05-01-2011 | Ремонт и сервис
Уряд затвердив Програму створення систем інформаційного забезпечення на дор ... Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ... Вивчаючи аварії, Volvo розробляє нові системи безпеки Як треба їздити взимку. Поради фахівця Які повноваження потребує ДАІ від Верховної Ради Які повноваження будуть в обновленого ДАІ. Короткий аналіз нововведень Види автомошеннічества. Не потрап Новинки автоелектроніки. Огляд ідей Список місць, де встановлені камери ДАІ ДАІ отримує право вилучати водійське посвідчення у порушників ДАІ отримала право вилучати водійські посвідчення Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ... Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку Прем& Діагностика бортового комп&
Першу в Україні систему управління транспорту монтують на Бориспільській трасі
Система охопить поки 18 кілометрів траси: від Харківської площі до Борисполя, пише газета "Сегодня".
- Дорогу ми обрали невипадково. Це якраз те місце, яке першим бачать іноземці, приїжджаючи до Києва, - розповів нам Олександр Булатов, головний інженер проекту з "Укрдіпродор". - Це єдина в Україні магістраль, яка не має перетину з іншими дорогами в одному рівні, а допустима швидкість на ній аж 130 км/ч. Так що дорога дуже значуща.
Нагляд за асфальтом. Поки змонтовані тільки опори для автоматизованої системи управління рухом та контролю за станом дорожнього покриття. Скоро почнуть установку устаткування.
- Система стежитиме за якістю проїжджої частини. На спеціальних моніторах буде висвітлюватися інформація, що попереджає про виникнення ожеледиці за 3-24 години. Влітку ж, коли асфальт розтоплюється і є загроза появи вибоїн від вантажного транспорту, табло буде повідомляти і про це, забороняти вантажівкам їхати по трасі або направляти їх у якийсь один ряд, - розповів Олександр Камілловіч. - Ми визначили самі несприятливі місця на цій трасі і вмонтіруем в них спеціальні метеостанції. На складних ділянках ожеледь виникає на 1-2 години раніше, ніж скрізь. Станція передасть інформацію, якщо така загроза з'явиться, і дорожні служби можуть це запобігти. Крім того, метеостанції самі визначають необхідну кількість реагентів для покриття проїжджої частини та їх складові. Дорожникам залишається тільки взяти потрібну суміш і розсіяти.
Також на освітлювальних стовпах будуть встановлені відеокамери. На 18-ти кілометрах траси їх поставлять 20 штук таким чином, щоб охоплювати кожен метр дороги. Камери будуть керованими - вони здатні повертатися на всі боки, знімати крупним планом підозрілу машину або місце ДТП. У разі виникнення аварії або НП можна буде попередити інших водіїв, що виникла "пробка". На опорах в обидві сторони розвісять електронні табло, де постійно буде висвітлюватися інформація про те, що діється на трасі, наприклад: "Попереду затор - об'їзд по дорогах ...", або" скиньте швидкість - дорожні роботи ". На кожній смузі встановлять детектори руху: вони будуть визначати, по якій смузі йде авто, з якою швидкістю і тип машини - легкова або вантажна.
Окремі елементи подібних систем є в Росії і Білорусі, але київська система - найповніша і поки єдина у всій Східній Європі.
Нова система повністю запрацює вже в червні 2007 року. Змонтують її трохи раніше, щоб провести випробування і налаштувати програмне забезпечення. Що стосується витрат, то обновка обійдеться в 35 мільйонів гривень, плюс ще 13 мільйонів витратять на будівництво центру управління - невеликої будівлі, в якому дорожники будуть спостерігати за життям міста.
- Система стежитиме за якістю проїжджої частини. На спеціальних моніторах буде висвітлюватися інформація, що попереджає про виникнення ожеледиці за 3-24 години. Влітку ж, коли асфальт розтоплюється і є загроза появи вибоїн від вантажного транспорту, табло буде повідомляти і про це, забороняти вантажівкам їхати по трасі або направляти їх у якийсь один ряд, - розповів Олександр Камілловіч. - Ми визначили самі несприятливі місця на цій трасі і вмонтіруем в них спеціальні метеостанції. На складних ділянках ожеледь виникає на 1-2 години раніше, ніж скрізь. Станція передасть інформацію, якщо така загроза з'явиться, і дорожні служби можуть це запобігти. Крім того, метеостанції самі визначають необхідну кількість реагентів для покриття проїжджої частини та їх складові. Дорожникам залишається тільки взяти потрібну суміш і розсіяти.
Також на освітлювальних стовпах будуть встановлені відеокамери. На 18-ти кілометрах траси їх поставлять 20 штук таким чином, щоб охоплювати кожен метр дороги. Камери будуть керованими - вони здатні повертатися на всі боки, знімати крупним планом підозрілу машину або місце ДТП. У разі виникнення аварії або НП можна буде попередити інших водіїв, що виникла "пробка". На опорах в обидві сторони розвісять електронні табло, де постійно буде висвітлюватися інформація про те, що діється на трасі, наприклад: "Попереду затор - об'їзд по дорогах ...", або" скиньте швидкість - дорожні роботи ". На кожній смузі встановлять детектори руху: вони будуть визначати, по якій смузі йде авто, з якою швидкістю і тип машини - легкова або вантажна.
Окремі елементи подібних систем є в Росії і Білорусі, але київська система - найповніша і поки єдина у всій Східній Європі.
Нова система повністю запрацює вже в червні 2007 року. Змонтують її трохи раніше, щоб провести випробування і налаштувати програмне забезпечення. Що стосується витрат, то обновка обійдеться в 35 мільйонів гривень, плюс ще 13 мільйонів витратять на будівництво центру управління - невеликої будівлі, в якому дорожники будуть спостерігати за життям міста.