05-01-2011 | Шины, диски, колеса

Зимові шини. Огляд новинок сезону

Тема зимових шин з настанням холодів стала чи не найактуальніша. Продавці не встигають підвозити "свіжі" комплекти і міняти цінники. Найбільшою популярністю користуються 13 і 14 'дюймові покришки, оскільки в них найбільше "взуте" автомобілів.
 Світові шинники все більше роблять ставку на нешиповані покришки. На те є кілька аргументов.Міровие шинні концерни, розробляючи нові моделі покришок, завжди орієнтувалися в основному на західні країни з м'яким кліматом і в останню чергу - на Росію. На жаль, і в цьому році нічого спеціально для СНД шинні гранди знову не придумали. З кількох нових моделей основні світові виробники пропонують тільки одну шипованную покришку, повідомляє Gazeta.ru.

Один з лідерів шинного виробництва - компанія Michelin - представила в цьому сезоні нову нешипованну покришку Michelin X- ice. Відомо, що раніше в секторі зимових нешипованих коліс при їзді по снігу і льоду продукція фірми зірок з неба не хапала. Виправити положення компанія сподівається за допомогою нової розробки. За твердженням представників Michelin, у порівнянні з попередньою моделлю (Michelin Maxi Ice) виграш у гальмовому шляху на льоді при швидкості 50 км/год на колесах X-ice становить близько 9 м, а тягові властивості на снігу підвищилися на 8%. Такий результат отриманий не тільки завдяки новому малюнку протектора з гострими крайками в плечовій зоні і збільшеною на 25% загальною протяжністю ламелей - тонких хвилястих прорізів у протекторі, але і за рахунок застосування нового хімічного складу гуми, що працює за APS (Adaptive Progressive Stiffness - адаптивна прогресивна жорсткість) технології. Суть нової технології в наступному: спеціальний хімічний склад протектора дозволяє молекулярним зв'язкам в зоні контакту з дорогою тимчасово ламатися, роблячи гуму більш м'якою та «чіпкої», в глибині ж покришка залишається жорсткою. На відміну від двошарових зимових шин, коли сама шина виконана з твердої гуми, а верхня частина протектора з м'якої, зчіпні властивості «Ікс-айс» менше залежать від зносу. Шини Michelin X-ice розраховані на швидкості до 160 км/год (індекс Q) і мають розмірність від 14 до 17 дюймів.

 Самий популярний у нас зимовий бренд, Nokian Tyres , представив нешипованну модель Hakkapeliitta Rsi.

   Своєю назвою шини зобов'язані складу гумової суміші Rypse-Silica, виготовленому на основі ріпакової олії. Звичайно, нова модель має і новий направлений малюнок протектора. Зовні відрізнити колесо від конкурентів досить просто - на краях шашок, у місцях виходу зигзагоподібних ламелей виштампувані поглиблення, названі виробником «збудниками ламелей». Інші, не видимі оком «ноу-хау» мають не менш загадкові назви «підсилювачі гальмування» і «клиновидное ламелювання». При їзді по снігу і льоду поєднання малюнка і складу гуми виявилося вдалим - в цих умовах, за результатами тестування журналу «Авторевю», шина була визнана кращою з представлених нешипованих зразків. Однак на асфальті характеристики шини виявилися не на висоті. У Hakkapeliitta Rsi індекс швидкості R, тобто вони дозволяють доводити стрілку спідометра до позначки 170 км/ч. Розмірний ряд представлений досить широко: від 175/70/R13 до 225/40/R18, загальна кількість типорозмірів сягає 29, а найбільший вибір припадає на посадковий діаметр 16 дюймів.

 Нові шини фірми Continental - модель ContiWinterContakt TS 810 - мають дві модифікації: TS 810 і TS 810 Sport.

   «Просто» TS 810 - шини з асиметричним малюнком протектора, призначені для автомобілів середнього і вищого класу (індекс швидкості не нижче Т) і TS 810 Sport - для високошвидкісних машин (допустимі швидкості 210-240 км/год, індекси V і H ), з іншим, вже симетричним малюнком. У простих і спортивних Conti однаковий склад гуми з домішками активного технічного вуглецю і реактивними пом'якшувачами - для збільшення терміну служби і збереження гнучкості. Якимсь особливим чином у ContiWinterContakt продумані роздільники ламелей - спеціальні виступи між прорізами, що запобігають змикання ламелей в момент контакту з поверхнею дороги. Шини розраховані на посадковий діаметр 15-17 дюймів (TS 810) або 16-19 (TS 810 Sport), а самий екзотичний розмір - 295/30/R19 - наводить на думку, що випадок експлуатації цієї шини серед крижаних торосів розробники ніяк не розглядали .

   Щось подібне пропонує і Pirelli .  Нова модель Pirelli Sottozero, що в перекладі означає «Нижче нуля» - наднизькопрофільною шина з великим посадочним діаметром.

   Протектор колеса має асиметричний малюнок і виконаний за технологією Cap & Base - зовнішній, що контактує з дорогою шар виконаний з більш м'якої гуми - для поліпшення зчіпних властивостей, внутрішній - з більш жорсткою, для кращої керованості. Сьогоднішній Sottozero - шина нешипована, проте, за чутками, в майбутньому році в продажу з'явиться шипований варіант мало не спеціально для російських реалій. «Сотта-Зеро» і TS 810 Sport знаходяться приблизно в одній ціновій категорії, схожі індекси швидкості і пропоновані фірмами розміри, з тією лише різницею, що більша частина асортименту TS 810 Sport припадає на 16-17 дюймів, а Pirelli робить наголос на розмір 18 -19. Крім того, у Pirelli більше варіантів розмірів з високими індексами швидкості.

   Покришку Dunlop Grandtrec Sj 6 продавець охарактеризував так: «Чисто зимова джіповская" липучка "без шипів, основний конкурент " Бріджстоун "DM-Z3 .

Щоправда, "Брідж" жорсткіше буде ... ». Дійсно, Grandtrec Sj 6 створений для позашляховиків (індекс швидкості Q, допустиме навантаження на колесо від 670 кг у самої маленької шини 195/80/R15 до 1180 кг у покришки 275/70/R16). В асортименті - 12 головних джіповскіх типорозмірів від 15 до 18 дюймів.

 І зовні малюнок спрямованого протектора досить строгий, «зубасті» і солідний, як і личить бути малюнку колеса дійсного позашляховика.  

 Технологія, за якою створено Grandtrec Sj 6, виробники називали digityre. Вона включає в себе добавки кремнієвого і вуглецевого композиту в гумову суміш, оптимальну форму і жорсткість бічного блоку шини, 10-ступінчастий профіль робочої поверхні, завдяки якому забезпечується рівномірний тиск на дорогу і велика площа контакту, а також «фірмовий» мікрошип на внутрішній стороні ламелей . Ще один результат застосування digityre - хороше розсіювання шуму. Як і всі розглянуті вище покришки, Dunlop Grandtrec Sj 6 не розрахований на установку шипів.

 Шини Goodyear Ultra Grip 500 до новинок віднести не можна.

   Проте саме з цією осені з'явилися модифікації великих джіповскіх розмірів, наприклад 235/65/R17 і 255/55/R18. А так як Ultra Grip 500 - шина шипована, то для власників позашляховиків поява нових коліс - подія приємне. Адже раніше вибору у них не було - єдиною гідною «шиповки» для позашляховиків була модель Nokian Hakkapeliitta SUV (з'являлися у продажу кустарно шиповані умільцями Pirelli Scorpion, звичайно, не в рахунок).  

 Великорозмірних Ultra Grip 500 нічим, крім лінійних розмірів, не відрізняється від своїх менших двійників. Той же двошаровий «сандвіч»-протектор з верхнього морозостійкого шару з двоокисом кремнію і жорсткого щільного нижнього шару, надійно фіксує шип з «якірної» посадкою. Ламелі, виконані за заводською технологією 3D-BIS, зберігають жорсткість шашок протектора і разом з тим забезпечують досить велику насиченість бігової доріжки бічними крайками. Виражений направлений малюнок з взаємопроникних блоків розсічений канавками для відведення води і сльоти, і зроблено згідно знову ж заводської технології V-TRED. Весь ряд Ultra Grip 500 має індекс швидкості Т (до 190 км/год).

   Тенденція цього року - Купувати нові зимові шини дешевше і, напевно, простіше у віртуальних інтернет-магазинах з доставкою.
«Наживо» зробити це поки що краще на ринку - і з-за більшого вибору і меншу ймовірність того, що потрібного колеса не виявиться у продажу, а також із-за трохи менших цін, приблизно таких же, як і в інтернеті . Однак, як показує досвід, ринкові ціни на гуму в розпал попиту досить швидко наздоганяють, а потім і перевищують магазинні (ціни в яких, до речі, теж не стоять на місці).  
   Як повідомили менеджери однієї з компаній, що займається оптовими поставками шин, на московському ринку краще продаються нешиповані покришки, периферія набагато охочіше скуповує «шпильки». Основний попит початку сезону - дорогі, імениті бренди. Після перших заморозків наступає черга більш бюджетних «корейців», "чехів" і "словаків".

   Втім, на одностайну думку продавців, ціна на гуму все менше стає головним визначальним фактором при виборі покришки. Нинішній покупець готовий викласти досить велику суму за власну безпеку на дорогах.
Тест зимових шипованих шин 15 '
Огляд ринку вітчизняних зимових шин
Що є на ринку імпортних зимових шин


Статьи похожей тематики:

  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • Огляд літніх шин. Що нового на ринку
  • Зимові імпортні шини. Які моделі є на ринку
  • У що взути позашляховик взимку
  • Nokian представила 7-е покоління шипованих шин Hakkapeliitta
  • «Трейд Лайн» презентувала нову лінійку зимових шин
  • Шинний концерн Nokian Tyres виходить на ринок України
  • Зимові шини подорожчали на 10-20%
  • Український ринок шин чекають нелегкі часи, але попит на літні шини істотно ...
  • Зимові шини російського виробництва. Огляд ринку
  • Винайдено засіб для безпеки автоводіння взимку
  • Як правильно підібрати, зберігати та експлуатувати шини. Рекомендації Nokia ...
  • В Україні оголошено штормове попередження. Огляд новинок зимових шин
  • Dunlop презентувала в Україні нову модель шин
  • Тривалий тест зимових шин Nokian Hakkapeliitta R SUV




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.