05-01-2011 | Мототехника

У Москві на "скутери" повісять держномери, а їх власники здадуть іспит

Уряд Москви дісталося до любителів мопедів чи, як їх називають останнім часом, "скутерів". Столичний градоначальник Юрій Лужков підписав постанову "Про порядок допуску водіїв мопедів до участі в дорожньому русі в місті Москві". Згідно з постановою, з 1 січня 2005 року будуть введені в дію правила реєстрації та обліку мопедів, а також порядок проведення перевірки знань водіями мопедів правил дорожнього руху.     Керувати мопедом дозволяється особам не молодше 16 років, які пройшли перевірку знань правил дорожнього руху, а також основних положень по допуску транспортних засобів до експлуатації у столиці. Таким чином, вже до 2005 року кожен "скутер" Москви отримає номери, а їх власникам доведеться складати іспит на знання правил дорожнього руху.
   ГИБДД Москви протягом трьох місяців доручено розробити та затвердити зразок документа, що підтверджує знання водіями мопедів правил дорожнього руху.
     Крім того, постанова передбачає, що власники або їх довірені особи будуть зобов'язані протягом п'яти діб після придбання, митного оформлення та зняття з реєстраційного обліку мопедів, зареєструвати їх у Державтоінспекції.
     Столична влада сподівається таким чином скоротити кількість ДТП
     Як повідомило джерело в міській адміністрації, це рішення прийнято з метою скорочення в столиці кількості дорожньо-транспортних пригод, пов'язаних з порушенням правил дорожнього руху з боку водіїв мопедів, а також забезпечення більш повного врахування мототранспортних засобів.  
     "Зараз їздити на мопеді, або так званому" скутері ", може будь-який підліток, який досяг 16 років, - розповів" Известиям "начальник відділу дорожньо-патрульної служби управління ГІБДД Москви Олександр Борисов. - При цьому йому не потрібно отримувати права і реєструвати мопед в ДАІ. Виходить, ми випускаємо на спільну дорогу підлітка, який не має уявлення про ПДР. А якщо його "скутер" поженуть, то ми навіть не можемо подати його в розшук, оскільки він ніде не зареєстрований ".
     За словами начальника відділу, столична ГИБДД зовсім не збирається обмежувати рух мопедів по місту. Більш того, в пропозиції столичному уряду керівництво ГИБДД, навпаки, рекомендувало знизити віковий ценз на управління малопотужним транспортом з 16 до 14 років.
     "Практика показує, що по вулицях на" скутерах "катаються навіть дванадцятирічні діти, - пояснив таке рішення" Известиям "Олександр Борисов. - Боротися з цим складніше, ніж дозволити. Тим більше що в наш час 14-річна дитина цілком може впоратися з керуванням транспортного засобу на швидкості 30-40 кілометрів на годину ".
     Щоправда, у столичній мерії з такою точкою зору не згодні.
     "Міліція суперечить сама собі, - заявив" Известиям "радник керівника управління по роботі з органами безпеки московського уряду і розробник нової постанови Харіс Шарафеддінов. - З одного боку, вони скаржаться на зростання ДТП за участю мопедів, а з іншого - пропонують випустити на дорогу дітей ".
     Як відзначає газета, тепер столичної ГИБДД доведеться зареєструвати кілька десятків тисяч вже їздять по місту мопедів, а також організувати роботу шкіл для всіх охочих отримати права на цей вид транспорту.
     "Відкривати спеціальні школи для майбутніх водіїв мопедів ми, звичайно, не будемо, - пояснив" Известиям "Олександр Борисов. - Швидше за все, прискорений курс правил дорожнього руху для водіння" скутери "будуть викладати у звичайній автошколі. Була ідея виділити на це кілька годин на уроках ОБЖ у школах, але департамент освіти Москви її поки не підтримав. Що стосується прав, то створити у державних правах ще одну категорію Москва не може. Я думаю, це буде звичайна довідка, що підтверджує, що підліток прослухав необхідні лекції. Реєструвати мопеди в ГИБДД, як і звичайні машини. Ті, хто вже має "скутер", зможуть зареєструвати його просто за заявою ".  
     Мопеди в Москві подорожчають
       Щоправда, при реєстрації мопеда як повноцінного транспортного засобу відразу виникне питання з "автоцивілкою". Відповідно до Закону про ОСАГО, будь-яке зареєстроване механічний транспортний засіб повинен бути застраховане громадянською відповідальністю. Змінити федеральний закон Москва не може, але поширення "автоцивілки" на "скутери" може серйозно позначитися на кількості бажаючих їх купувати. Керівництво столичної ГИБДД сподівається обійти це питання, визнавши мопед не механічним транспортом.
     "З прийняттям цього закону кількість бажаючих купити мопед все одно скоротиться, - обурюється директор фірми" Мінімото "Валерій Ряхін. - Якщо" скутери "доведеться реєструвати в ДАІ, то на митниці доведеться реєструвати VIN кожного" скутери ", що значно довше і дорожче. Відповідно нам теж доведеться піднімати ціну на свій товар ".
     У Москві продаються "скутери" в основному японських фірм. Найпоширенішими є мопеди Honda, Suzuki і Yamaha. "Скутери" різняться за об'ємом двигуна, гальмівної системи і коробці передач. Від цього ж залежить і їхня ціна. Найдешевші "скутери": Honda Sky, Suzuki Run і Yamaha Champ з об'ємом двигуна 50 кубічних сантиметрів.  
     Знайти такий мопед в Москві можна всього за 350 доларів. Трохи дорожче Honda Dio Fit і Suzuki Let 2. З тим же об'ємом двигуна, але з поліпшеною системою гальм, вони стоять вже близько 700 доларів. Для любителів швидкої їзди існують і дорогі моделі. За 90 000 рублів можна купити Suzuki Skywave. Такий мопед вважається вже міні-мотоциклом і розвиває швидкість до 120 кілометрів на годину.


Статьи похожей тематики:

  • Вся нормативна база по імпорту автомобілів в Україні
  • В Україні введено нові правила торгівлі автомобілями
  • Де купити скутер. Огляд ринку 2004
  • Особливості ввезення автомобіля з-за кордону. Роз&
  • Новий порядок проведення техогляду в Україну. Проект
  • Чи варто купувати китайський скутер
  • В Україні можуть ввести відповідальність за відсутність страховки ГО
  • Кабмін вніс зміни до Правил ввезення авто старше 8 років
  • В Україні хочуть ввести новий техпаспорт (фото)
  • Новий техпаспорт автомобіля. Яким він буде?
  • У України буде нова ставка ПДВ - 17%
  • У Росії змінюється порядок продажу подержаних автомобілів
  • Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ...
  • Що буде з гарантією? Кабмін затвердив Порядок гарантійних зобов&
  • Сталося ДТП. Що повинен робити водій та інспектор ДАІ




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.