Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Авто недвижимость

Nissan організував конкурс графічного дизайну

Дизайнери з різних країн світу представили своє творче бачення майбутнього міських парковок, взявши участь у міжнародному конкурсі дизайну, організованому компанією Nissan. Кількість автомобілів на дорогах міста стрімко зростає. У зв'язку з цим все більшого значення набуває питання правильної і раціональної організації паркувальних зон. Компанія Nissan виступила ініціатором створення перспективних проектів створення міських паркінгів, запросивши дизайнерів з різних країн світу зазирнути в майбутнє. Однією з вимог конкурсу було включення в дизайн-проект будь-якого елементу міського кросовера Nissan Qashqai або всієї моделі цілком.

     Більш 550 дизайнерів з різних країн світу представили свої інноваційні проекти на суд компетентного журі. До складу журі увійшли, зокрема, британський арт дилер і власник галереї Стів Лазарідес і всесвітньо відомий дизайнер Карім Рашид.

   З числа представлених робіт були відібрані три кращих дизайн-проекту з точки зору сучасності стилю, оригінальності мислення і спрямованості у майбутнє:
 1. «Обертається паркування» (Rotary Parking Machine), автор Танзім Хасан Салім, Бангладеш.
 2. «Світлова вежа Solasis» (Solasis Light Tower), автори Клод Вазіяк і Йонгбанг Хо, Канада.
 3. «Паркоскоп» (Parkscope), автор Давид Аквіно, Італія.

     Карім Рашид, зазначив:
 «Я не був здивований високою якістю представлених на конкурс проектів, адже майбутнє є головним джерелом натхнення для дизайнерів. Дивлячись на роботи переможців і згадуючи сучасні проблеми багатьох міських зон, легко уявити, як усі три проекти втілюються в реальності. Наприклад, «що обертається паркування» здається природним і простим рішенням, але при цьому вельми оригінальним - залишається тільки дивуватися, чому воно досі не втілено в життя ».

   Європейський підрозділ Nissan розглядає в даний час можливість використання деяких з представлених ідей для своїх ATL-проектів. Жан-П'єр Дьерназ, Директор з маркетингових комунікацій компанії Nissan в Європі сказав:
 «У компанії Nissan ми завжди прагнемо мислити нестандартно, знаходити нові альтернативні рішення. Цей підхід і ліг в основу представлених дизайнерських проектів, які, мушу зазначити, нас дуже вразили. У комунікаціях Nissan Qashqai ми підкреслюємо, що це ідеальний «автомобіль для міста». При цьому ми маємо на увазі не тільки його здатності прекрасно долати «міські перешкоди», а й отримувати задоволення від швидкості і ритму активного міського життя. Місто в рамках цієї ідеї перетворюється на ігровий майданчик для автомобіля. Сміливі пропозиції переможців конкурсу органічно вплітаються в цю концепцію. Ми раді будемо використовувати елементи представлених проектів у нашій комунікаційної кампанії для оновленої Qashqai в майбутньому ».

    Конкурс
 Неодмінною умовою участі в конкурсі було присутність в роботах моделі Qashqai цілком або якоїсь її частини. Ідеї дизайнерів могли бути представлені у вигляді фізичного об'єкту, відеоряду чи зображення. У конкурсі могли взяти участь усі бажаючі віком від 18 років. У жовтні 2009 року експертне журі визначило переможців конкурсу. Ідеї робіт, що зайняли призові місця, можуть бути використані в майбутній європейській медійної кампанії для цієї моделі - в цьому випадку автори отримають додаткові грошові призи.

   До складу журі увійшли відомі дизайнери та провідні фахівці світової автомобільної індустрії, зокрема, знаменитий дизайнер Карім Рашид і Сіро Накамура, Старший віце-президент і Головний креативний директор з дизайну і бренд-менеджменту компанії Nissan Motor Co. Ltd.

    Європейський підрозділ компанії Nissan
 Європейський підрозділ Nissan налічує близько 12,500 співробітників, зайнятих у галузі дизайну, досліджень, проектування, виробництва, логістики та маркетингу. Обсяг продажів компанії за підсумками 2008 календарного року склав 601 047 автомобілів, які були реалізовані на 40 ринках у Західній і Східній Європі, включаючи Росію. Європейський підрозділ компанії Nissan в своєму розпорядженні три заводами, розташованими в Іспанії, Англії та Росії. Виробництво на заводі Nissan у Санкт-Петербурзі стартувало в червні 2009 року. За 2008 рік на заводах компанії в Іспанії і Англії було вироблено 539,580 автомобілів.


Статьи похожей тематики:

  • Nissan Design шукає нові ідеї серед студентів
  • У Європейському Дизайн-центрі Nissan новий Віце-президент
  • Nissan відкриває нову глобальну дизайн-студію
  • Nissan відкриває нову дизайн-студію в Тайвані
  • Компанія Peugeot назвала фіналістів конкурсу дизайнерів концепт-карів
  • 4-ий Міжнародний конкурс Peugeot Design
  • Стали відомі претенденти на звання "Автомобіль року 2008"
  • Nissan Qashqai - кращий компактний позашляховик 2008 року № end
  • Nissan відкриває нову дизайн-студію в Пекіні
  • Nissan збільшить виробництво Qashqai майже на 50%
  • Семимісцевий Nissan Qashqai 2 пішов у виробництво
  • Nissan збільшить на 20% виробництво Qashqai
  • Nissan збільшить виробництво Qashqai (оновлено)
  • Спорткар Nissan GT-R буде представлений на російському ринку
  • Хто виграє «Автомобіль року»? Залишилося сім претендентів



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.