05-01-2011 | Мототехника
Тільки 50 тис. скутерів поставили на облік в ДАІ, а решта оголосили флеш-мо ... Депутати придумали як змусити позбутися старих авто У України гряде тотальна каталізацію В Україні введено нові правила торгівлі автомобілями Дубль три. Податок з власників транспортних засобів знову переглянули Податок з власників транспортних засобів вирішили не міняти Де купити скутер. Огляд ринку 2004 Україні може стати експортером 5 млн. бу автомобілів Транспортний збір можуть підвищити в десятки разів ... до 100000 грн. на рі ... Постанова Кабміну про введення нових водійських прав Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ... Офіційний коментар ДАІ щодо введення нових водійських посвідчень Процедура спрощеної реєстрації скутерів продовжена до 1 листопада Новий порядок проведення техогляду в Україну. Проект В Україні можуть ввести відповідальність за відсутність страховки ГО
Ськутерісти оголосили ДАІ флеш-моб: на облік поставили всього 50 тис. мопедів
ДАІ підвела підсумки кампанії за спрощеною процедурою реєстрації мопедів і скутерів з двигунами до 50 см3. Начальник Департаменту ДАІ Валерій Лозовий повідомив, що на облік поставлено близько 50 тис. таких транспортних засобів, навіть не дивлячись на продовження термінів спрощеної реєстрації до 1 листопада 2010 р. Враховуючи, що тільки за один рік в Україні продавалося більше 100 тис. скутерів, а загальний парк мопедів перевищує 1 млн. одиниць, кампанію можна вважати провалену.
Але в ДАІ обіцяють швидко надолужити згаяне вже після 1 листопада, коли інспектори почнуть штрафувати мопедістов за відсутність реєстрації, водійських документів і техогляду. Начальник Департаменту ДАІ Валерій Лозовий, передає кореспондент РБК-Україна. В. Лозовий зазначив, що 1 листопада закінчується термін спрощеної реєстрації мопедів і скутерів. До 1 листопада можна було зареєструвати такий транспортний засіб лише на підставі заяви його власника, а після цієї дати - для реєстрації необхідно надати довідку-рахунок від торгової організації, що продала власникові цей транспортний засіб.
В. Лозовий зазначив, що водії, які мають категорію посвідчення А не можуть керувати мопедом або скутером. Для цього потрібно відкрити категорію А1.І у разі такого порушення їх також будуть штрафувати інспектори ДАІ.
Нагадаємо, категорія А1 дає змогу керувати транспортними засобами з об'ємом двигуна до 50 куб. см, а категорія А дозволяє управляти мотоциклами з об'ємом двигуна понад 50 куб. див.
Поки не зрозуміло, як будуть виходити з ситуації, що склалася і власники скутерів і ДАІ, адже переважна більшість мопедів опиняться поза законом. Більш того, їх навіть не можливо вже буде легалізувати, так як спрощена реєстрація закінчиться також 1 листопада, а після цієї дати в МРЕВ будуть вимагати вже довідку-рахунок навіть на стару мототехніку.
Ймовірно, ДАІ ще раз доведеться продовжувати термін пільгової реєстрації, а також знижувати вартість реєстрації скутерів, інакше кампанія знову ризикує бути провальною. Очевидно, що виловити і покарати штрафами понад 900 тис. скутеристів ДАІ фізично не зможе, тим більше, що права категорії А1 отримало ще менше число, ніж поставлено на облік скутерів. Також нелогічним виглядає і рішення про невизнання категорії "А" достатньої для управління скутером, що змушує мільйони мотоциклістів ще раз іти до автошколи.
Скільки коштує зареєструвати скутер і отримати права А1
Але в ДАІ обіцяють швидко надолужити згаяне вже після 1 листопада, коли інспектори почнуть штрафувати мопедістов за відсутність реєстрації, водійських документів і техогляду. Начальник Департаменту ДАІ Валерій Лозовий, передає кореспондент РБК-Україна. В. Лозовий зазначив, що 1 листопада закінчується термін спрощеної реєстрації мопедів і скутерів. До 1 листопада можна було зареєструвати такий транспортний засіб лише на підставі заяви його власника, а після цієї дати - для реєстрації необхідно надати довідку-рахунок від торгової організації, що продала власникові цей транспортний засіб.
В. Лозовий зазначив, що водії, які мають категорію посвідчення А не можуть керувати мопедом або скутером. Для цього потрібно відкрити категорію А1.І у разі такого порушення їх також будуть штрафувати інспектори ДАІ.
Нагадаємо, категорія А1 дає змогу керувати транспортними засобами з об'ємом двигуна до 50 куб. см, а категорія А дозволяє управляти мотоциклами з об'ємом двигуна понад 50 куб. див.
Поки не зрозуміло, як будуть виходити з ситуації, що склалася і власники скутерів і ДАІ, адже переважна більшість мопедів опиняться поза законом. Більш того, їх навіть не можливо вже буде легалізувати, так як спрощена реєстрація закінчиться також 1 листопада, а після цієї дати в МРЕВ будуть вимагати вже довідку-рахунок навіть на стару мототехніку.
Ймовірно, ДАІ ще раз доведеться продовжувати термін пільгової реєстрації, а також знижувати вартість реєстрації скутерів, інакше кампанія знову ризикує бути провальною. Очевидно, що виловити і покарати штрафами понад 900 тис. скутеристів ДАІ фізично не зможе, тим більше, що права категорії А1 отримало ще менше число, ніж поставлено на облік скутерів. Також нелогічним виглядає і рішення про невизнання категорії "А" достатньої для управління скутером, що змушує мільйони мотоциклістів ще раз іти до автошколи.
Скільки коштує зареєструвати скутер і отримати права А1