05-01-2011 | Мототехника
Депутати придумали як змусити позбутися старих авто У України гряде тотальна каталізацію Огляд новинок мототехніки в Мілані та Парижі Підсумки виробництва мототехніки в СНД за 2005 рік Огляд мотопроізводітелей СНД. Хто і скільки випустив за 2005 рік Прем& З початком сезону в Україну дебютують мотоновінкі Honda за спеціальними цін ... Як треба їздити взимку. Поради фахівця Kawasaki представила важкий дорожній мотоцикл ZRX1200R Тест-драйв Mitsubishi Lancer: Подорож в місто, якого немає на карті У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet Тест-драйв: Chevrolet Nubira / Lacetti - розумне рішення автомобільного пит ... Тест-драйв Aprilia ETV1000 Caponord Тест-драйв: FORD Cargo 1835T - новий флагман у лінійці Ford. Тягач з перспе ... Honda завойовує 4 титули на конкурсі «Мото року 2010»
Новий Kawasaki 250TR: Ностальгія по 70-х років
Один з найбільших світових виробників мототехніки, японська компанія Kawasaki може собі дозволити випускати не просто нові моделі мотоциклів, а й мотивувати їх появу. Так лютневий 250TR несе подих епохи 70-х років минулого століття, коли стали популярними модифікації Off Road. Саме в цьому ключі працювали дизайнери компанії, і на перший погляд можна сказати, що із завданням вони впоралися відмінно. Хоча зовнішній вигляд мотоцикла передбачає певні позашляхові якості, він позиціонується як звичайна, дорожня модель. Мабуть, таким чином фахівці з маркетингу збираються дещо розширити охоплюються категорії споживачів.
Новий Kawasaki виконаний у досить скромних, але цілком достатніх розмірах. Його довжина складає 2 100 мм, ширина - 840 мм, висота - 1 105 мм. Відстань між осями дорівнює 1 420 мм; дорожній просвіт - 165 мм. Сидіння, виконані в стилі 70-х, розташовані на висоті 775 мм. На них з комфортом розмістяться два дорослих людини. А власна вага апарата не перевищує 136 кг.
Силовий агрегат нової моделі чітко відповідає її габаритами, масою і призначенням. Це одне циліндровий, чотиритактний мотор з повітряним охолодженням, обсягом 249 куб. см. Його потужність дорівнює 19 к.с. при 7500 оборотах на хвилину і працює він в парі з п'ятиступінчастою коробкою передач. Паливний бак має місткість 6.6 літри.
На Kawasaki 250 TR встановлюються колеса з наступними параметрами: переднє - 90/90-19M/C 52P і заднє - 110/90-18M/C 61P.
На вулиці такий мотоцикл не просто викличе підвищений інтерес завдяки незвичайному вигляду, але, можливо, змусить когось зупинитися і задуматися. Згадати ті роки, ту таку близьку і далеку одночасно життя. Здається, що цей симпатичний мотоцикл приїхав прямо звідти. Можна навіть проїхати за ним в дурній надії повернути час назад. Одним словом - ностальгія!
Новий Kawasaki виконаний у досить скромних, але цілком достатніх розмірах. Його довжина складає 2 100 мм, ширина - 840 мм, висота - 1 105 мм. Відстань між осями дорівнює 1 420 мм; дорожній просвіт - 165 мм. Сидіння, виконані в стилі 70-х, розташовані на висоті 775 мм. На них з комфортом розмістяться два дорослих людини. А власна вага апарата не перевищує 136 кг.
Силовий агрегат нової моделі чітко відповідає її габаритами, масою і призначенням. Це одне циліндровий, чотиритактний мотор з повітряним охолодженням, обсягом 249 куб. см. Його потужність дорівнює 19 к.с. при 7500 оборотах на хвилину і працює він в парі з п'ятиступінчастою коробкою передач. Паливний бак має місткість 6.6 літри.
На Kawasaki 250 TR встановлюються колеса з наступними параметрами: переднє - 90/90-19M/C 52P і заднє - 110/90-18M/C 61P.
На вулиці такий мотоцикл не просто викличе підвищений інтерес завдяки незвичайному вигляду, але, можливо, змусить когось зупинитися і задуматися. Згадати ті роки, ту таку близьку і далеку одночасно життя. Здається, що цей симпатичний мотоцикл приїхав прямо звідти. Можна навіть проїхати за ним в дурній надії повернути час назад. Одним словом - ностальгія!