Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Авто недвижимость

До 2025 року в Росії закінчаться дороги

У п'ятницю міністр транспорту розповів депутатам Державної думи про стан доріг. За словами головного дорожника, необхідно суттєво збільшувати фінансування галузі, для чого пропонується брати плату з вантажівок, автозаправок і придорожніх магазинів і кафе.     За підрахунками Мінтрансу, до 2010 року протяжність доріг Росії практично залишиться на рівні 2005 року, а кількість машин зросте в 1,5 рази. «Це означає, що на один кілометр дороги або вулиці населеного пункту, по якій проходить маршрут громадського транспорту, в 2010 році буде в середньому припадатиме 44, а в 2025 році - 92 автомобілі.  

     Образно кажучи, якщо на дороги вийдуть всі зареєстровані в Росії автомобілі, то вони будуть рухатися колоною з інтервалом, практично рівним корпусу автомобіля, а один несправний автомобіль зупинить весь рух на мережі доріг », - пояснив міністр транспорту Ігор Левітін депутатам Держдуми.

   Причому вже існуючі дороги, побудовані в 60-70-х роках 20-го століття, не здатні витримати всю припадає на них навантаження і продовжують руйнуватися. Що стосується вантажних автоперевезень, то лише 19% федеральних доріг відповідають сучасним навантаженням. «З урахуванням міжнародних тенденцій темпи зростання контейнерних перевезень по автодорогах в найближчі п'ять років складуть 10-15% на рік», - сказав міністр. При цьому покриття проїзної частини міжнародних маршрутів має недостатню міцність, та вантажні автомобілі руйнують дороги.

   Так що основне завдання, на думку дорожника, - це збереження вже існуючих доріг і збільшення фінансування на дорожнє будівництво. Повторюючи за президентом, який виступав тиждень тому на Держраді, присвяченому транспортним проблемам, Льовітін заявив, що гроші треба шукати у позабюджетних джерелах.

       Хоча президент говорив про інвестиції в будівництво доріг і розвитку касаційних угод, в Мінтрансі пропонують робити приватні інвестиції не добровільними, а примусовими.

   «Ми хочемо ввести оплату за вантажівки (з навантаженням) важче 12 тонн на вісь. Всі наші сусіди, зокрема Білорусь і Україну, давно беруть із наших вантажівок ці гроші, - заявив Левітін. - Мова йде про компанії, які заробляють на перевозі ».

   Він також вважає, що держава втрачає можливість брати гроші з придорожніх кафе і заправок, які повинні платити за «підключення» до дорожньої системі. За його словами, зараз на великих автошляхах одна-дві праві смуги руху фактично не працюють, оскільки на них варто автотранспорт клієнтів супермаркетів, що очікують в'їзду на автостоянку.

   «За придорожній смузі багато підприємств з харчування, по заправці - всі вони були не узгоджені з дорожніми владою в свій час. Ми готові обслуговувати всі ці підприємства, але вони повинні платити за підключення до федеральної автомобільної дорозі », - сказав він.  

     Також міністр вважає, що всі позабюджетні джерела, які стосуються доріг, повинні бути акумульовані на одному рахунку, відродивши таким чином дорожні фонди.

   Він розраховує, що, зібравши гроші з вантажівок і магазинів, можна поповнити дорожнє фінансування на 100 млрд рублів у рік.  

 Міністр також небайдужий до іншої проблеми, якій останнім часом стурбований президент, - безпеки дорожнього руху. «Основна наша проблема - це великі міста, переходи і ставлення водія і пішохода, приблизно 70% випадків», - сказав міністр.Оборудованіе камерами федеральних трас і встановлення перед ними попереджувальних знаків змусить водіїв знижувати швидкість, вважає Левітін.    На думку міністра, обладнання трас дозволить фіксувати номерні знаки машин-порушників, і надалі ці штрафи будуть направлятися водіям поштою. І попросив депутатів Держдуми внести необхідні зміни до чинного законодавства. Такі зміни передбачені в пакеті поправок до Кодексу про адміністративні правопорушення, який незабаром має бути розглянутий у першому читанні.


Статьи похожей тематики:

  • ДАІ вводить обмеження руху вантажного транспорту
  • У Росії в 2010 році почнуть стягують плату за проїзд з міжнародних магістра ...
  • Дорожні покажчики будуть на трьох мовах
  • Червоненко планує здати в концесію автобан Київ-Одеса
  • До літа Укравтодор планує відремонтувати всі дороги в Україну
  • Росія дала "добро" китайським автовиробникам
  • Перший снігопад у Москві виявив нові проблеми. Зростання числа авто не може ...
  • У Україною повного оновлення вимагають 85% автомобільних доріг державного з ...
  • Українських водіїв чекає збільшення штрафів
  • Мінтранс пропонує заборонити маршрутні таксі в Києві
  • В Ізраїлі вводять обов&
  • Через місяць у Києві з&
  • ДАІ закликає вимагати у шляховиків компенсації за аварії через ями
  • Будівництво доріг до Євро-2012 буде фінансуватися за рахунок акцизу з авто
  • ДАІ анонсує: Візир-2 розвісять на стовпах



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.