amtel - це бренд, що відрізняється оптимальним співвідношенням ціни і якості; шини Amtel Planet (річні) і Amtel NordMaster (зимові) для легкових автомобілів відомі своєю якістю і надійністю. Безпека - головна характеристика шин обох моделей - є вирішальним чинником в екстремальних дорожніх умовах.

   У «Амтел-Фредештайн» існує власний науково-дослідний центр. Крім того, всі експериментальні зразки покришок проходять польові випробування. Шини «Амтел» забезпечили хорошу керованість автомобіля на спеціальних трасах: високошвидкісний, із сніговим і льодовим покриттям і показали, зокрема, відмінні результати в тесті на опір акваплануванню. Після реконструкції підприємства Amtel були оснащені обладнанням провідних світових виробників, таких як Krupp, Berstorff, Konstrukta.

 Якість продукції бренду Amtel регулярно отримує визнання експертів: бренди NordMaster і Planet стали володарями заповітної золотої медалі конкурсу «Краща автомобільна шина на дорогах Росії-2005», в 2005 році бренд Amtel став переможцем конкурсу Бренд року/EFFIE в категорії «Авто-Мото », а в 2006 і 2007 роках досяг статусу Супербренд» у сегменті B2C.



       UltraGrip Extreme, послідовники успішних Goodyear's UltraGrip 500, є першими зимовими шинами з нового покоління шипованих шин з високими порівняно показниками по гальмуванню і стійкості.  Особливостями UltraGrip Extreme є сучасний V-подібний дизайн протектора шини з технологією 3D Waffle Blade і два нових верхніх гумових шару в протекторі шин. Ці особливості забезпечують набагато краще зчеплення на будь-якій зимовій дорозі.

 Метою розробки нової шини UltraGrip Extreme було запропонувати водіям, України, Росії, Швеції, Фінляндії, Норвегії та країн Прибалтики ефективні шини для водіння в екстремальних зимових умовах. Ці шини краще гальмують на льоду і снігу, вони більш стійкі як в порівнянні зі своїми попередниками UltraGrip 500, так і з конкурентами.

 Розширений тест для зимових шин, проведений в суворих умовах Фінляндії і Швейцарії, показав, що гальмування на льоду краще на 3%, а на мокрій поверхні на 9%, ніж у попередників. Стійкість UltraGrip Extreme в суху погоду підвищилася на 8%, а в сльоту на 11%. Ефективність шин проти аквапланування покращилася на 7%, в порівнянні з попередниками.



       Зимова пропозиція - 2007 від Michelin - Підкорювач північних широт, серія X-ICE North (переможець тестів, проведених у 2005 і 2006 роках незалежною організацією Test World).
 Серія призначена для більшості легкових автомобілів і легких позашляховиків
   Її відмінна риса - гарна керованість і ефективне гальмування на льоду, завдяки оптимальній висоті виступу шипа 1,2 мм.

   Менша висота виступу шипа знижує ефективність гальмування на льоду, в той час як велика - збільшує ризик втрати шипів. З виступом шипа 1,2 мм дотримується баланс між зчепленням на льоду і довговічністю шипа.

   Застосована двошарова фіксація шипів для більшої надійності. Базовий шар - більш жорсткий - забезпечує надійне утримання шпильки в протекторі, тоді як зовнішній шар - більш еластичний і знаходиться в безпосередньому контакті з дорогою - забезпечує відмінні зчіпні властивості шини на снігу і льоду.



           Напередодні зими компанія «Росава» зробила акцент на споживчі властивості і експлуатаційних характеристиках шин нового покоління. Шини WQ-101, WQ-102, WQ-103, представлені в поширених типорозмірах (13 ", 14", 15 "), відмінно показали себе в зимовому сезоні 2006-2007. За результатами випробувань шин серії WQ в Інституті гумових технологій і випробувань (м. Злін, Чеська Республіка) компанії «Росава» видано сертифікат про відповідність вимогам Євросоюзу за рівнем шуму.

      ТОВ «Трейд Лайн»
 р. Київ, вул. Симиренка, 36
 тел.: (044) 458-58-40

 

Подробиці див на tradeline.com.ua


      Компанія "Трейд Лайн Лтд" створена 27 січня 1993 року. На даний момент ТОВ "Трейд Лайн" - найбільший імпортер акумуляторів і шин, одне з небагатьох підприємств в Україні, яке може запропонувати більше 20000 найменувань якісних запасних частин, універсальних комплектуючих і видаткових матеріалів.
 Вже зараз багато клієнтів оцінили той факт, що великий асортимент і взаємовигідні умови дозволяють істотно заощадити час і гроші. Партнерські відносини "Трейд Лайн" із заводами - виготовлювачами дозволяють компанії пропонувати продукцію за більш ніж конкурентоспроможним цінами.
 Проведена компанією політика індивідуального підходу до кожного клієнта дозволяє нам пишатися плідною співпрацею як з крупнооптовим фірмами, так і з невеликими роздрібними магазинами.
 З 1998 року починає розвиватися мережа фірмових автомагазинів "Трейд Лайн", яка нараховує в даний час 26 магазинів під торговою маркою "АТЛ".  Сьогодні мережа «АТЛ» вже нараховує 40 автомагазинів, 7 сучасних автокомплексів (СТО плюс магазин) і 4 невеликі автомайстерні, об'єднали магазин і універсальне СТО по експрес-обслуговування автомобілів. У жовтні 2006 року в м. Донецьку було відкрито найбільший в СНД автоцентр компанії (площа його становить 2 тис. кв.м).
 Зростає і кількість постійних покупців мережі автомагазинів. «АТЛ-клуб» налічує 102 000 власників дисконтних карт.


Статьи похожей тематики:

  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • В Україні оголошено штормове попередження. Огляд новинок зимових шин
  • Український ринок шин чекають нелегкі часи, але попит на літні шини істотно ...
  • Зимові імпортні шини. Які моделі є на ринку
  • Шинний концерн Nokian Tyres виходить на ринок України
  • Огляд літніх шин. Що нового на ринку
  • GoodYear презентувала нову зимову шину UltraGrip Exreme
  • У що взути позашляховик взимку
  • Nokian представила 7-е покоління шипованих шин Hakkapeliitta
  • Зимові шини. Огляд новинок сезону
  • Мережа АТЛ виходить на новий якісний рівень розвитку
  • Зимові шини подорожчали на 10-20%
  • Dunlop презентувала в Україні нову модель шин
  • Тривалий тест зимових шин Nokian Hakkapeliitta R SUV
  • Nokian Tyres в новому сезоні буде платити 20% своїм покупцям




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.