05-01-2011 | Авто недвижимость

Замість мосту через Дніпро прокладуть тунель

У Києві почнуть будувати тунелі під Дніпром. На думку фахівців, вони набагато практичніше і значно дешевше, ніж мости. Таким чином місто спробує вирішити нестачу переправ і поліпшити рух транспортних потоків між правим і лівим берегами столиці. Нагадаємо, кілька років тому міське керівництво вже заявляло, що має намір побудувати декілька тунелів, щоб позбавити Київ від неймовірних транспортних заторів. Більш предметно йшлося про тунель - від Лівобережного масиву і до пл. Перемоги з виходами в районі пл. Європейської, Майдану Незалежності та бул. Шевченко. Але до будівництва так і не приступили.   Сьогодні знову підняли це питання. На озброєння тепер хочуть взяти сучасні технології. Київ планує придбати тунелепрохідний щит, який за місяць прокопують 200 метрів породи. Якщо це станеться, що в 2007 році корпорація "Київпідземшляхбуд" може розпочати будівництво Подільського тунелю протяжністю 1,5 км і завершити його до 2010-го. Вхід до тунелю розташується на перетині вулиць Артема і Чорновола. Дворівнева 6-смугова магістраль, розрахована на 20 тис. автомобілів на день, закінчиться виходом на естакадний частину Подільського мосту в районі вулиці Фрунзе. За попередніми оцінками, вартість робіт перевищить 206 млн євро.    Набагато грандіозніше будівництво може розгорнутися під Дніпром, де теж збираються прокладати тунель. Про це "Сегодня" розповів Володимир Воробйов, директор інституту "Київдормістпроект" АТ "Київпроекту". За його словами, першим підводним київським тунелем може стати Північний перехід, який буде частиною нової кільцевої дороги навколо столиці. Обійдеться таке задоволення близько 200 млн євро (але, наприклад, міст може "потягнути" аж на 500 млн євро). Зараз проектанти займаються розробкою нового прохідницького комплексу.    - Перехід через Дніпро повинен з'єднати правий берег з Троєщиною, від північної частини Оболоні до вул. Милославській, - розповів Володимир Владиславович. - Зараз проектувальники сперечаються: що краще міст або тунель? Є велика різниця в часі: міст будують у середньому 7 років, а на тунель з усіма оздоблювальними роботами потрібно два роки. Але для будівництва тунелю необхідно придбати тунелепрохідний щит. Це спеціальна машина діаметром 14 м і довжиною від 60 м, відразу за щитом йде технологічна лінія з вагонетками, які подають до щита тюбінги (залізобетонні конструкції), а назад вивозять грунт. Потім породу поділяють: пісок використовують при будівництві, а глину вивозять до кар'єри.  

 Якщо місто все-таки вирішить прокладати тунель під Дніпром, то виглядати це буде так: на глибині близько 24 м від верхнього краю води проляже два тунелі (для руху авто в двох напрямках), які будуть обслуговувати вантажний та транзитний транспорт. В цілях безпеки та швидкої евакуації людей, "підземку" через кожні 200 метрів з'єднають між собою спеціальними переходами. Крім цього, за словами Володимира Воробйова, дуже серйозно треба поставитися до розробки системи вентиляції, пожежогасіння та оповіщення водіїв про аварії.

 Повідомляє Київ2000


Статьи похожей тематики:

  • Список місць, де встановлені камери ДАІ
  • Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ...
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • У Києві будуватимуть паркінги на місці автостоянок. Список "ризикових& ...
  • У Києві планується заборонити в&
  • У Києві планується заборонити в&
  • У Києві в червні будуть нічні пробки на дорогах
  • Реванш. Як приймали Закон № 2351-1
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Які повноваження потребує ДАІ від Верховної Ради
  • Які повноваження будуть в обновленого ДАІ. Короткий аналіз нововведень
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • Автомобільної галузі катастрофічно не вистачає кадрів
  • Київрада придумав як побороти пробки за 18 млрд. грн.
  • Водій - вчися їздити за Правилами. З 17 листопада в Україні діють нові штра ...




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.