05-01-2011 | Шины, диски, колеса

Зимові шини подорожчали на 10-20%

Раптові снігопади в Україні призвели до стрімкого попиту на традиційні зимові товари і послуги. Так, за кілька днів стрімко дорожчали зимові шини, "незамерзайка" і послуги шиномонтажу.
 У цьому році сформувався дефіцит зимової гуми окремих типорозмірів, який продавці пояснюють несподіваним попитом у жовтні. З полиць магазинів зараз зникають будь-які, навіть екзотичні покришки, а на самі ходові моделі навіть зробили націнку в 10-20% проти ціни початку жовтня. Більшість опитаних продавців відзначають, що в 2006 році попит на зимову гуму почався дещо раніше, ніж зазвичай. Вже в жовтні спостерігався дефіцит ходових типорозмірів, оскільки багато автовласників турбувалися заміною гуми заздалегідь. В результаті, вже в жовтні відчувався легкий дефіцит по недорогому сегменту, який продавці прагнули активно ліквідувати до першого снігу. У більшості це вийшло.

У останні тижні деякі моделі зимової гуми подорожчали на $ 10-20. Як завжди, найбільше заплатили ті, хто відкладав "перевзування" авто до останнього.

 Традиційно добре йдуть Nokian, Good Year, Michelin, Pirelli, Bridgestone, Dunlop, Continental.

 У середній ціновій групі непрохо продаються Matador, Barum, Toyo, до яких у цьому сезоні додалися корейські Kumho, Hankook, Nexed. Корейські шини воліють власники автомобілів з однойменної країни, у яких стоїть всесезонка такого ж виробника.

 У недорогому сегменті представлені білоцерківські "Росава" та російські покришки декількох виробників.

  Шиномонтаж

 У шиномонтажей вишикувалися вервечки авто ще з суботи. Однак кілька вихідних не поліпшили ситуацію: біля кожного пункту заміни шин чергу в 10-15 авто і ще стільки ж попередньо записалися. Середні ціни 2006 року такі: заміна 4 колеса обійдеться в 60-100 грн. Власники джипів платять за послугу в середньому 150 грн.
Як очікується, 6-7 числа буде панувати зима. Температура вдень вище -2 - -4 не підніметься. Аж до вівторка наступного тижня потепління не буде. Однак 7 листопада погода покращиться. На вулиці буде від 0 до +5 градусів. Плюсова температура протримається до п'ятниці. У кінці тижня знову зіпсували. Очікується, що температура понизиться до -2 -7 градусів.

Міфи про зимові шини

Кілька небезпечних міфів про необов'язковість зимової гуми.          Один з найпоширеніших міфів свідчить: навіщо використовувати зимові шини, якщо дороги постійно чистять і обробляють протіволеднимі реагентами? Ні снігу і льоду - ні до чого і зимова гума.
   Це не так. Фахівці стверджують, що зимові шини збільшують безпеку на дорозі при низьких температурах в будь-яких погодних умовах. Сучасні зимові шини з особливими технологіями ламелей (елементів малюнка протектора) забезпечують хорошу керованість не тільки на снігу і льоду, але також на мокрих зимових дорогах.
   Більш м'який склад зимової шини показує кращі характеристики при низьких температурах, ніж літній склад. Наприклад, машина на зимових шинах, що рухається зі швидкістю 80 км/год, при гальмуванні зупиниться через 70 метрів. При тих же умов машині на літніх шинах для повної зупинки знадобиться більше 110 метрів. Коментарі зайві.

   Інший міф присвячений так званим всесезонним покришкам. Відомо, що багато автомобілістів в цілях економії вважають за краще користуватися чимось середнім між зимовими і літніми шинами - "всесезонка". У компанії "Амтел-Фредештайн" пояснили, що, як правило, шина сконструйована таким чином, щоб певний набір і розташування елементів протектора, його дизайн, а також склад гумової суміші працювали або на опір акваплануванню і стійкість на високих швидкостях влітку, або на зчеплення на льоду і снігу, прохідність по засніженому покриттю, стійкість на зимовій трасі. Всесезонні ж шини - це дійсно щось середнє. А значить, вони середньо працюють як влітку, так і взимку. Наприклад в Європі Компанія Pirelli багато років випускає "всесезонку" і лояльно відноситься до її використання в південних країнах, - розповів "Газеті" Павло Мельников, менеджер з маркетингу компанії Pirelli. - Але в СНД, де часто бувають морози нижче мінус 20 градусів, доводиться весь час думати про крайню обережність на дорозі. Тому краще використовувати всесезонні шини влітку і в міжсезоння - навесні, коли сніг практично зійшов, і восени, до серйозних заморозків ".

   Всі виробники шин рекомендують перевзути машину в зимову гуму, коли середньодобова температура опуститься до плюс 7 градусів. Як правило, це дуже короткий період (близько тижня). Але в Росії черги в шиномонтажі шикуються лише після того, як температура впаде нижче нуля і почнеться ожеледиця. Як наслідок, в перші дні заморозків спостерігається різке збільшення кількості ДТП.

         Шипи

Мають повне спеціальне технічне назву "шипи протиковзання". Тобто шипи призначені для того, щоб покращувати властивості шини на льоду і снігу. Ефективність шипів при русі по асфальту вельми сумнівна, оскільки, говорячи технічною мовою, зменшується кількість гуми в плямі контакту за рахунок застосування шипів. "Оскільки основний ефект шпильки - проколювання поверхні, по якій рухається шина, шиповані шини забезпечують краще зчеплення тільки на льоду і щільному снігу", - говорить Кирило Барановський. Тому, якщо ви взимку час від часу виїжджаєте за місто або якщо у вашому районі дороги чистять не щодня і на них періодично утворюється сніжний накат, шиповані шини більш кращі для вашого автомобіля. А ось в містах краще використовувати нешипованну зимову гуму.

   Крім того, що шпильки погіршують зчіпні характеристики з чистим асфальтом і помітно шумлять, вони ще сточуються або вилітають, із-за чого шипована гума просто перестає бути шиповану.    Багато хто упевнений, що шпильки на дорогій гумі краще переживають контакт з асфальтом, шукають якийсь "плаваючий шип", який може ховатися в шині. Павло Мельников стверджує, що "плаваючий шип" - це міф, маркетинговий прийом.

   Надійність шпильок в гумі залежить від манери їзди. Деякі водії за один сезон сточують шипи разом з гумою, але в середньому при правильній експлуатації зимова гума служить два-три сезони (близько 30 тисяч км пробігу).

      Свій розмір

   Різноманітність вибору провокує деяких автовласників ставити на свою машину шини нестандартного розміру. Одні це роблять заради того, щоб прикрасити свій автомобіль, інші, керуючись принципом, що для їзди по снігу і грязі треба вибирати гуму вужче, а для асфальту - ширший. Як затверджує Кирило Барановський, для сучасних шин таких відмінностей немає. "Шини штатного розміру, з якими автомобіль сходить з конвеєра, є найбільш ефективними з точки зору його поведінки на дорозі", - говорить він. Якщо автоаматор переходить на використання шин іншого розміру - наприклад більш широкого, - то у випадку з літніми шинами автомобіль отримує невелика перевага в керованості і курсової стійкості. Що ж стосується зимових шин, то поліпшення характеристик при зміні розміру шин при русі по асфальту немає взагалі, а при русі по льоду і снігу вони незначні.
   Головне - щоб автомобіль був екіпірований не зношеному зимовими шинами. Якщо залишкова глибина протектора менше 4 мм, то рекомендується замінити шини на нові.


Імпортні шини. Що є на ринку

Шини виробництва СНД. Огляд і тест

Новинки шинного ринку

 Як треба їздити взимку. Хитрощі для заднього і переднього приводу.

Відгуки власників про шини різних брендів

Пошук б-у шин по базі даних            

Обговорення зимових шин. Досвід власників


Статьи похожей тематики:

  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • «Трейд Лайн» презентувала нову лінійку зимових шин
  • Зимові імпортні шини. Які моделі є на ринку
  • Український ринок шин чекають нелегкі часи, але попит на літні шини істотно ...
  • Зимові шини. Огляд новинок сезону
  • У що взути позашляховик взимку
  • Тривалий тест зимових шин Nokian Hakkapeliitta R SUV
  • Огляд літніх шин. Що нового на ринку
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • Шинний концерн Nokian Tyres виходить на ринок України
  • Зимові шини російського виробництва. Огляд ринку
  • В Україні оголошено штормове попередження. Огляд новинок зимових шин
  • Винайдено засіб для безпеки автоводіння взимку
  • Nokian представила 7-е покоління шипованих шин Hakkapeliitta
  • Dunlop презентувала в Україні нову модель шин




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.