Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Ремонт и сервис

Якість роботи техцентрах та автомийок оцінять на «гарячій лінії»

З 2 листопада 2004 року почне діяти «гаряча лінія», присвячена якості обслуговування на столичних автосервісах, автомийках та пунктах технічного огляду автомобілів, повідомили «Газеті.Ru» до Департаменту транспорту та зв'язку міста Москви. Як відзначив представник департаменту, «основна мета« гарячої лінії »- аналіз скарг та пропозицій автовласників, а також вживання заходів до недобросовісних фірмам, що надають послуги в цій області ». Кожен бажаючий може зателефонувати на «гарячу лінію» по буднях з 9.00 до 19.00 за телефоном 202-59-25. Акція триватиме до 2 грудня 2004 року.


Статьи похожей тематики:

  • Москвичі можуть скаржитися на автосервіс
  • У Москві розпочався міський конкурс серед автосервісів, автомийок і пунктів ...
  • Почала роботу гаряча лінія з питань покупки автомобілів у кредит
  • У України розпочала роботу «гаряча лінія» Chery
  • У Москві діє комісія з упорядкування роботи міських платних парковок.
  • У Москві побудують "смарт-паркінги" на 120 машиномісць
  • Мінтрансзв&
  • Техогляд віддадуть приватникам до 2012 року
  • Мінтранс має намір розслідувати ДТП
  • Volvo доступні в кредит під 3% річних
  • З 15 червня розпочав свою роботу телефон гарячої лінії Mazda і Suzuki
  • З 15 червня розпочав свою роботу телефон гарячої лінії Mazda і Suzuki
  • Автовласники оцінили безкоштовний сервіс в «АІС»
  • У Тойота Центр Київ «Автосаміт» представлений «Калейдоскоп сервісних пропоз ...
  • В Україні почала діяти нова акція на купівлю автомобілів ВАЗ



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.