Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Мототехника

BMW Motorrad впроваджує систему захисту шиї Neck Brace

Після інтенсивних досліджень і випробувань компанія BMW Motorrad, що лідирує в галузі інноваційних систем безпеки, до початку сезону 2007 року готова представити систему захисту зони потилиці, Neck Brace. Вперше представлена на міжнародній виставці мотоциклів Intermot 2006 року в Кельні, система захисту потилиці демонструється зацікавленій публіці і на що проходить зараз в Мілані міжнародному ярмарку мотоциклів EICMA.   До цих пір найменш захищеної в мотоциклістів залишалася область шиї та потилиці. Травми в цій області через аварії, за даними статистики, трапляються рідко, у порівнянні з ушкодженнями інших частин тіла, однак таять у собі набагато більшу небезпеку для мотоцикліста. Часто наслідки подібних травм бувають дуже драматичними. Щоб закрити цю прогалину в безпеці в якості перевіреної системи захисту тепер пропонується Neck Brace System.

   Розробку системи захисту потилиці компанія BMW Motorrad вела у співпраці з концерном KTM і групою фахівців в області аварій, біомеханіки, хірургів-травматологів, а також спільно з винахідником системи, південноафриканським лікарем д-ром Крісом литому. Метою було зниження ризику отримання травм в області потилиці, шийного відділу хребта і ключиць.

   Система Neck Brace являє собою легку конструкцію з карбону, кевлара і посиленої скловолокном пластмаси, частково покритої шаром м'якого, амортизує удар пінистого матеріалу.

   Захист одягається навколо шиї, подібно коміру, і закріплюється двома легко фіксуються застібками. Система Neck Brace не створює жорсткого з'єднання між шоломом і плечовим поясом, а спирається на верхню частину тулуба. Її принцип дії проявляється при русі голови мотоцикліста вперед, назад або в бік: при нормальних умовах свобода рух зберігається, але ризик черепно-мозкових травм і пошкоджень шийного відділу хребта при падінні помітно знижується. Завдяки тому, що шолом спирається на захист Neck Brace, знижується небезпека травм, викликаних стисненням хребта під час удару при силовому впливі на шолом (осьове навантаження).

   Спочатку захист потилиці була розроблена для використання в ралійному спорті і для їзди на мотоциклах класу ендуро. У ж кілька місяців Neck Brace випробовується заводськими водіями компанії BMW Motorrad і концерну KTM разом з системами конкурентів. У тому числі, систему тестував Кріс Пфайффер, який виступав за команду BMW Motorrad, який увійшов до першої десятки на змаганнях Erzbergrodeo 2006. Захист потилиці застосовується також у гонках на шосейних мотоциклах і успішно використовується в рамках південноафриканського чемпіонату з супербайк. Використання Neck Brace як у спорті, так і в звичайних поїздках на мотоциклі є великим прогресом в області забезпечення пасивної безпеки.


Статьи похожей тематики:

  • Mercedes-Benz отримує штатні активні підголовники Neck-Pro
  • Компанія "АВТ Баварія" запускає он-лайн ресурс www.bmw-motorrad.c ...
  • Skoda Yeti отримав п&
  • Volvo C70 показав кращий результат у краш-тесті кабріолетів
  • Під Харковом на змаганнях з Streetracing загинули люди
  • BMW представить новий концепт надпотужного супербайка K1200 S
  • BMW Motorrad відкрило продажі нової моделі ендуро R 1200 GS Adventure
  • BMW 5 серії отримав п&
  • NISSAN випробує нову систему безпеки в режимі реального часу
  • Citroen бореться за захист навколишнього середовища
  • BMW отримали 7 нагород за якість і дизайн
  • Bosch представила превентивну систему безпеки CAPS
  • Новий туристичний мотоцикл BMW K 1200 GT
  • Audi A1 отримав вищий бал за безпеку
  • "Дакар-2005" забрав життя іспанського мотоцикліста



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.