Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Ремонт и сервис

Першу в Україні систему управління транспорту монтують на Бориспільській трасі

Система охопить поки 18 кілометрів траси: від Харківської площі до Борисполя, пише газета "Сегодня".    - Дорогу ми обрали невипадково. Це якраз те місце, яке першим бачать іноземці, приїжджаючи до Києва, - розповів нам Олександр Булатов, головний інженер проекту з "Укрдіпродор". - Це єдина в Україні магістраль, яка не має перетину з іншими дорогами в одному рівні, а допустима швидкість на ній аж 130 км/ч. Так що дорога дуже значуща.     Нагляд за асфальтом. Поки змонтовані тільки опори для автоматизованої системи управління рухом та контролю за станом дорожнього покриття. Скоро почнуть установку устаткування.
   - Система стежитиме за якістю проїжджої частини. На спеціальних моніторах буде висвітлюватися інформація, що попереджає про виникнення ожеледиці за 3-24 години. Влітку ж, коли асфальт розтоплюється і є загроза появи вибоїн від вантажного транспорту, табло буде повідомляти і про це, забороняти вантажівкам їхати по трасі або направляти їх у якийсь один ряд, - розповів Олександр Камілловіч. - Ми визначили самі несприятливі місця на цій трасі і вмонтіруем в них спеціальні метеостанції. На складних ділянках ожеледь виникає на 1-2 години раніше, ніж скрізь. Станція передасть інформацію, якщо така загроза з'явиться, і дорожні служби можуть це запобігти. Крім того, метеостанції самі визначають необхідну кількість реагентів для покриття проїжджої частини та їх складові. Дорожникам залишається тільки взяти потрібну суміш і розсіяти.
   Також на освітлювальних стовпах будуть встановлені відеокамери. На 18-ти кілометрах траси їх поставлять 20 штук таким чином, щоб охоплювати кожен метр дороги. Камери будуть керованими - вони здатні повертатися на всі боки, знімати крупним планом підозрілу машину або місце ДТП. У разі виникнення аварії або НП можна буде попередити інших водіїв, що виникла "пробка". На опорах в обидві сторони розвісять електронні табло, де постійно буде висвітлюватися інформація про те, що діється на трасі, наприклад: "Попереду затор - об'їзд по дорогах ...", або" скиньте швидкість - дорожні роботи ". На кожній смузі встановлять детектори руху: вони будуть визначати, по якій смузі йде авто, з якою швидкістю і тип машини - легкова або вантажна.
   Окремі елементи подібних систем є в Росії і Білорусі, але київська система - найповніша і поки єдина у всій Східній Європі.  
 Нова система повністю запрацює вже в червні 2007 року. Змонтують її трохи раніше, щоб провести випробування і налаштувати програмне забезпечення. Що стосується витрат, то обновка обійдеться в 35 мільйонів гривень, плюс ще 13 мільйонів витратять на будівництво центру управління - невеликої будівлі, в якому дорожники будуть спостерігати за життям міста.


Статьи похожей тематики:

  • ДАІ анонсує: Візир-2 розвісять на стовпах
  • Автомобілі навчаться скидати швидкість на перехрестях
  • Червоненко планує здати в концесію автобан Київ-Одеса
  • Повідомлення прес-служби ДАІ: вул.Хрещатик будуть ремонтувати до 30.04.2005
  • У Японії почалися випробування інтелектуальної системи управління транспорт ...
  • ДАІ Одеси отримала два Porsche
  • Супутники будуть глушити мотори лихачів з космосу
  • У Києві автобуси оснастять автоматизованою системою
  • Розроблено "антирадар" для відеокамери
  • Як обманюють відеокамери новозеландські водії
  • Nissan розробив систему контролю відстані
  • Mercedes-Benz попередять пішоходів про своє наближення
  • Nissan розробив систему контролю відстані до попереду йде транспортного зас ...
  • Через снігопад Одеса стала в пробці
  • У Росії з 1 січня введуть 24 нових дорожніх знаки і 18 різновидів старих



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.