05-01-2011 | Ремонт и сервис

Першу в Україні систему управління транспорту монтують на Бориспільській трасі

Система охопить поки 18 кілометрів траси: від Харківської площі до Борисполя, пише газета "Сегодня".    - Дорогу ми обрали невипадково. Це якраз те місце, яке першим бачать іноземці, приїжджаючи до Києва, - розповів нам Олександр Булатов, головний інженер проекту з "Укрдіпродор". - Це єдина в Україні магістраль, яка не має перетину з іншими дорогами в одному рівні, а допустима швидкість на ній аж 130 км/ч. Так що дорога дуже значуща.     Нагляд за асфальтом. Поки змонтовані тільки опори для автоматизованої системи управління рухом та контролю за станом дорожнього покриття. Скоро почнуть установку устаткування.
   - Система стежитиме за якістю проїжджої частини. На спеціальних моніторах буде висвітлюватися інформація, що попереджає про виникнення ожеледиці за 3-24 години. Влітку ж, коли асфальт розтоплюється і є загроза появи вибоїн від вантажного транспорту, табло буде повідомляти і про це, забороняти вантажівкам їхати по трасі або направляти їх у якийсь один ряд, - розповів Олександр Камілловіч. - Ми визначили самі несприятливі місця на цій трасі і вмонтіруем в них спеціальні метеостанції. На складних ділянках ожеледь виникає на 1-2 години раніше, ніж скрізь. Станція передасть інформацію, якщо така загроза з'явиться, і дорожні служби можуть це запобігти. Крім того, метеостанції самі визначають необхідну кількість реагентів для покриття проїжджої частини та їх складові. Дорожникам залишається тільки взяти потрібну суміш і розсіяти.
   Також на освітлювальних стовпах будуть встановлені відеокамери. На 18-ти кілометрах траси їх поставлять 20 штук таким чином, щоб охоплювати кожен метр дороги. Камери будуть керованими - вони здатні повертатися на всі боки, знімати крупним планом підозрілу машину або місце ДТП. У разі виникнення аварії або НП можна буде попередити інших водіїв, що виникла "пробка". На опорах в обидві сторони розвісять електронні табло, де постійно буде висвітлюватися інформація про те, що діється на трасі, наприклад: "Попереду затор - об'їзд по дорогах ...", або" скиньте швидкість - дорожні роботи ". На кожній смузі встановлять детектори руху: вони будуть визначати, по якій смузі йде авто, з якою швидкістю і тип машини - легкова або вантажна.
   Окремі елементи подібних систем є в Росії і Білорусі, але київська система - найповніша і поки єдина у всій Східній Європі.  
 Нова система повністю запрацює вже в червні 2007 року. Змонтують її трохи раніше, щоб провести випробування і налаштувати програмне забезпечення. Що стосується витрат, то обновка обійдеться в 35 мільйонів гривень, плюс ще 13 мільйонів витратять на будівництво центру управління - невеликої будівлі, в якому дорожники будуть спостерігати за життям міста.


Статьи похожей тематики:

  • Уряд затвердив Програму створення систем інформаційного забезпечення на дор ...
  • Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ...
  • Вивчаючи аварії, Volvo розробляє нові системи безпеки
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • Які повноваження потребує ДАІ від Верховної Ради
  • Які повноваження будуть в обновленого ДАІ. Короткий аналіз нововведень
  • Види автомошеннічества. Не потрап
  • Новинки автоелектроніки. Огляд ідей
  • Список місць, де встановлені камери ДАІ
  • ДАІ отримує право вилучати водійське посвідчення у порушників
  • ДАІ отримала право вилучати водійські посвідчення
  • Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ...
  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • Діагностика бортового комп&
  • Прем&




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.