05-01-2011 | Мототехника
Сигналізації з двостороннім зв& Огляд автомобільних сигналізацій з двостороннім зв& Новий рекорд Гіннеса: найдовша автоколона однієї марки У ПАР відродять виробництво Trabant Що тепер будуть вчити майбутні водії. Кабмін затвердив нову програму Огляд новинок мототехніки в Мілані та Парижі Російські Hyundai не змогли побити рекорд українських Mitsubishi Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ... Водій - вчися їздити за Правилами. З 17 листопада в Україні діють нові штра ... Що чекає ринок ВАЗів після 8 грудня Прем& У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet Проект закону № 3677 до другого читання Проект закону № 3677 до другого читання на 05.02.2004 Текст закону "Про розвиток автомобільної промісловості України" в ...
Німці зробили мотоцикл з двигуном від радянського танка
20 німецьким ентузіастам з "Мотоциклетної кузні" в містечку Циллі в землі Саксонія-Анхаль знадобилося 5000 робочих годин, щоб створити найважчий мотоцикл в світі.
За словами 38-річного Тіло Нібеля, шефа "кузні", для керування гігантським мотоциклом використовується двометрове кермо. Об'єм двигуна, який узяли від радянського танка T-55, складає 38000 кубічних сантиметрів. Потужність - 1000 кінських сил, повідомляє Факт News з посиланням на Volksstimme.
Шеф німецького відділення "Книги рекордів Гіннеса" Олаф Кухенбекер днями спеціально прибув з Гамбурга, щоб бути присутнім при зважуванні величезного байка. "Ми спеціально ввели в Книзі нову рубрику:" Найважчий мотоцикл в світі ", - говорить він. Сертифікат вже готовий. Адже в п'ятницю, 23 листопада, мотоцикл буде показаний по німецькому телебаченню, по каналу RTL в передачі, присвяченій рекордам Гіннеса.
Рама, ресори, підвіска - все в мотоциклі зібрано з військового металобрухту. Звідки вони узяли двигун від радянського танка, творці говорити відмовилися, але уточнили, що він був новий, ще в заводському маслі.
Жартівливе питання, чи пройде монстр техогляд, викликало у майстрів вибух реготу. "Так, приїхати на такому мотоциклі на техогляд було б добре", - сміється Тіло Нібель.
Після офіційного зважування, результат якого показав 4740 кг, рекорд був офіційно встановлений, і "ковалі" отримали сертифікат.
Це вже не перший гігантський мотоцикл, який побудували німецькі майстри. У минулому році вони спорудили байк з 4-літровим 8-циліндровим двигуном від вантажівки "Татра" потужністю 200 кінських сил.
При довжині 3,45 метрів і ширині 2 метри (з коляскою) він важив як автомобіль гольф-класу - 1100 кг. Мотоцикл взагалі був конструктором, зібраним з різних частин, причому в основному від старих транспортних засобів.
Ресори - від "Трабанта", вісь коляски - від "Вартбурга", колеса - від невеликої вантажівки Framo, передача - від "Опеля" 1938 року випуску, датчик температури - від "Шкоди Октавіа" 1960 року, старі поворотники - від " Опеля "1930 року.
Рама, ресори, підвіска - все в мотоциклі зібрано з військового металобрухту. Звідки вони узяли двигун від радянського танка, творці говорити відмовилися, але уточнили, що він був новий, ще в заводському маслі.
Жартівливе питання, чи пройде монстр техогляд, викликало у майстрів вибух реготу. "Так, приїхати на такому мотоциклі на техогляд було б добре", - сміється Тіло Нібель.
Після офіційного зважування, результат якого показав 4740 кг, рекорд був офіційно встановлений, і "ковалі" отримали сертифікат.
Це вже не перший гігантський мотоцикл, який побудували німецькі майстри. У минулому році вони спорудили байк з 4-літровим 8-циліндровим двигуном від вантажівки "Татра" потужністю 200 кінських сил.
При довжині 3,45 метрів і ширині 2 метри (з коляскою) він важив як автомобіль гольф-класу - 1100 кг. Мотоцикл взагалі був конструктором, зібраним з різних частин, причому в основному від старих транспортних засобів.
Ресори - від "Трабанта", вісь коляски - від "Вартбурга", колеса - від невеликої вантажівки Framo, передача - від "Опеля" 1938 року випуску, датчик температури - від "Шкоди Октавіа" 1960 року, старі поворотники - від " Опеля "1930 року.