05-01-2011 | Ремонт и сервис

Якість роботи техцентрах та автомийок оцінять на «гарячій лінії»

З 2 листопада 2004 року почне діяти «гаряча лінія», присвячена якості обслуговування на столичних автосервісах, автомийках та пунктах технічного огляду автомобілів, повідомили «Газеті.Ru» до Департаменту транспорту та зв'язку міста Москви. Як відзначив представник департаменту, «основна мета« гарячої лінії »- аналіз скарг та пропозицій автовласників, а також вживання заходів до недобросовісних фірмам, що надають послуги в цій області ». Кожен бажаючий може зателефонувати на «гарячу лінію» по буднях з 9.00 до 19.00 за телефоном 202-59-25. Акція триватиме до 2 грудня 2004 року.


Статьи похожей тематики:

  • Новий порядок проведення техогляду в Україну. Проект
  • У Москві розпочався міський конкурс серед автосервісів, автомийок і пунктів ...
  • Скільки можна випити за кермом
  • Увага! Мінтранс ввів нові правила надання сервісних послуг
  • Кого допустять проводити техогляд в Україну (Тимчасове положення)
  • У Москві діє комісія з упорядкування роботи міських платних парковок.
  • Як довести свою правоту на автосервісі. Новий Порядок гарантійного ремонту
  • Москвичі можуть скаржитися на автосервіс
  • Порядок гарантійного ремонту та заміни автомобілів тепер регламентований На ...
  • Почала роботу гаряча лінія з питань покупки автомобілів у кредит
  • Де в квітні вигідно купувати автомобілі? Огляд акцій і знижок
  • МВС пропонує Кабміну не підвищувати дозволену швидкість в населених пунктах
  • В Україні створено Головавтоінспекції (ДАІ)
  • У України розпочала роботу «гаряча лінія» Chery
  • У Москві борються з "лежачими поліцейськими"




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.