Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Ремонт и сервис

Число несправних автомобілів збільшується. У 2004 році відкличні кампанії торкнулися 17,4 млн. авто

Вражаюче число автомобілів було відкликано для усунення несправностей американськими виробниками в період з січня по червень цього року - 17,4 млн. Причому за весь 2003 рік для усунення різних несправностей відкликали 19 млн машин. Оскільки кількість продаваних у США автомобілів збільшилася незначно (див. таблицю), експертам агентства Bloomberg довелося констатувати різке зростання неякісної продукції. Абсолютний рекорд поставлено і за кількістю відгуків за місяць. Якщо за минулий рік в середньому виробники оголошували на місяць про виявленні несправностей у 1970 тисяч автомобілів, то в цьому році це число досягло 2,9 млн.

   Агентство Bloomberg також підрахувало кількість дефектних автомобілів по окремих автомобільним брендам. Безперечним лідером по несправностей стала компанія General Motors. Через допущених при виробництві і збірці дефектів їй довелося викликати на сервісні станції для безкоштовного ремонту 7920 тисяч автомобілів - майже половину з усіх відкликаних у США автомобілів за першу половину року. Від цього постраждали не тільки споживачі - прибуток компанії знизився на 19%.

     Друге місце в рейтингу займає концерн DaimlerChrysler, який відкликав 3210 тисяч автомобілів - на 60% більше, ніж у 2003 році. «Відгуки - необхідний захід для того, щоб компанія була впевнена, що вироблені автомобілі зроблені саме так, як було задумано», - запевняє прес-секретар DaimlerChrysler Макс Гейтс. Крім того, в компанії існує спеціальний фонд, кошти з якого витрачаються лише на організацію відгуків, пояснив Гейтс. У GM теж існує подібний фонд загальним обсягом $ 1,48 млрд, з якого в першому кварталі цього року компанія витратила на «заплановані» несправності машин $ 451 млн.

     Третє місце в списку займає Ford, яка відкликала 1690 тисяч автомобілів в 2004 році.  Ford Motor Co. став єдиною компанією, якій вдалося зменшити кількість відгуків у порівнянні з усім 2003 роком.    По всій видимості, результат міг би бути ще краще, якщо б не масштабне відкликання, про який Ford оголосив днями, запросивши на сервіси 171 тис. машин - пікапів серії F Super Duty, позашляховиків Excursion, седанів Crown Victoria і Lincoln Towncar 2003 року випуску. Несправності в них досить серйозні - у джипів будуть усувати неякісне кріплення акумуляторів, яке може призвести до спалаху двигуна, а у легковиків виявили серйозну проблему із задньою підвіскою. Крім них під сервісну кампанію потрапили 25 тис. седанів Ford Taurus, купе Ford Thunderbird і седанів Mercury Sable 2004 року, у яких на заводі неправильно зварили каркас сидінь.

     Четверте місце дісталося японській Honda - за 2004 рік оголошено п'ять сервісних кампаній. Наймасовіша - 440 тис. седанів Civic і 600 тис. мінівенів Odyssey. З початку року 1260 тисяч власників Honda довелося зайвий раз відвідати сервісну станцію, а кількість відгуків у порівнянні з 2003 роком збільшилася на 40%. Тільки на відкликання мінівенів Honda витратила $ 153 млн. Представники компанії прокоментували необхідність сервісних компаній бажанням попередити можливі аварії своїх автомобілів.  Негативний приклад зростання кількості неякісної продукції на американському ринку продемонструвала компанія Toyota, що вважається однією з самих надійних автомобільних марок.

     На відміну від обігнали її в рейтингу автовиробників японці відкликали небагато машин - всього 367 тис. Натомість зростання кількості відкликаних автомобілів по відношенню до минулого року склав 74%.    Експерти агентства Bloomberg вважають, що кількість відгуків різко зростає, як тільки виробник випускає нову модель автомобіля. В останні роки модельні ряди фірм оновлюються все швидше, тому й зростають загальні показники. Причому в більшості випадків проблеми в машинах не настільки гострі, як передполагают технічні служби компаній. Про це говорить той факт, що  70% власників «неблагонадійних» автомобілів не є на сервісні станції для безкоштовного ремонту.

     Простіше кажучи, автовиробники вважають за краще дути на воду, випивши гарячого молока під час кількох гучних судових процесів з-за несправності із своїми автомобілями.


Статьи похожей тематики:

  • У Німеччині відкликали в ремонт 1,4 млн. автомобілів
  • Land Rover заслужив імідж самої ненадійною марки
  • США за півроку відкликали 10,2 мільйона машин
  • Lexus очолила рейтинг якості нових автомобілів
  • General Motors повернув собі статус № 1 на американському ринку
  • GM і Ford не можуть наздогнати Toyota
  • У 2004 році в Америці викрадено 1,2 мільйона машин
  • Сенсації на американському ринку. Японці змусили США відмовитися від пікапі ...
  • Porsche і Lincoln в рейтингу надійності стали першими
  • Toyota ремонтує по 50 тисяч відкликаних автомобілів на день
  • У березні General Motors повернула собі лідерство на ринку США
  • У Китаї куплять 4700 тисяч автомобілів
  • Honda відкликає більше 2,7 тисяч автомобілів Odyssey
  • Зростання класу Premium у Китаї закінчується
  • Toyota вийшла на перше місце за продажами автомобілів у світі



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.