02-09-2021 | Ремонт и сервис

Як правильно прочистити каталізатор автомобіля?

 

Як правильно прочистити каталізатор автомобіля?
Для знешкодження токсичних газів, що викидаються з двигуна внутрішнього згоряння, в автомобілі передбачено каталітичний нейтралізатор, що встановлюється на виході з випускного колектора. Хоча термін служби елемента становить близько 150 тис. Км, міняти його досить накладно - запчастина надто дорога. Виникає закономірне питання, чи можна почистити каталізатор і таким чином продовжити ресурс. Відповідь: прочищення допустима.
Коли варто чистити нейтралізатор?
Агрегат, зовні схожий на бачок резонатора, являє собою ємність з двома приєднувальними патрубками. Усередині знаходяться дрібні керамічні стільники, покриті каталітичним шаром на основі благородних металів (звідси і висока ціна запчастини). Відпрацьовані димові гази засмічують осередку сажею і нагаром, поступово роблячи нейтралізатор непрохідним.
Чистка або промивка каталізатора дасть позитивний результат і продовжить ресурс елемента в таких випадках:
Якщо процедура виконується в якості профілактики, задовго до виникнення проблеми.
Коли стільники не пошкоджені і просто забиті сажею (початкова стадія зносу елемента).
Якщо керамічна структура не оплавлена ​​внаслідок застосування етилованого бензину.
Засмічення прохідного перерізу елемента характеризується наступними ознаками:
двигун помітно втрачає в потужності, розгін стає млявим;
споживання пального, навпаки, зростає;
утруднений пуск двигуна;
безпричинна зупинка двигуна на холостому ходу.
Для успішного очищення каталізатора важливо зловити момент, коли керамічна начинка ще не встигла прийти в непридатність. Звідси рекомендація - краще промити елемент заздалегідь, не чекаючи тривожних сигналів. Процедура вимагає мінімум зусиль і фінансових витрат з боку господаря авто.
Автолюбителями і майстрами станцій технічного обслуговування практикується 3 способи очищення каталізатора від масляного нагару і сажі:
Профілактична чистка миючим засобом проводиться на пробігу 70-100 тис. Км без зняття з автомобіля.
Механічне очищення.
Багаторазова промивка.
Останні 2 варіанти мають на увазі демонтаж і часткову розбирання нейтралізатора.
Для механічного чищення треба розташовувати компресором і підготувати дрібну наждачний папір. Метод не можна назвати вдалим, оскільки видаляються лише зовнішні забруднення, в глибині керамічних сот частина нагару залишається.
Нерідко автолюбителі замість промивання пробивають забруднилися стільники наскрізь металевим предметом, щоб звільнити прохід димових газах. Подібні крайні заходи допустимо використовувати лише в одному випадку - ви перепробували всі засоби промивання і не добилися успіху.
Конструктивно ресурс каталізатора розрахований, в середньому, на пробіг в 140 -160 тисяч км. Нерідко він функціонує довше, якщо машина експлуатується грамотно, з використанням якісного пального. Впливають на це й інші причини. У разі нагромадження небажаних факторів каталізатор забивається і виконує свою функцію значно гірше.
Для знешкодження токсичних газів, що викидаються з двигуна внутрішнього згоряння, в автомобілі передбачено каталітичний нейтралізатор, що встановлюється на виході з випускного колектора. Хоча термін служби елемента становить близько 150 тис. Км, міняти його досить накладно - запчастина надто дорога. Виникає закономірне питання, чи можна почистити каталізатор і таким чином продовжити ресурс. Відповідь: прочищення допустима.
Звичайно ж, якщо ви хочете отримати гарантований результат, то необхідно звернутися до фахівців. Чистку каталізаторів у Львові вам зроблять дуже якісно.

Коли варто чистити нейтралізатор?

Агрегат, зовні схожий на бачок резонатора, являє собою ємність з двома приєднувальними патрубками. Усередині знаходяться дрібні керамічні стільники, покриті каталітичним шаром на основі благородних металів (звідси і висока ціна запчастини). Відпрацьовані димові гази засмічують осередку сажею і нагаром, поступово роблячи нейтралізатор непрохідним.
Чистка або промивка каталізатора дасть позитивний результат і продовжить ресурс елемента в таких випадках:

1. Якщо процедура виконується в якості профілактики, задовго до виникнення проблеми.
2. Коли стільники не пошкоджені і просто забиті сажею (початкова стадія зносу елемента).
3. Якщо керамічна структура не оплавлена ​​внаслідок застосування етилованого бензину.
Засмічення прохідного перерізу елемента характеризується наступними ознаками:
1. Двигун помітно втрачає в потужності, розгін стає млявим;
2. Споживання пального, навпаки, зростає;
3. Утруднений пуск двигуна;
4. Безпричинна зупинка двигуна на холостому ходу.
Для успішного очищення каталізатора важливо зловити момент, коли керамічна начинка ще не встигла прийти в непридатність. Звідси рекомендація - краще промити елемент заздалегідь, не чекаючи тривожних сигналів. Процедура вимагає мінімум зусиль і фінансових витрат з боку господаря авто.
Автолюбителями і майстрами станцій технічного обслуговування практикується 3 способи очищення каталізатора від масляного нагару і сажі:

1. Профілактична чистка миючим засобом проводиться на пробігу 70-100 тис. Км без зняття з автомобіля.
2. Механічне очищення.
3. Багаторазова промивка.
4. Останні 2 варіанти мають на увазі демонтаж і часткову розбирання нейтралізатора.
Для механічного чищення треба розташовувати компресором і підготувати дрібну наждачний папір. Метод не можна назвати вдалим, оскільки видаляються лише зовнішні забруднення, в глибині керамічних сот частина нагару залишається.
Нерідко автолюбителі замість промивання пробивають забруднилися стільники наскрізь металевим предметом, щоб звільнити прохід димових газах. Подібні крайні заходи допустимо використовувати лише в одному випадку - ви перепробували всі засоби промивання і не добилися успіху.
Конструктивно ресурс каталізатора розрахований, в середньому, на пробіг в 140 -160 тисяч км. Нерідко він функціонує довше, якщо машина експлуатується грамотно, з використанням якісного пального. Впливають на це й інші причини. У разі нагромадження небажаних факторів каталізатор забивається і виконує свою функцію значно гірше.

 



Статьи похожей тематики:

  • Як збільшити ресурс двигуна? Що таке АНАМЕГАТОРИ моторних масел та їх принц ...
  • Масляні фільтри. Чому ж існують підробки?
  • Як перевірити роботу лямда-зонда
  • Навіщо потрібен фільтр нульового опору
  • Сертифікати Євро-2 в Росії видають прямо на кордоні
  • Які фільтри потрібні Вашого автомобіля.
  • Які фільтри потрібні Вашому автомобілю
  • У гібридному концепті Ford Fiesta зменшено використання палива
  • Як перетворити стояння в пробці в приємне проведення часу
  • VW Crafter отримав систему Start-Stop
  • Що можна використовувати взимку для миття скла?
  • Захистіть Ваше авто від поломок - всі наші акумулятори сертифіковані та пер ...
  • Як підготувати двигун і основні системи автомобіля до зими? Поради професіо ...
  • Як доглядати за автомобільним кондиціонером
  • Якщо загорівся "Check Engine "...


  • show_banner('240x400'); //размер баннера ?>

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.