05-01-2011 | Авто недвижимость
Прем& Мита на нові іномарки можуть стати 15% Верховна Рада зробила перший крок до зниження транспортного збору. Стеногра ... SIA & BMW показала новий арт-кар Тест-драйв Nissan Qashqai: єдиний на всі випадки життя Як побудувати автосалон. Поради новачкам Nissan представив серійний електромобіль Leaf. Подробиці Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями Новинки Toyota на Женевському автосалоні МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався Автомобільної галузі катастрофічно не вистачає кадрів Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04 Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма За бюджетні гроші будуть закуповувати тільки українські авто
Nissan організував конкурс графічного дизайну
Дизайнери з різних країн світу представили своє творче бачення майбутнього міських парковок, взявши участь у міжнародному конкурсі дизайну, організованому компанією Nissan. Кількість автомобілів на дорогах міста стрімко зростає. У зв'язку з цим все більшого значення набуває питання правильної і раціональної організації паркувальних зон. Компанія Nissan виступила ініціатором створення перспективних проектів створення міських паркінгів, запросивши дизайнерів з різних країн світу зазирнути в майбутнє. Однією з вимог конкурсу було включення в дизайн-проект будь-якого елементу міського кросовера Nissan Qashqai або всієї моделі цілком.
Більш 550 дизайнерів з різних країн світу представили свої інноваційні проекти на суд компетентного журі. До складу журі увійшли, зокрема, британський арт дилер і власник галереї Стів Лазарідес і всесвітньо відомий дизайнер Карім Рашид.
З числа представлених робіт були відібрані три кращих дизайн-проекту з точки зору сучасності стилю, оригінальності мислення і спрямованості у майбутнє:
1. «Обертається паркування» (Rotary Parking Machine), автор Танзім Хасан Салім, Бангладеш.
2. «Світлова вежа Solasis» (Solasis Light Tower), автори Клод Вазіяк і Йонгбанг Хо, Канада.
3. «Паркоскоп» (Parkscope), автор Давид Аквіно, Італія.
Карім Рашид, зазначив:
«Я не був здивований високою якістю представлених на конкурс проектів, адже майбутнє є головним джерелом натхнення для дизайнерів. Дивлячись на роботи переможців і згадуючи сучасні проблеми багатьох міських зон, легко уявити, як усі три проекти втілюються в реальності. Наприклад, «що обертається паркування» здається природним і простим рішенням, але при цьому вельми оригінальним - залишається тільки дивуватися, чому воно досі не втілено в життя ».
Європейський підрозділ Nissan розглядає в даний час можливість використання деяких з представлених ідей для своїх ATL-проектів. Жан-П'єр Дьерназ, Директор з маркетингових комунікацій компанії Nissan в Європі сказав:
«У компанії Nissan ми завжди прагнемо мислити нестандартно, знаходити нові альтернативні рішення. Цей підхід і ліг в основу представлених дизайнерських проектів, які, мушу зазначити, нас дуже вразили. У комунікаціях Nissan Qashqai ми підкреслюємо, що це ідеальний «автомобіль для міста». При цьому ми маємо на увазі не тільки його здатності прекрасно долати «міські перешкоди», а й отримувати задоволення від швидкості і ритму активного міського життя. Місто в рамках цієї ідеї перетворюється на ігровий майданчик для автомобіля. Сміливі пропозиції переможців конкурсу органічно вплітаються в цю концепцію. Ми раді будемо використовувати елементи представлених проектів у нашій комунікаційної кампанії для оновленої Qashqai в майбутньому ».
Конкурс
Неодмінною умовою участі в конкурсі було присутність в роботах моделі Qashqai цілком або якоїсь її частини. Ідеї дизайнерів могли бути представлені у вигляді фізичного об'єкту, відеоряду чи зображення. У конкурсі могли взяти участь усі бажаючі віком від 18 років. У жовтні 2009 року експертне журі визначило переможців конкурсу. Ідеї робіт, що зайняли призові місця, можуть бути використані в майбутній європейській медійної кампанії для цієї моделі - в цьому випадку автори отримають додаткові грошові призи.
До складу журі увійшли відомі дизайнери та провідні фахівці світової автомобільної індустрії, зокрема, знаменитий дизайнер Карім Рашид і Сіро Накамура, Старший віце-президент і Головний креативний директор з дизайну і бренд-менеджменту компанії Nissan Motor Co. Ltd.
Європейський підрозділ компанії Nissan
Європейський підрозділ Nissan налічує близько 12,500 співробітників, зайнятих у галузі дизайну, досліджень, проектування, виробництва, логістики та маркетингу. Обсяг продажів компанії за підсумками 2008 календарного року склав 601 047 автомобілів, які були реалізовані на 40 ринках у Західній і Східній Європі, включаючи Росію. Європейський підрозділ компанії Nissan в своєму розпорядженні три заводами, розташованими в Іспанії, Англії та Росії. Виробництво на заводі Nissan у Санкт-Петербурзі стартувало в червні 2009 року. За 2008 рік на заводах компанії в Іспанії і Англії було вироблено 539,580 автомобілів.
Більш 550 дизайнерів з різних країн світу представили свої інноваційні проекти на суд компетентного журі. До складу журі увійшли, зокрема, британський арт дилер і власник галереї Стів Лазарідес і всесвітньо відомий дизайнер Карім Рашид.
З числа представлених робіт були відібрані три кращих дизайн-проекту з точки зору сучасності стилю, оригінальності мислення і спрямованості у майбутнє:
1. «Обертається паркування» (Rotary Parking Machine), автор Танзім Хасан Салім, Бангладеш.
2. «Світлова вежа Solasis» (Solasis Light Tower), автори Клод Вазіяк і Йонгбанг Хо, Канада.
3. «Паркоскоп» (Parkscope), автор Давид Аквіно, Італія.
Карім Рашид, зазначив:
«Я не був здивований високою якістю представлених на конкурс проектів, адже майбутнє є головним джерелом натхнення для дизайнерів. Дивлячись на роботи переможців і згадуючи сучасні проблеми багатьох міських зон, легко уявити, як усі три проекти втілюються в реальності. Наприклад, «що обертається паркування» здається природним і простим рішенням, але при цьому вельми оригінальним - залишається тільки дивуватися, чому воно досі не втілено в життя ».
Європейський підрозділ Nissan розглядає в даний час можливість використання деяких з представлених ідей для своїх ATL-проектів. Жан-П'єр Дьерназ, Директор з маркетингових комунікацій компанії Nissan в Європі сказав:
«У компанії Nissan ми завжди прагнемо мислити нестандартно, знаходити нові альтернативні рішення. Цей підхід і ліг в основу представлених дизайнерських проектів, які, мушу зазначити, нас дуже вразили. У комунікаціях Nissan Qashqai ми підкреслюємо, що це ідеальний «автомобіль для міста». При цьому ми маємо на увазі не тільки його здатності прекрасно долати «міські перешкоди», а й отримувати задоволення від швидкості і ритму активного міського життя. Місто в рамках цієї ідеї перетворюється на ігровий майданчик для автомобіля. Сміливі пропозиції переможців конкурсу органічно вплітаються в цю концепцію. Ми раді будемо використовувати елементи представлених проектів у нашій комунікаційної кампанії для оновленої Qashqai в майбутньому ».
Конкурс
Неодмінною умовою участі в конкурсі було присутність в роботах моделі Qashqai цілком або якоїсь її частини. Ідеї дизайнерів могли бути представлені у вигляді фізичного об'єкту, відеоряду чи зображення. У конкурсі могли взяти участь усі бажаючі віком від 18 років. У жовтні 2009 року експертне журі визначило переможців конкурсу. Ідеї робіт, що зайняли призові місця, можуть бути використані в майбутній європейській медійної кампанії для цієї моделі - в цьому випадку автори отримають додаткові грошові призи.
До складу журі увійшли відомі дизайнери та провідні фахівці світової автомобільної індустрії, зокрема, знаменитий дизайнер Карім Рашид і Сіро Накамура, Старший віце-президент і Головний креативний директор з дизайну і бренд-менеджменту компанії Nissan Motor Co. Ltd.
Європейський підрозділ компанії Nissan
Європейський підрозділ Nissan налічує близько 12,500 співробітників, зайнятих у галузі дизайну, досліджень, проектування, виробництва, логістики та маркетингу. Обсяг продажів компанії за підсумками 2008 календарного року склав 601 047 автомобілів, які були реалізовані на 40 ринках у Західній і Східній Європі, включаючи Росію. Європейський підрозділ компанії Nissan в своєму розпорядженні три заводами, розташованими в Іспанії, Англії та Росії. Виробництво на заводі Nissan у Санкт-Петербурзі стартувало в червні 2009 року. За 2008 рік на заводах компанії в Іспанії і Англії було вироблено 539,580 автомобілів.