Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Мототехника

Підкорення мису на новому BMW HP2 Enduro

З моменту запуску у виробництво у вересні 2005 року компанією BMW Motorrad моделі HP2 Enduro, вона захопила уяву шанувальників гонок по бездоріжжю по всьому світу. Найпотужніший у світі серійний мотоцикл Enduro вже показав себе у справі в таких легендарних перегонах, як "Баха 1000" і "" Ерцберг Родео ", і, крім того, тільки що повернувся з" завдання ", в якому показав таке, чого не могли уявити собі навіть його конструктори.     Перевірений учасник ралі «Дакар» і професіонал в гонках по пересіченій місцевості Пі Джі Лундмарк тільки що виконав на своєму HP2 Enduro весь шлях від Нордкапа в Норвегії до мису Горн, розташованого на самій крайній точці Південної Африки.

     Це подорож, яке зайняло у шведа більше семи тижнів шляху, продемонстрував не тільки його рішучість і майстерність водіння, але також стало фантастичною демонстрацією того, на що здатний HP2 Enduro в жорстких і агресивних умовах пересіченій місцевості.

   Незважаючи на те, що 105-сильний мотоцикл BMW Enduro успішно зарекомендував себе в ралійних змаганнях, що проходили в різних країнах світу, мало хто міг собі уявити його в якості кращого претендента, який прийняв виклик випробування довжиною в 22,000 км колії, що проходить через два континенти .

   "Раніше в гонках" Дакар "я вже їздив на подібному мотоциклі BMW, зробленому на основі моделі HPN, який був дуже схожий з HP2 Enduro, заявив Лундмарк. "Це було подорожжю, про який я мріяв і я вирішив, що воно стане прекрасним випробуванням, яке я пройду на HP2 і покажу все те, на що здатний цей мотоцикл".

   21 грудня 2005 Лундмарк покинув свій будинок у м. Фьялбоннас в Швеції і вже на наступний день своєї подорожі він уже стартував з Нордкапа, самої північної точки Європи. Єдиними змінами, які Пі.Джі зробив на своєму BMW, були - установка невеликого захисного екрана для кращого захисту від несприятливих погодних умов і утримувача на задньому сидінні для перевезення запасний каністри з пальним. Додатково, з-за того, що більша частина першого етапу його подорожі повинна була проходити по засніжених ділянок, він встановив шиповані шини, які використовувались в Європі.

   "У нас дійсно не виникало ніяких проблем з мотоциклом, - заявив Пі Джі. "Я виконав на ньому шлях від крижаного в снігах Північної Європи до розпеченої спеки Центральної Африки, і ця машина жодного разу не змусила мене відступити. Вони такі ж надійні - як годинник на атомній батарейці ".

   Тим не менш, Пі Джі виконав весь цей шлях не поодинці. За ним слідувала команда підтримки з двох чоловік, а в Єгипті до нього приєднались його хороші друзі - Лукас і Ян Лундін. Двоє братів також управляли мотоциклами HP2 Enduro і були власниками компанії Lundin Oil. Метою цієї експедиції було зібрати один мільйон доларів (США) для пожертвувань на потреби сирітських притулків та поставок прісної води в Африку. Таким чином, вони зібрали 900,000 доларів.

   Подорож призвело Пі Джі з Норвегії до Фінляндії, потім до Швеції і далі - в Німеччину, Чеську Республіку, Угорщину, Румунію, Болгарію, Туреччину, Сирію, Йорданію і Єгипет, де до нього приєдналися Ян і Лукас. Після цього тріо проїхало через всю Ефіопію, Кенію, Замбію й Ботсвани, фінішуючи в Південній Африці.

   Наскільки цього і можна було очікувати від такого жахливо далекої подорожі, під Пі Джі накопичилося безліч дивовижних історій, які він може розповісти. Наприклад, історію про те, як йому довелося заночувати в гаражі в Празі, замість того, щоб піти відпочивати в готельний номер, який він замовив. Його не задовольнили умови щодо забезпечення збереження мотоциклів, тому він вирішив доглянути за мотоциклом сам.

     "Дивно, але коли мене просять розповісти, мені дуже важко згадати всі ті різні ситуації, які сталися зі мною. І тільки коли я ввечері лягаю спати, то всі ці спогади повертаються до мене. Є так багато яскравих епізодів, про які можна розповісти. Наприклад, коли ми проїжджали Йорданію. Ми їхали вздовж Мертвого Моря і в якийсь момент не утрималися від того, щоб поплавати, або, як би я точніше сказав "погойдатися на воді", оскільки вода в нім безумовно дуже солона. Іншим неймовірним видовищем були оглушливо гучні водоспади Вікторія. Ті, хто має більш ніж милі в ширину і 100 метрів у висоту, вони не піддаються звичайному розумінню і вам їх треба побачити, щоб зрозуміти, що вони являють собою.

   "Африка теж була справжньою пригодою. На коком-то відрізку шляху ми зупинилися, щоб відпочити і прямо перед нами перейшов дорогу величезний слон. Лукас спробував підібратися до нього ближче і я зумів сфотографувати двох слонів, коли вони атакували його, по дорозі зрівнявши з землею пару дерев. Не варто й говорити, що я ніколи не зможу "вилікуватися" від цих яскравих спогадів ".

   52-денний марафон завершився 12 лютого, коли мандрівники благополучно добралися до мису Горн (найпівденніша точка Африки) змучені, але радісні. І, як пояснює Пі Джі, - Неможливо в двох словах описати мої відчуття. Я сидів на скелі на самому крайньому клаптику землі перед Південним Полюсом і це було неймовірно. Усього за 52 дні світ став для мене куди більше меншим за розміром, але, тим не менш, це було фантастичне подорож, виправдало мої сподівання, втім також, як мої очікування виправдав і HP2 Enduro ".


Статьи похожей тематики:

  • Новий BMW HP2 Enduro підкорив ще одну вершину
  • Нові шини для великих мотоциклів
  • Двоє скутеристів поставили перед собою мету за 20 днів об&
  • Андрія Шевченка намагаються зробити винним у ДТП
  • Новинки мотоциклів BMW на виставці Мотобайк 2008
  • KIA Sorento відправиться в навколосвітню подорож
  • Українська команда поїде на Дакар-2008
  • Вантажівка врізалася в Smart і провіз його в решітці радіатора кілька кілом ...
  • Volkswagen Amarok відправиться на "Ралі Дакар"
  • Chery візьме участь у Дакарі
  • У Росії проти підвищення мит протестували і "одинаки"
  • Англійська родина проміняла свій будинок на автомобіль Toyota
  • Команда Repsol Mitsubishi Ralliart претендує на шосту поспіль і одинадцяту ...
  • Зоряні любителі мотоциклів
  • Що робити, коли вас підрізають?



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.