05-01-2011 | Мототехника

Київський мотозавод залишає Київ

Керівництво ВАТ «Київський мотоциклетний завод» має намір винести виробничі потужності підприємства, а також інженерні та фінансово-господарські служби в Київську область. За словами голови правління компанії Ігоря Куташева, основною причиною такого рішення є Генеральний план розвитку Києва, згідно з яким більшість столичних промислових об'єктів має бути винесений за межі міста. «Крім того, ми розуміємо, що земля, яку ми зараз займаємо (район Київського інституту міжнародних відносин), дуже цікава компаніям, що спеціалізуються на житловому будівництві. Тому за певних умов ми готові її поступитися », - додав він.     Ігор Куташев повідомив «ДС», що підприємство вже почало пошук інвестора, який здійснить винос мотоциклетного виробництва. Висунуті до нього умови досить прості: купівля відповідного земельної ділянки, будівництво нових виробничих приміщень, створення необхідної інфраструктури і перевіз обладнання на нове місце. Враховуючи, що 100% акцій ВАТ належить Фонду держмайна, інвестор також зобов'язаний надати у ФДМУ, Кабінет Міністрів і Київську міськ-адміністрацію інвестиційний договір, який передбачає збереження профілю підприємства поза міською майданчики та комерційної інфраструктури в самій столиці, де будуть розміщені маркетингові служби і торгові представництва. У свою чергу завод зобов'язується передати інвесторові земельну ділянку площею 28 га, який орендує у Київській територіальній громади, і забезпечити всі необхідні для цього погодження з державними та муніципальними органами влади.  

     За даними керівництва ВАТ, для переїзду підприємству необхідна ділянка площею 5-7 га з підведеною інженерно-тран-спортних інфраструктурою, віддалений від столиці не більше ніж на 15 км. На ньому має бути зведено новий завод площею до 40 тис. кв. м, на якому буде встановлена лінія по збірці мотоциклів потужністю близько 25 тис. одиниць на рік (сьогодні компанія збирає 10-12 тис.), мотодвігателей продуктивністю до 30 тис. штук (нині 20-25 тис.) і зварювально-складальна лінія з виготовлення автопричепів потужністю до 10 тис. на рік (зараз близько 7 тис.). Чисельність робітників складе понад 1 тис. чол., Тоді як сьогодні в компанії працюють понад 800 осіб. Для реалізації цього проекту, за словами пана Куташева, необхідно близько 100 млн грн. «Площі, які ми займаємо в столиці, дають можливість після їх продажу звести подібний завод і оснастити його новим і більш сучасним обладнанням», - запевняє голова правління. Також він зазначив, що для повного переїзду підприємства та будівництва нових виробничих потужностей необхідно не більше одного року - вже до кінця весни його керівництво планує визначитися з інвестором та місцем розташування виробничого комплексу.

       Слід зазначити, що на новому підприємстві ВАТ збирається випускати досить екстравагантну мототехніку. Зокрема, компанія має намір налагодити серійний випуск пожежних мотоциклів «Спрут-2», прогулянкових трициклів «Дніпро-303», вантажних мотоциклів для комунальних служб «Дніпро-300», а також машин, призначених для перевезення ув'язнених.

        довідка
 Київський мотоциклетний завод заснований в 1945 р. і спеціалізується на випуску мотоциклів (близько 30 моделей), велосипедів і авто-, мотопріцепов. За останніми даними ДКЦПФР, 100% акцій підприємства належить ФДМУ. Оборот компанії в 2004 р. склав 19,3 млн грн., Чистий прибуток - 4,7 млн грн.

 Ігор Дармостук
   [Ділова столиця, № 3-4 (245-246), 23 січня 2006]


Статьи похожей тематики:

  • Проект закону № 3677 до другого читання
  • Проект закону № 3677 до другого читання на 05.02.2004
  • Як побудувати автосалон. Поради новачкам
  • Текст закону "Про розвиток автомобільної промісловості України" в ...
  • Закон про підвищення мит на авто внесений до Верховної Ради
  • ЗАКОН УКРАЇНИ "Про розвиток автомобільної промісловості України"
  • Підсумки виробництва мототехніки в СНД за 2005 рік
  • Огляд мотопроізводітелей СНД. Хто і скільки випустив за 2005 рік
  • Як розшифровуються «круті» номери
  • У Верховну Раду надійшов Законопроект про складальних виробництвах
  • Хто їздить на "крутих" номерах. Таблиця розшифровки
  • В Україні буде новий закон про лізинг
  • Корпорація «УкрАвто» подала заявку на участь у конкурсі на придбання 81,59% ...
  • Що буде з гарантією? Кабмін затвердив Порядок гарантійних зобов&
  • В Україні можуть ввести відповідальність за відсутність страховки ГО


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.