Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Автосервисное оборудование

В Україні створили сервіс-клуби Mazda і Suzuki

Компанія "АВТО Інтернешнл" , з метою побудови системи лояльності існуючих і потенційних клієнтів до торгових марок Mazda і Suzuki,  створює єдиний по всій України сервіс-клуб, який буде називатися Mazda Service Club і Suzuki Service Club відповідно. Членами клубу автоматично стають покупці нових автомобілів Mazda і Suzuki, що зробили покупку в салонах авторизованої дилерській мережі «АВТО Інтернешнл» з 21 серпня 2006р .
 Що дає це членство в сервіс-клубах? Члени клубу зможуть скористатися рядом переваг, а саме: отримати цілодобову допомогу в дорозі, як консультаційного плану, так і технічного, екстреного.

     1. Подзвонивши в цілодобовий диспетчерський центр за телефоном 8 (044) 537 70 01 , клієнт отримує широкий перелік інформаційних послуг (про дилерської мережі компанії "АВТО Інтернешнл": місцезнаходження, графік роботи, відповідальні особи; інформація про моделі, ціни, умови кредитування; про акції які проводяться компанією і т.д.; про місцезнаходження та телефони СТО, АЗС, компаній таксі, готелів, медичних установ).

   2. Також, зателефонувавши за номером диспетчерського центру, клієнт отримає технічну консультацію по телефону щодо особливостей експлуатації автомобіля,

   3. Додаткові інформаційні послуги внаслідок ДТП:
 - Перша медична допомога по телефону;
 - Консультація при ДТП;
 - Порядок дій на місці ДТП;
 - Порядок оформлення документів;
 - Юридична підтримка;
 - Загальний порядок звернення в страхову компанію;
 - Інформація про: ДАІ, аварійні комісії, евакуатори, страхові компанії (місцезнаходження, телефони), передача термінового повідомлення від клієнта.

   4. Також клієнтам надаються організаційні послуги :

    а. Внаслідок поломки:
 - Заміна колеса;
 - У разі необхідності доставка бензину;
 - Підзарядка акумулятора;
 - Виклик евакуатора;
 - Доставка несправного транспорту на СТО;
 - Організація подачі автомобіля з водієм;
 - Замовлення готелю.

    б. Внаслідок ДТП:
 - Виклик ДАІ;
 - Виклик КСП (карети швидкої допомоги)
 - Виклик евакуатора
 - Організація доставки автомобіля на СТО або стоянку, яка охороняється.


   Транспортування автомобіля здійснюється тільки на авторизовані СТО дилерської мережі ДП «АВТО Інтернешнл».

   Послуги надаються по всій території Україні.

   Більш детальну інформацію можна отримати, зателефонувавши за номером 8 (044) 537 70 01

 або на сайтах mazda.ua і suzuki.ua


Статьи похожей тематики:

  • В Україні з&
  • Відкрилася гаряча лінія Volkswagen Assistance
  • Для власників Audi вже два роки діє програма допомоги Audi Assistance
  • З 15 червня розпочав свою роботу телефон гарячої лінії Mazda і Suzuki
  • У серпні повнопривідні Mazda 2009 пропонуються за спеціальними цінами
  • В Україні подешевшали Mazda CX-7 та CX-9
  • З 15 червня розпочав свою роботу телефон гарячої лінії Mazda і Suzuki
  • 13%-а надбавка не вплине на вартість офіційних автомобілів Mazda
  • Стартувала розпродаж лімітованого складу Mazda ВТ-50 за зниженою на 15% цін ...
  • Лімітований склад автомобілів Mazda став на 8% доступніше
  • На Mazda3 встановили новорічні ціни - від 166400 грн.
  • Mazda відкриває сезон унікальних цін - зниження до -22%
  • У мережі "АВТО Інтернешнл" Mazda знову доступна в кредит під 7% у ...
  • Стартувала повнопривідна весна 4х4 від Mazda
  • Покупці Mazda отримують літній відпочинок у подарунок



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.