Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Автосервисное оборудование

BOSCH розробила безконтактну оптичну систему регулювання кутів установки коліс

Ходова частина сучасних легкових автомобілів вимагає ретельної настройки. Точність її вимірювання та регулювання гранично важливі при технічному обслуговуванні автомобіля. У відповідності з цими вимогами фірма BOSCH, за підтримки BMW, розробила новітню, безконтактну оптичну систему регулювання кутів установки коліс «New generation». Дана система дозволяє швидко і точно виміряти геометрію ходової, як на підйомнику, так і в режимі проїзду автомобіля.  Вперше «New generation» буде представлено на промисловій виставці «Автомеханіка 2004». Нова вимірювальна система спочатку буде встановлюватися тільки на станціях технічного обслуговування дилерів BMW, і буде мати назву "BMW KDS New Generation".   За допомогою нової системи з'явилася можливість виміряти кут установки коліс не тільки традиційним шляхом у статичному положенні на підйомнику, а й у режимі руху автомобіля.
 Такий режим вимірювання можливий тільки в приладах «New generation». Принцип вимірювання полягає в русі автомобіля між двох вимірювальних стійок, що дозволяє одночасно виміряти як геометрію ходової частини так сходження і розвал. Завдяки цьому підвищується ефективність приймання автомобіля на технічну станцію, т.к клієнт може бути відразу проінформований чи потребує ходова частина його автомобіля в ремонті.
 Вимірювальна технологія, запропонована «Новим поколінням» має значні переваги перед традиційними системами вимірювання кута: результати вимірювання геометрії ходової частини надає безконтактна стереоскопічний тривимірна технологія, що дозволяє забезпечити швидкість і точність вимірювання, прискорюючи при цьому повну процедуру технічного обслуговування автомобіля. Інша перевага над звичайними вимірювальними системами полягає в тому, що останні можуть показувати помилкові дані з-за зносу механічних частин, у той час як нова оптична система гарантує точність показників протягом усього терміну експлуатації.
 Для того щоб виміряти кути коліс за допомогою системи «New generation», для початку довільно прикріплюють чотири маркери навколо кожної надколісні дуги. Додатковий маркер, який використовується для вимірювання висоти посадки, встановлюють по одному над центрами кожного колеса. У загальній складності необхідно 20 самоклеючих маркерів, які можна легко прикріпити, а потім зняти. На завершення, до кожного колеса кріпляться магнітні адаптери, на кожному з яких знаходяться ще по п'ять додаткових відміток для вимірювання.
 Підйомник, який використовується при безконтактному оптичному аналізі ходової частини, оснащений звичайними поворотними плитами. Навколо нього розташовані чотири вимірювальні стійки, які призначені для проведення оптичного вимірювання. На кожній стійці знаходяться дві потужні відеокамери, які у свою чергу оточені кільцевої світлодіодним спалахом. У той час, коли автомобіль із встановленими маркерами, в'їжджає на підйомник, камери записують положення цих маркерів з різних ракурсів під час підсвічування спалахом. Завдяки отриманим даним, комп'ютер має можливість виміряти геометрію ходової частини.
 Як тільки автомобіль виявляється на поворотних платах, розвал і сходження коліс починає вимірюватися, при цьому величина дорожнього просвіту постійно враховується в підрахунках. Потенційні помилки які можуть виникнути внаслідок неакуратного кріплення адаптера до колеса усуваються самою системою. Процедура з обертанням рульового колеса може бути виконана безперервно зліва направо завдяки високій частоті передачі даних. Виміряні значення можуть бути лічені при лубом положенні коліс. Всі отримані дані в реальному масштабі часу відображаються на TFT-екрані, який встановлений на зручній стійці разом з ПК і принтером. Програмне забезпечення «веде» оператора за програмою вимірювань крок за кроком.  Якщо автомобіль необхідно підняти для проведення регулювальних робіт, то вимірювальні стійки також будуть відстежувати його положення. Система відображає поточні значення кутів установки коліс безупинно протягом усього процесу регулювання, на завершення якого відбувається контрольний замір геометрії ходової частини. Вимірювальна установка може бути просто відкалібрована на станції технічного обслуговування з допомогою контрольної рулетки.  «New generation» також дає можливість зіставити виміряні значення з даними,  записаними в блоках управління ходової. Для цих цілей до складу системи інтегрований діагностичний модуль дозволяє вносити дані, наприклад, для модуля активного рульового управління.  Такий комплект оптичної системи кутів установки коліс може використовуватися для всіх майбутніх розробок ходової.


Статьи похожей тематики:

  • Безконтактна діагностика кутів «розвал-сходження»
  • У мережі СТО «АІС» можна заощадити на ремонті і обслуговуванні автомобіля
  • Центр «Атлант» запустив унікальну технологію ремонту вантажівок
  • Як правильно налаштувати ESP
  • В Україні почав роботу перший Bosch AutoService
  • В Україні почав роботу перший Bosch Service, створений по лінії ЄБРР
  • Чи можна вмістити всю діагностику в одному валізі
  • У «НІКО-Україна» можна провести діагностику ходової частини автомобіля за 1 ...
  • Компанія Bosch розробила електронний датчик стану автомобільної батареї (EB ...
  • У Тойота Центр Одеса «ВіДі Пальміра» стартувала акція «Надійна підвіска»
  • Bosch представить новий широкосмуговий лямбда-зонд
  • Кожен власник Opel, Chevrolet, Daewoo, ЗАЗ з 1.04.05 отримує можливість про ...
  • Коли загоряється лампочка ABS
  • Для власників автомобілів VW Group сервісні роботи стали на третину дешевше
  • BMW 3-серії презентують у Женеві



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.