05-01-2011 | Мототехника
Огляд новинок мототехніки в Мілані та Парижі Як треба їздити взимку. Поради фахівця Тест-драйв Aprilia ETV1000 Caponord На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris У Києві представлений ексклюзивний BMW ALPINA B6 S Cabrio Прем& Як треба правильно їздити на мотоциклі В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни Nissan представила новий Murano II Тест-драйв Audi Q7. Він - «Володар кілець» На автосалоні в Парижі Audi представила чотири новинки Огляд літніх шин. Що нового на ринку У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet Тест-драйв: FORD Cargo 1835T - новий флагман у лінійці Ford. Тягач з перспе ... Новий кросовер Audi Q5 з&
Kawasaki оновив модельний ряд до 2009 року
Японський автовиробник Kawasaki розкрив деякі деталі свого модельного ряду 2009 року. До нового сезону Kawasaki підготував 4 оновлених моделі: від топового "спорту" ZX-10R до ендуро KLX250.
Якщо говорити про "спорт", то найбільш помітним зміною для літрового ZX-10R стала нова кольорова схема: до фірмового зеленого додали білого і чорного кольору. Вийшло, треба сказати, вельми і вельми ефектно.
Його молодший брат ZX-6R втратив у вазі близько 9 кг. Причому більша частина скинутого припала на двигун, в якому використовувалися сучасні, більш легкі матеріали. Крім того, "шістка" отримала нову передню вилку Showa, повідомляє Autoblog. Остання, до речі, теж внесла свій внесок у зниження ваги байка. Мотоцикл став більш контролюємо в поворотах, з'явилася можливість більш точної настройки та контролю роботи мотора. Виробник також вирішив трохи підновити дизайн моделі, наблизивши його до свого літровому спортбайки.
Kawasaki оновив і клас ендуро. Новий 250-кубовий "супермото" KLX250 отримав декілька змін в двигуні і шасі. Потужний 1-циліндровий двигун в чверть літра дозволяє мотоциклу слухняно поводитися, як на дорозі, так і поза нею.
Поліпшенню позашляхового поведінки сприяють нові 17-дюймові колеса і длінноходниє підвіски. А легка сталева рама дозволяє домогтися як прекрасних показників при проходженні поворотів, так і стійкості під час руху по прямій.
Не забув Kawasaki і про любителів великих байків, хоча клас чопперів явно не в перших рядах лінійки компанії. 1700 Vulcan 2009 модельного року обзавівся новим двигуном. Передбачається, що байк оснастять "V-Твін", запозиченим з більш потужної моделі Vulcan 2000. Нова легка рама стала більш компактною. Конструкція рами та налаштування підвіски дозволяють добитися відмінного управління.
Kawasaki оновив і клас ендуро. Новий 250-кубовий "супермото" KLX250 отримав декілька змін в двигуні і шасі. Потужний 1-циліндровий двигун в чверть літра дозволяє мотоциклу слухняно поводитися, як на дорозі, так і поза нею.
Поліпшенню позашляхового поведінки сприяють нові 17-дюймові колеса і длінноходниє підвіски. А легка сталева рама дозволяє домогтися як прекрасних показників при проходженні поворотів, так і стійкості під час руху по прямій.
Не забув Kawasaki і про любителів великих байків, хоча клас чопперів явно не в перших рядах лінійки компанії. 1700 Vulcan 2009 модельного року обзавівся новим двигуном. Передбачається, що байк оснастять "V-Твін", запозиченим з більш потужної моделі Vulcan 2000. Нова легка рама стала більш компактною. Конструкція рами та налаштування підвіски дозволяють добитися відмінного управління.