Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Автосервисное оборудование

Які інструменти взяти в автомобіль

Асортимент і якість інструменту для автовласників багато в чому залежать від планів щодо його застосування. Багатьох водіїв цілком задовольняє мінімальний набір, яким комплектуються «Жигулі». У більш захоплених в багажнику завжди знайдеться будь-який ключ, а в гаражі - навіть ряд пристосувань. Ще більше потрібних «залізяк» у тих, хто постійно «промишляє» ремонтом не тільки свого, але і «сусідських» автомобілів.   На відміну від перших двох категорій для них важлива якість всього інструменту. Наші сьогоднішні поради напевно стануть в нагоді любителям «поколупатися», а також замислюються про відкриття своєї справи. Як і багато іншого, інструмент підрозділяється на «ширпотребних» і професійний. Зрозуміло, що чим якісніше виріб, тим воно дорожче: пошуки золотої середини між низькою ціною і високою якістю призвели до появи напівпрофесійних серій. Для збирання-розбирання будь-яких вузлів машини необхідні гайкові ключі і викрутки. Без них не обходиться жоден ремонт, а тому їм слід приділяти особливу увагу. Ті, хто часто крутить гайки, знають, що, крім звичайних ріжкових, обов'язково знадобляться накидні ключі, а ще краще - комплект торцьових голівок з хорошим воротком, карданом і подовжувачем. Найбільш популярні розміри - від «сімки» (в нагоді для відвернення прокачного штуцерів гальмівної системи) до «22».

   І вже зовсім не обійтися без «свічкового», «храповічного» і «балонного» ключів. Оптимальний варіант останнього - хрестової з трьома привареними головками різних розмірів і «квадратом», що дозволяє приєднати торцеві головки. У продажу зустрічаються й інші, наприклад, «баллоннік» з комплектом змінних насадок і телескопічною ручкою. Якщо має обслуговувати не тільки вітчизняні автомобілі, але й іномарки, добре було б задуматися про покупку «дюймових» ключів. Є компанії, що випускають універсальний інструмент: наприклад, ключі фірми «Metrinch» здатні впоратися з гайками як метричної, так і дюймової системи, але, як і всі універсальне, вони не позбавлені окремих недоліків.


    Гарне дорого коштує

   Перш ніж визначитися з якістю, слід грунтовно вивчити можливості власного гаманця. Чимало гарних ключів і викруток проводиться у рідній батьківщині, але в потоці низькосортних підробок (інакше їх не назвеш) це всього лише крапля в морі, тому купити за невеликі гроші щось дійсно варте стає все важче. Деякі зарубіжні виробники красивих наборчики не пішли далеко від наших «кооператорів»: ну не можуть 30 позицій якісного інструменту коштувати 400 руб., Як не крути. Практика показує, що такі блискучі «хромовані» ключі ламаються на першій же «упертою» гайці, причому для цього зовсім не обов'язково надягати на них подовжувачі - досить просто як слід напружити м'язи. Набагато практичніше (хоча і дорожче) продукція відомих світових марок (наприклад, італійська «Beta», німецька «Hazet», японська «Kamasa Tools»). Такий інструмент, крім матеріалу гідної якості (хромованадіевой та інші міцні сталі), володіє хорошою ергономікою і дозволяє передавати на межі великі зусилля, зводячи до мінімуму можливі деформації їх країв.

   Тільки не варто сподіватися на довічну гарантію, що надається деякими з подібних виробників: це зовсім не означає, що по ключах можна бити кувалдою і «подовжувати» їх метровими трубами. «Криміналом» в цьому випадку вважаються і деякі операції, широко використовувані російськими слюсарями. Наприклад, багато хто не підозрюють, що для роботи з Пневмогайковерти необхідні спеціальні торцеві головки - вони вважають, що «фірмові» вироби повинні витримувати все. Якщо ж працювати, що називається, за правилами, ймовірність виходу хорошого інструменту з ладу досить мала. Нам не раз демонстрували викрутки і торцеві головки, за допомогою яких ремонтували техніку ще з часів Великої Вітчизняної.


    Не поспішайте з покупкою

   Окремо слід торкнутися складного обладнання для обслуговування машин. Знову-таки все професійне коштує грошей, і чималих. Однак не роздумуючи «вгепувати» великі суми в надії на гарну віддачу не слід. Може трапитися, що виробник приладу не має представництва у вашому місті, тому при пред'явленні претензій з якості (а то й просто для планового ремонту) вироби в керівництві з експлуатації буде запропоновано звертатися безпосередньо на завод. У разі придбання складного обладнання незайве уточнити у продавця можливість навчання роботі з ним, благо великі фірми, які торгують не «аби що», а продукцією відомих марок, найчастіше надають її абсолютно безкоштовно. В іншому випадку всі ті «навороти», за які ви заплатили, так і залишаться нереалізованими можливостями. У дилерів у більшості випадків існує телефонна «гаряча лінія» з усіх питань, пов'язаних із запропонованими ними приладами та пристроями. Навіть коли вибір зроблено, рахунок оплачений і ваш екземпляр чекає свого нового господаря на складі, не слід розслаблятися. Адже треба ще доставити і правильно встановити придбання, а це часом непросто. Без професійного монтажу неможливо розпочати експлуатацію вимірювального обладнання (наприклад, стенду для регулювання кутів розвал-сходження коліс).

   Більшість сучасних систем і комплексів немислимо без комп'ютерного забезпечення. Останнє необхідно оновлювати, в іншому випадку «крутий апарат» доведеться використовувати в якості тумбочки. Можливість, періодичність та умови апгрейда бажано уточнити до покупки. І наостанок ще одна порада. Яким би великим не був ваш особистий досвід роботи з автомобілями, не сподівайтеся, що вам вдасться самостійно оптимально вибрати необхідне обладнання. Так, перед придбанням шиномонтажного верстата постарайтеся поговорити на цю тему з бувалим «шиномонтажником», а ще краще з кількома. Їхні думки напевно будуть у чомусь розходитися, але, якщо ви в цій сфері не профі, дізнаєтеся для себе багато нового - можливо, і такого, про що промовчить продавець.

 Деталі. autoserver.ru


Статьи похожей тематики:

  • У чому небезпека базових встановик в приладах управління автомобілем
  • Чи є різниця де купувати TOYOTA?
  • Як взяти автомобіль на тест-драйв? Які можуть виникнути нюанси
  • Чим загрожує установка неоригінальних запчастин на Chery
  • Здійснити кузовний ремонт Toyota тепер можливо протягом 48-ми годин
  • Як нас дурять в автосалонах
  • У Тойота Центр Київ «Автострада» доступна нова послуга «Підмінний автомобіл ...
  • Як визначити справжній пробіг автомобіля
  • Розробки компанії МUL-Т-LOСК. Технологія теплескопіческого Піна.
  • Оцінений холостого ходу в сучасних дизельних системах
  • У вівторок іномарки формально стануть на 3-5% дорожче (16 серпня набуває чи ...
  • Скільки коштує ТО. Або міф про дорожнечу японців розвіяно. Найдешевше в сер ...
  • Чим управляє електроніка в сучасних авто
  • Діагностика бортового комп&
  • Сім ознак хорошого водія



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.