05-01-2011 | Мототехника

У Росії випустили 10000 скутерів QINGQI

Російська компанія "Балтмоторс" повідомляє про випуск десятитисячного скутера Qingqi. З 2003 року компанія займалася організацією складального виробництва мототехніки у Вільній Економічній Зоні в Калінінградській області. В якості партнера обрати один з лідерів мотопромишленності Китаю - корпорація Qingqi. Але компанія пішла далі і випускає скутери під власним ім'ям - ВМ (BaltMotors). Плани - амбітні, фактично створити новий мотозавод. 5 квітня 2004 пройшла урочиста церемонія відкриття Першого в Росії складального виробництва скутерів, мотоциклів і ATV. У цей день з конвеєра зійшов перший моторолер - Smile.
Модельний ряд, що випускається компанією Балтмоторс, - скутери 50 і 125 куб., в основі яких лежать прототипи моторолерів японських проізводітелей.В 2004 році було зібрано більше 3500 скутерів. У 2005 році вже зібрано 10000 скутерів шести моделей. Компанія поставила мету - в 2005 році випустити 12 000 (!) Машин. Протягом трьох наступних років компанія Балтмоторс планує випускати до 30 моделей різної мототехніки, в тому числі мотоциклів і квадроциклів, а також досягти обсягів виробництва в 30000 одиниць на рік.

Територія невеликого оборонного заводу, в глибині якої стоїть двоповерхова будова , раніше слугувало заводу складом. Тепер там нормальне мотопроізводство. Перший поверх - склад комплектуючих і готової продукції. На другому - власне виробництво. Невеликий, метрів 50, конвеєр, в стороні від якого - ділянки подсборкі. На них збираються, вибачте за тавтологію, складальні одиниці на зразок вилки з колесом, крилом і переднім гальмом.    А на самому конвеєрі все починається з голою - абсолютно голою! - Рами, на яку навішуються всі згадані складальні одиниці і пластик, після чого на самій рамі вибивається VIN. Наш, російський, бо не тільки фактично, а й по всіх документах завод випускає вітчизняні мотоцикли марки BM, що є скорочення від назви фірми - Baltmotors. Або по-нашому, по-російськи: «Балтмоторс». Загалом, типовий складальний завод. Пам'ятайте італійські Motron, Atala, Peripoli? Всі ці виробництва були організовані таким чином. А Malaguti і Aprilia? Аж до кінця 80-х вони працювали за тією ж схемою. З однією відмінністю: в італійців вузли купувалися у різних спеціалізованих виробників, на «Балтмоторс» ж все приходить від одного, китайського Qingqi.


Статьи похожей тематики:

  • Депутати придумали як змусити позбутися старих авто
  • Підсумки виробництва мототехніки в СНД за 2005 рік
  • Огляд мотопроізводітелей СНД. Хто і скільки випустив за 2005 рік
  • У України гряде тотальна каталізацію
  • Де купити скутер. Огляд ринку 2004
  • Чи варто купувати китайський скутер
  • Тест-драйв Aprilia ETV1000 Caponord
  • Як роблять IVECO
  • Baltmotors представив унікальний квадроцикл
  • Огляд новинок мототехніки в Мілані та Парижі
  • Китайські скутера займуть половину російського ринку
  • Подробиці про заводи Geely очима автолюбителів
  • Як роблять польський Daewoo Lanos
  • Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу
  • Закон про підвищення мит на авто внесений до Верховної Ради




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.