З 2010 року скутера зобов&
Всі скутери, незалежно від обсягу, з 1 січня 2010 року підлягають регістраціію. Буде проведена широка роз'яснювальна робота в цьому році, а з наступного року у всіх скутерів буде державний номер. Але більшість з них взагалі не зможуть виїхати на вулицю. Тому що більшість цих скутерів - контрабандні. Водіям скутерів прийдется отримувати і водійське посвідчення, згідно Закону "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху" N586-VI від 24 вересня 2008 року, список водійських категорій був розширений. Зокрема, до вже існуючої категорії "А" додалася і категорія "А1", яка дає право на управління скутером.
Незрозумілим залишився ще поки порядок реєстрації вже експлуатованих скутерів. Найчастіше, вони не мають документів, у кращому випадку довідку з магазина мототехніки або чек нікого СПД. Чи достатньо таких документів, щоб прийти в ДАІ і поставити на облік скутер? Якщо процедура реєстрації буде аналогічна автомобілям і мотоциклам (а так швидше за все і буде), то необхідно окрім довідки-рахунки докласти ще копію сертифікату відповідності, виписку з митної декларації і т.д. Цих документів не опиниться біля 99,9% всіх власників скутерів вже експлуатованих в Україну. Як тоді бути?
Адже за даними AUTO-Consulting тільки за 2008 рік ринок мототехніки з об'ємом двигуна до 50 см3 (до 2010 року не реєструвалася в ДАІ) обчислювався в сотнях тисяч одиниць. За останні 3 роки ринок скутерів щороку подвоюється, а в окремих сегментах потроювався. Справжній бум продажів припав саме на 2008 рік.
Власникам скутерів прийдется спантеличитися пошуком документів уже зараз, не чекаючи 2010 року.
Довідка AUTO-Consulting
Розмови про обов'язкову реєстрацію скутерів йшли давно, а в окремих областях її навіть вводили. Та й про видачу водійських посвідчень для скутеристів також давно говорять. Ця ініціатива не нова. У деяких країнах Європи все скутера їздять на "номерах". У Росії та СРСР одне час видавали номерні знаки навіть на велосипеди, намагаючись таким чином привчати до культури водіння і цю категорію водіїв. Були й своєрідні реєстраційні свідоцтва. Такий порядок протримався аж до 60-х років.
Інтернет-конференція
Сергія Коломійця
начальник Департаменту ДАІ МВС України
Сергій Геннадійович Коломієць народився 3 липня 1959 року в Сумах. Освіта вища. У 1981 році закінчив Київський автомобільно-дорожній інститут за спеціальністю "організація дорожнього руху".
Після закінчення вузу зайняв пост інженера виробничо-технічного відділу інженерно-технічної служби Управління ДАІ УВС Києва. У 1989 р. переведений у центральний апарат МВС на посаду старшого інженера відділу організації дорожнього руху Управління ДАІ МВС УРСР. Пізніше обіймав посади начальника відділення, старшого інспектора з особливих доручень та заступника начальника відділу.
У 1998-2000 рр.. - Начальник управління ДАІ УМВС України в Дніпропетровській області. У 2000-2001 рр.. - Заступник начальника УДАІ - начальник Науково-дослідного центру з безпеки руху МВС України. У 2001 р. С. Коломієць призначений на посаду першого заступника УДАІ МВС України, а після реорганізації цієї структури - першого заступника Департаменту ДАІ МВС України.
У жовтні 2003 р. обіймав посаду начальника головного управління - командувача внутрішніми військами МВС України з громадської безпеки.
З березня 2005 р. по січень 2007 р. - начальник Департаменту ДАІ МВС України. У грудні 2007 р. знову призначений начальником Департаменту ДАІ МВС України.
Хочете поспілкуватися з С. Коломійцем та дізнатися більше про його погляди на розвитку Департаменту ДАІ в Україну?
Дякую за увагу до цієї тематики, за позитивні оцінки нашої роботи. Я думаю, що ми повернемося ще до цього питання. Задавайте питання, по мірі їх накопичення я буду відповідати. Спасибі.