05-01-2011 | Авто недвижимость
ДАІ отримує право вилучати водійське посвідчення у порушників ДАІ отримала право вилучати водійські посвідчення Уряд затвердив Програму створення систем інформаційного забезпечення на дор ... Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями На що впливає новий автомобільний Закон. Коли він набуде чинності (доповнен ... За бюджетні гроші будуть закуповувати тільки українські авто Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ... Які повноваження будуть в обновленого ДАІ. Короткий аналіз нововведень Які повноваження потребує ДАІ від Верховної Ради В Україні можуть зрости штрафи за порушення правил дорожнього руху В Україні введено нові правила торгівлі автомобілями Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04 Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма Реванш. Як приймали Закон № 2351-1 Мита на нові іномарки можуть стати 15%
До 2025 року в Росії закінчаться дороги
У п'ятницю міністр транспорту розповів депутатам Державної думи про стан доріг. За словами головного дорожника, необхідно суттєво збільшувати фінансування галузі, для чого пропонується брати плату з вантажівок, автозаправок і придорожніх магазинів і кафе.
За підрахунками Мінтрансу, до 2010 року протяжність доріг Росії практично залишиться на рівні 2005 року, а кількість машин зросте в 1,5 рази. «Це означає, що на один кілометр дороги або вулиці населеного пункту, по якій проходить маршрут громадського транспорту, в 2010 році буде в середньому припадатиме 44, а в 2025 році - 92 автомобілі.
Образно кажучи, якщо на дороги вийдуть всі зареєстровані в Росії автомобілі, то вони будуть рухатися колоною з інтервалом, практично рівним корпусу автомобіля, а один несправний автомобіль зупинить весь рух на мережі доріг », - пояснив міністр транспорту Ігор Левітін депутатам Держдуми.
Причому вже існуючі дороги, побудовані в 60-70-х роках 20-го століття, не здатні витримати всю припадає на них навантаження і продовжують руйнуватися. Що стосується вантажних автоперевезень, то лише 19% федеральних доріг відповідають сучасним навантаженням. «З урахуванням міжнародних тенденцій темпи зростання контейнерних перевезень по автодорогах в найближчі п'ять років складуть 10-15% на рік», - сказав міністр. При цьому покриття проїзної частини міжнародних маршрутів має недостатню міцність, та вантажні автомобілі руйнують дороги.
Так що основне завдання, на думку дорожника, - це збереження вже існуючих доріг і збільшення фінансування на дорожнє будівництво. Повторюючи за президентом, який виступав тиждень тому на Держраді, присвяченому транспортним проблемам, Льовітін заявив, що гроші треба шукати у позабюджетних джерелах.
Хоча президент говорив про інвестиції в будівництво доріг і розвитку касаційних угод, в Мінтрансі пропонують робити приватні інвестиції не добровільними, а примусовими.
«Ми хочемо ввести оплату за вантажівки (з навантаженням) важче 12 тонн на вісь. Всі наші сусіди, зокрема Білорусь і Україну, давно беруть із наших вантажівок ці гроші, - заявив Левітін. - Мова йде про компанії, які заробляють на перевозі ».
Він також вважає, що держава втрачає можливість брати гроші з придорожніх кафе і заправок, які повинні платити за «підключення» до дорожньої системі. За його словами, зараз на великих автошляхах одна-дві праві смуги руху фактично не працюють, оскільки на них варто автотранспорт клієнтів супермаркетів, що очікують в'їзду на автостоянку.
«За придорожній смузі багато підприємств з харчування, по заправці - всі вони були не узгоджені з дорожніми владою в свій час. Ми готові обслуговувати всі ці підприємства, але вони повинні платити за підключення до федеральної автомобільної дорозі », - сказав він.
Також міністр вважає, що всі позабюджетні джерела, які стосуються доріг, повинні бути акумульовані на одному рахунку, відродивши таким чином дорожні фонди.
Він розраховує, що, зібравши гроші з вантажівок і магазинів, можна поповнити дорожнє фінансування на 100 млрд рублів у рік.
Міністр також небайдужий до іншої проблеми, якій останнім часом стурбований президент, - безпеки дорожнього руху. «Основна наша проблема - це великі міста, переходи і ставлення водія і пішохода, приблизно 70% випадків», - сказав міністр.Оборудованіе камерами федеральних трас і встановлення перед ними попереджувальних знаків змусить водіїв знижувати швидкість, вважає Левітін. На думку міністра, обладнання трас дозволить фіксувати номерні знаки машин-порушників, і надалі ці штрафи будуть направлятися водіям поштою. І попросив депутатів Держдуми внести необхідні зміни до чинного законодавства. Такі зміни передбачені в пакеті поправок до Кодексу про адміністративні правопорушення, який незабаром має бути розглянутий у першому читанні.
Образно кажучи, якщо на дороги вийдуть всі зареєстровані в Росії автомобілі, то вони будуть рухатися колоною з інтервалом, практично рівним корпусу автомобіля, а один несправний автомобіль зупинить весь рух на мережі доріг », - пояснив міністр транспорту Ігор Левітін депутатам Держдуми.
Причому вже існуючі дороги, побудовані в 60-70-х роках 20-го століття, не здатні витримати всю припадає на них навантаження і продовжують руйнуватися. Що стосується вантажних автоперевезень, то лише 19% федеральних доріг відповідають сучасним навантаженням. «З урахуванням міжнародних тенденцій темпи зростання контейнерних перевезень по автодорогах в найближчі п'ять років складуть 10-15% на рік», - сказав міністр. При цьому покриття проїзної частини міжнародних маршрутів має недостатню міцність, та вантажні автомобілі руйнують дороги.
Так що основне завдання, на думку дорожника, - це збереження вже існуючих доріг і збільшення фінансування на дорожнє будівництво. Повторюючи за президентом, який виступав тиждень тому на Держраді, присвяченому транспортним проблемам, Льовітін заявив, що гроші треба шукати у позабюджетних джерелах.
Хоча президент говорив про інвестиції в будівництво доріг і розвитку касаційних угод, в Мінтрансі пропонують робити приватні інвестиції не добровільними, а примусовими.
«Ми хочемо ввести оплату за вантажівки (з навантаженням) важче 12 тонн на вісь. Всі наші сусіди, зокрема Білорусь і Україну, давно беруть із наших вантажівок ці гроші, - заявив Левітін. - Мова йде про компанії, які заробляють на перевозі ».
Він також вважає, що держава втрачає можливість брати гроші з придорожніх кафе і заправок, які повинні платити за «підключення» до дорожньої системі. За його словами, зараз на великих автошляхах одна-дві праві смуги руху фактично не працюють, оскільки на них варто автотранспорт клієнтів супермаркетів, що очікують в'їзду на автостоянку.
«За придорожній смузі багато підприємств з харчування, по заправці - всі вони були не узгоджені з дорожніми владою в свій час. Ми готові обслуговувати всі ці підприємства, але вони повинні платити за підключення до федеральної автомобільної дорозі », - сказав він.
Також міністр вважає, що всі позабюджетні джерела, які стосуються доріг, повинні бути акумульовані на одному рахунку, відродивши таким чином дорожні фонди.
Він розраховує, що, зібравши гроші з вантажівок і магазинів, можна поповнити дорожнє фінансування на 100 млрд рублів у рік.
Міністр також небайдужий до іншої проблеми, якій останнім часом стурбований президент, - безпеки дорожнього руху. «Основна наша проблема - це великі міста, переходи і ставлення водія і пішохода, приблизно 70% випадків», - сказав міністр.Оборудованіе камерами федеральних трас і встановлення перед ними попереджувальних знаків змусить водіїв знижувати швидкість, вважає Левітін. На думку міністра, обладнання трас дозволить фіксувати номерні знаки машин-порушників, і надалі ці штрафи будуть направлятися водіям поштою. І попросив депутатів Держдуми внести необхідні зміни до чинного законодавства. Такі зміни передбачені в пакеті поправок до Кодексу про адміністративні правопорушення, який незабаром має бути розглянутий у першому читанні.