05-01-2011 | Ремонт и сервис
Вивчаючи аварії, Volvo розробляє нові системи безпеки Чи безпечно їздити на старих ЛАЗах Жінки за кермом. На чому їздять "зірки" Водій - вчися їздити за Правилами. З 17 листопада в Україні діють нові штра ... Шахраї придумали нові способи розлучення на дорогах В Україні буде новий закон про лізинг Як треба їздити взимку. Поради фахівця Види автомошеннічества. Не потрап ЖІНКА за кермом. У ЧОМУ ОСОБЛИВОСТІ? Mercedes оголосив про нову відкличний кампанії В Україні почала діяти програма преміум-асистансу Mercedes-Benz Mobilo Російський ринок автобусів. Огляд новинок В Україні стартував продаж нового покоління Mercedes-Benz E-класу Що робити, коли вас підрізають? Число несправних автомобілів збільшується. У 2004 році відкличні кампанії т ...
Mercedes-Benz E-Klasse знову потрапив у скандальну історію
У Mercedes-Benz знову виявлені проблеми з електрогідравлічними гальмами, повідомляє штуттгарсткая Bild.
Напередодні жінка-водій седана E-Klasse врізалася в міський автобус, тому що не змогла зупинити свій автомобіль, хоча "з-всіх сил" натискала на педаль гальма, повідомляє видання. Представники DaimlerChrysler вважають, що мова йде про одиничний випадок. Вони звернулися до власниці потерпілого в ДТП автомобіля з настійним проханням надати машину для ретельного вивчення причин аварії на предмет виявлення заводського браку. У минулому році DaimlerChrysler відкликав в загальній складності 680.000 автомобілів E-Klasse і SL-Klasse для усунення дефектів електрогідравлічних гальм, і з тих пір ніяких сигналів про дану несправності не надходило.
Напередодні жінка-водій седана E-Klasse врізалася в міський автобус, тому що не змогла зупинити свій автомобіль, хоча "з-всіх сил" натискала на педаль гальма, повідомляє видання. Представники DaimlerChrysler вважають, що мова йде про одиничний випадок. Вони звернулися до власниці потерпілого в ДТП автомобіля з настійним проханням надати машину для ретельного вивчення причин аварії на предмет виявлення заводського браку. У минулому році DaimlerChrysler відкликав в загальній складності 680.000 автомобілів E-Klasse і SL-Klasse для усунення дефектів електрогідравлічних гальм, і з тих пір ніяких сигналів про дану несправності не надходило.