Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Мототехника

ДАІ Києва ініціює реєстрацію скутерів до 50 см3

Сезон у скутеристів та мотоциклістів починається ранньою весною і закінчується пізно восени. Саме в цей період на київських дорогах мало не щодня трапляються аварії за участю двоколісного транспорту. Тільки за останній місяць в Києві сталося більше десятка таких ДТП. Чому двоколісний транспорт так часто потрапляє в аварії? ... Варто скутеристу просто перевернутися на своєму транспорті, і лікарі на місці аварії тільки головою качають. Тому що рятувати, як правило, вже нікого.

   Лікарі «швидкої»: «Збираємо трупи по всьому місту ...»
   - Як тільки починається весна, ми збираємо трупи по всьому Києву, - розповідає лікар швидкої допомоги Микола Коваленко. - У 90% випадків ми веземо покалічене тіло мотоцикліста. Тому що якщо ти летиш на божевільній швидкості по місту, ніякої шолом не допоможе. Люди ламають хребти, руки і ноги. Кілька разів нашим хірургам доводилося буквально збирати людини по частинах. Він ніби і живий, і дихає, але ні рук, ні ніг вже немає. При цьому скутеристи мені розповідають, що у них великий досвід водіння і нічого подібного трапитися не може. Я не знаю, як вони можуть бути такими впевненими в собі, якщо поряд їздять фури, автобуси та інші машини. Хто може поручитися за них?

   Скутерист зі стажем: «На роботу зручно добиратися - в пробках не стою!»

   За останній рік кількість мопедів на столичних дорогах зросла в три рази. Вони продаються на кожному перехресті, і з кожним роком їх буде все більше і більше. Тому що це зручний і економічний вид транспорту. На ньому не страшні ні спека, ні пробки. У цьому сезоні моторолер можна купити навіть за 200 доларів, дешевше велосипеда. Раз на кілька днів до Одеси приходить баржа з мопедами, і звідти вони «розповзаються» по всій Україні. Купити собі мопед може будь-який підліток. 29-річний киянин Дмитро С. вже три роки їздить на роботу на моторолері.

 - Мені на скутері на роботу зручно їздити, щоб в пробках не простоювати, а автомобіль в гаражі стоїть, так що Правила дорожнього руху я знаю добре, - розповідає він. - Адже у нас як на дорогах: хто більше, той і правий. Їде якийсь товариш на своєму авто і в упор тебе не бачить, підрізає, притискає до узбіччя. Звичайно, зустрічаються і малолітки, які самі під колеса кидаються, але від кого більше шкоди на дорозі - це ще питання.

   ДАІ: найбільша проблема - це молодики на мопедах  

 - Головну загрозу на дорогах, на мою думку, несуть не бувалі байкери, які в більшості своїй досвідчені водії з багаторічним стажем, а молодики, які отримали в подарунок дорогу іграшку, - говорить Євген Кравець, начальник прес-служби столичної ДАІ. - Дуже часто власники скутерів не замислюються над тим, що вони теж є учасниками дорожнього руху і за порушення ПДД їх чекають такі ж штрафи, як і власників авто.

 Найближчим часом ми будемо піднімати питання про реєстрацію моторолерів, об'єм двигуна яких не перевищує 50 кубічних сантиметрів. Зараз, щоб управляти цим видом транспорту, досить бути повнолітнім. І ця вимога частенько не виконується.

   Довідка: скільки коштує бути моторольщіком
   • Моторолер 2500 грн.
   • Шолом 500 грн.
   • Ланцюг 80 грн.
   • РАЗОМ: 3080 грн.

   Щоденні витрати
   (Приблизні)
   • Бензин 3 грн.
   • Олія 1 грн.
   • Нічна стоянка 3 грн.
   • РАЗОМ: 7 грн.
   Погляд з мопеда: «Побачила, як загинув мотоцикліст, і ... продала моторолер»

   Місяць тому я продала свій моторолер. Коли покупець двометрового зросту осідлав мій скутер, я не витримала і розревілася. Так було шкода. Хлопець забрав його за 400 доларів разом із шоломом, розірваним чохлом, поліролем для пластику і навіть ганчірочкою. Сказав: «Згодиться».

   Їздити по київських дорогах на моторолері стало неможливо. Вірніше, неможливо було їздити і раніше, але пройшло два роки з тих пір, як його купила, проте за цей час абсолютно нічого не змінилося. Дороги краще не стали, а маленькі колеса моторолера так і норовлять потрапити в чергову вибоїну.

 Але якби тільки вибоїни! Небезпек, що підстерігають скутериста, багато: починаючи від доріг і закінчуючи «Богданами», таксистами і пішоходами. Це найнебезпечніші «звірі». Одні прут як танк, інші висовуються з вікна і гавкають на тебе. Типу жартують так, заграють. А пішоходи лізуть під колеса звідусіль, навіть на червоне світло. Під машини теж, звичайно, кидаються, але набагато рідше.

   А рішення продати моторолер я прийняла після того, як стала свідком аварії за участю мотоцикліста, автомобіля і пішохода. Пішохід порушував правила і перебігав дорогу на червоне світло. Мотоцикліст з пасажиром порушував правила і їхав зі швидкістю не менше 120 кілометрів на годину. У живих залишився тільки водій машини, в яку врізався мотоцикліст, намагаючись об'їхати пішохода. На асфальті - величезна калюжа крові, а нога мотоцикліста лежала метрів за п'ятнадцять від місця аварії.

   Пильнуй! (За що можуть оштрафувати водія двоколісного)

   Якщо ви все-таки думаєте, що з вами на наших дорогах нічого не може трапитися, про всяк випадок нагадаємо вам правила, яких необхідно дотримуватися моторольщіку під час їзди.
   • Скутер має бути оснащений звуковим сигналом та світлоповертачами.
   • Виїжджати на дорогу з несправними гальмами заборонено.
   • У темний час доби або при поганій видимості необхідно включати фару.
   • Наявність шолома - обов'язково.
   • Управляти моторолером можуть тільки особи, які досягли 16-річчя.    Погляд з автомобіля: мопед - менше перешкоду, ніж авто

   Якщо керуватися Правилами дорожнього руху (ПДР), то водій скутера - такий же учасник руху, як водій легковика чи тролейбуса. Єдина відмінність в тому, що більшість хлопців на моторолерах абсолютно не знають правил дорожнього руху. І починається це з того, що якщо об'єм мотора їх сталевого коня більше 50 куб. см, то такий транспортний засіб потрібно реєструвати в ДАІ і отримувати права на його управління. Коли автомобіль на швидкості більше 100 км/год обганяє такий моторолер, то це вже гоночний мотоцикл.

   Друга проблема скутеристів - їзда між рядами. Вузькі габарити дозволяють їм маневрувати між автомобільними потоками, але найменший рух у бік машини навіть в межах своєї смуги може стати фатальним для скутера, а як мотає причепи вантажівок, думаю, навіть розповідати не потрібно. Про їзді без шоломів я взагалі згадувати не хочу. Багато хто думає, що неприємність може трапитися з ким завгодно, тільки не з ним.

   Справедливості заради треба відзначити, що іноді скутеристи не винні в ДТП. Водії просто не помічають їх при перестроюванні або чисто інстинктивно вибирають менше перешкода, коли не вистачає дистанції для гальмування.


Статьи похожей тематики:

  • Скутера в Росії прирівняють до авто
  • Скутера прирівняють до авто
  • У Києві ДАІ посилить перевірку водіїв скутерів
  • На незареєстровані скутери і мотоцикли влаштують облаву
  • Сім ознак хорошого водія
  • У Москві на "скутери" повісять держномери, а їх власники здадуть ...
  • Двоє скутеристів поставили перед собою мету за 20 днів об&
  • Російські водії викликають у західних ЗМІ жах, а пішоходи - жалість
  • У Запоріжжі "полюють" на скутери і мопеди
  • У Росії навесні 2011 року запровадять права на скутер
  • ДАІ буде пильно стежити за транспортниками
  • В Одесі в результаті аварії загинув відомий стрітрейсер
  • Власників скутерів зобов&
  • Україні огорнуть тумани 4 і 5 грудня
  • Як їздити на скутері взимку



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.